Nattsex

mania

Medlem
Kön
Kvinna
När min pojkvän sov här senast så vaknade jag efter att ha sovit någon timme. Hans hand låg i mitt skrev, där han försiktigt rörde fingrarna utanpå mina trosor. Jag blev genast superkåt och drog av trosorna så han kunde smeka vidare. Snart var vi i full gång. Mmmm, det blev så härligt skönt.
Nattsex är underbart, nästan bättre än morgonsex. Kanske är det för att det är så överraskande, inget man anar innan.
Väntar med spänning på fler sådana äventyr :oops:

Fler som har några trevliga nattäventyr att berätta om
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
När min pojkvän sov här senast så vaknade jag efter att ha sovit någon timme. Hans hand låg i mitt skrev, där han försiktigt rörde fingrarna utanpå mina trosor. Jag blev genast superkåt och drog av trosorna så han kunde smeka vidare. Snart var vi i full gång. Mmmm, det blev så härligt skönt.
Nattsex är underbart, nästan bättre än morgonsex. Kanske är det för att det är så överraskande, inget man anar innan.
Väntar med spänning på fler sådana äventyr :oops:

Fler som har några trevliga nattäventyr att berätta om
---
jo, absolut! Det Du beskriver har hänt ,då och då.
Blir bästa sexet då, tycker jag.
Gillar att övverraska och känna reaktionen. Är väl så att man är varm och avslappad, det är mörkt och det är inga andra intryck som stör. Så underbart när man känner hur man väcker upp kåtheten bit för bit,koncentrationen 100 % och ingen stress.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
När min pojkvän sov här senast så vaknade jag efter att ha sovit någon timme. Hans hand låg i mitt skrev, där han försiktigt rörde fingrarna utanpå mina trosor. Jag blev genast superkåt och drog av trosorna så han kunde smeka vidare. Snart var vi i full gång. Mmmm, det blev så härligt skönt.
Nattsex är underbart, nästan bättre än morgonsex. Kanske är det för att det är så överraskande, inget man anar innan.
Väntar med spänning på fler sådana äventyr :oops:

Fler som har några trevliga nattäventyr att berätta om

Håller helt med du! Mitt-i-natten-sex blir alltid så intensivt och het! Kanske för att det är lite spontant?? Har man drömt en skön sexdröm innan så är det riktigt skönt att få knulla av sig när man vaknar....!

Man har ju vaknat en del gånger av att tjejen suger skönt....!
Och ett ex berättade att hon tom kunde kliva på mig och rida en gång utan att jag vaknade, förvisso var jag ganska så berusad men ändå smidigt gjort av henne.....! ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Håller helt med du! Mitt-i-natten-sex blir alltid så intensivt och het! Kanske för att det är lite spontant?? Har man drömt en skön sexdröm innan så är det riktigt skönt att få knulla av sig när man vaknar....!

Man har ju vaknat en del gånger av att tjejen suger skönt....!
Och ett ex berättade att hon tom kunde kliva på mig och rida en gång utan att jag vaknade, förvisso var jag ganska så berusad men ändå smidigt gjort av henne.....! ;)


Har faktiskt aldrig vaknat av att sambon smekt eller slickat mig, men det vore absolut en häftig upplevelse! Annars händer det ju ofta att man vaknar till och är vrålkåt och förhoppningsvis kan man väcka sin partner också...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte hänt med min nyvarande partner att jag blivit väckt så men däremot har jag smekt henne flertalet ggr när hon sover:p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Inte hänt med min nyvarande partner att jag blivit väckt så men däremot har jag smekt henne flertalet ggr när hon sover:p


Det låter mysigt! Får nog be sambon gå in och kolla den här tråden som en liten hint :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Väckte mitt ex många ggr mitt i natten genom att smeka honom eller att börja suga av honom. Alltså inte många ggr under samma natt, utan bara många nätter. :p Han gillade det, han gjorde det sällan med mig däremot, bara en gång som jag vakna av att han smekte mig mellan benen. :p
Men är som skönt, men lite konstigt också, tycker iaf jag :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Bland det skönaste som finns att vakna av att någon pillar på en.
Min särbo har börjat suga av mig medan jag sover ett antal gånger, det gör mig alltid störtkåt.

Jag brukar iofs väcka henne genom att slicka henne. Så skönt att höra hur hon stönar i sömnen och trycker emot medan hon ännu sover.
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Håller med helt. Jag är inte världens roligaste person precis när jag vaknar, men vaknar jag med ett par läppar runt ollonet har jag svårt att vara vresig. Man kan jobba väldigt subtilt genom att försiktigt smeka sin partner länge utan att denne vaknar och därigenom bygga upp en ordentlig upphetsning innan man väcker med tungan. Smutt!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Mm, det var min fantasi rätt länge att bli väckt av en avsugning. Nu kan jag få det ganska ofta. Min första celibatfria dag efter piercingen vaknade jag av att mitt sovsällskap hade fått in min slaka grej i munnen och börjat suga. Hade inget smycke i då utan bara töjgrejen men skönt var det :)

Bland det skönaste som finns att vakna av att någon pillar på en.
Min särbo har börjat suga av mig medan jag sover ett antal gånger, det gör mig alltid störtkåt.

Jag brukar iofs väcka henne genom att slicka henne. Så skönt att höra hur hon stönar i sömnen och trycker emot medan hon ännu sover.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har både väckts mitt i natten och väckt andra. Väcka andra är roligare för då får man bestämma reglerna :) Hände mycket oftare när jag hade tjej och vi bodde ihop men då kunde jag typ spela biljard men mina kompisar och sen kom hem vid fyra och ändå lyckas övertyga min halvdöda tjej om att jag kan få deepthroata henne mot kudden innan jag somnade och sen när jag kommit bara vända mig och typ falla rakt ner på täcket och somna direkt :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har fått skäll av sambon sedan jag haft honom till att gå in och läsa mina pikar om att vilja bli väckt av smek mitt i natten :oops:

Tydligen försöker han sig på detta ganska ofta, men jag tror alltid att det är jag själv som "antastat" honom i sömnen när jag till slut vaknar, så jag tar åt mig äran för hans slit :)
 
Toppen