Nattlig utlösning

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Är det någon som fått en nattlig utlösning i vuxen ålder?
Jag var riktigt nära här om natten, men slapp det tack och lov.

Men ni som fått det, av vilken orsak var det? Inget onanerande? Avbrutet runk? Heta drömmar?
Och hur kändes det?
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Sent svar - men jag är ny medlem här och kollar igenom alla underbara inlägg.

Jo jag har som svar på frågan fått nattliga utlösningar flera gånger.
De senaste gångerna var till erotiska drömmar - men det kan ibland vara jobbigt när man vaknar upp och först tror att man kissat på sig(?)
När man sedan inser att man kommit i sömnen så hoppad man mer på att man nu inte pratat i sömnen och avslöjat för mycket?!
 

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Runkar för ofta så nattliga utlösningar har inte uppstått på länge. Den senaste var när jag låg på lasarettet med nyopererad arm. då gick det ofrivilligt en natt.
 

runkakuk

Ny medlem
Kön
Man
Nej, har bara haft det ett par gånger. En gång i tidig pubertet och så när jag var 16 eller så... Drömde en het dröm och sprutade på magen. Vaknade och var blöt och kladdig. Det var inte som en vanlig utlösning, en annan konsistens och klart, inte vitt. Antar att pollution bara innehåller spermier och inte prostatsekret, det är ju sädesblåsan som är full och behöver tömmas:) Kommer ihåg att det var jätteskönt, vaknade när jag sprutade, jätteskönt att spruta utan att ta i kuken. Gick inte att hålla emot. Nu runkar jag väl för ofta för att få pollution...
 

stolpen44

Ny medlem
Kön
Man
Har jag inte haft sedan puberteten men vill gärna ha det igen som vuxen men verkar svårt att få. Runkar 4-5 ggr/veckan.
Har inte runkat på ca 10 dagar som längst men har tyvärr inte fått pollution då. Har försökt och då runkat utan utlösning strax innan jag lägger mig får att få pollution under natten men inte ännu.
Sedan har man blivt kåt och runkat och sedan är man igång igen.
Så har ni tips hur man gör så skriv gärna här.
 
Toppen