Naturlig penis förstoring. Kan det funka ?

Jaadu

Medlem
Kön
Man
http://www.mannensliv.net/index.html

Med några hemliga metoder som kan göra underverkt...

Bara detta känns ju lite påhittat: (Taget från deras hemsida)
"Brev från nöjda kunder:

"Jag trodde att detta var ett skämt när jag läste igenom övningarna men nu efter jag övat i 3 månader har jag fått väldigt bra resultat som jag är mycket nöjd över. Det är en härlig känsla. Jag känner mig stolt och självsäker. Tack till er på mannensliv.net"
- Alex

"Gud jag älskar med min kille 2 gånger om dagen nu. Han har använt era metoder och fått rejäl stake :). Han ger mig orgasmer som jag inte kunde uppleva tidigare. Jag är så glad att ni fanns när ni behövdes som mest. Mvh Linda"
- Linda"

Lite från deras FAQ:

Hur lång tid brukar det ta innan man märker något resultat?
Svar: 3-4 dagar, men vissa även efter bara 1 dag.

Vilken förändring kommer jag mest att känna av i början?
Svar: Penisen kommer att kännas tyngre och "köttigare"

Någon som vet vilka metoderna är ? Har filmerna de pratar om ?
 
Kön
Man
Metoderna fungerar, men resultaten varierar. Generellt kan det sägas att tidsaspekterna, samt de verkliga vinsterna är förvrängda. Ett synligt resultat kan förväntas efter minst tre månaders regelbundet praktiserande och man ser oftast små förändringar, inte flera cm... Ibland kan penisen plötsligt bli markant längre, men det kan förklaras med att den kan ha en latent extra längd som "poppar fram" när ligamenten sträcks genom övningarna.

För att summera: Att förlänga sin penis kostar tid och tålamod, och vinsterna är genomgående små.

Vill oxå rekommendera denna site: http://www.thundersplace.org/forum/index.php
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Men betalar gärna med tid och tålamod :) Men vad ungefär går metoden ut på ? Eller vet du xakt ? :D

Samt vad vare det med den där sajten ?
 
Kön
Man
Originally posted by Jaadu

Men betalar gärna med tid och tålamod :) Men vad ungefär går metoden ut på ? Eller vet du xakt ? :D

Samt vad vare det med den där sajten ?

Jag vet exakt vad metoden/metoderna går ut på eftersom jag har använt mig av några av dem. Sajten rekommenderar jag eftersom den så grundligt avhandlar dessa metoder och svämmar över av medlemmarnas erfarenheter... En viss nivå av engelsk läsförståelse krävs dock. Det finns många kommersiella sajter som försöker hävda än det ena och än det andra, men de flesta av dessa vill bara mjölka folk på pengar, Thunders PE-sajt är inte en av dessa.

Det viktigaste att tänka på när man sätter igång med någon av dessa övningar är att ta det jävligt försiktigt i början. Annars kan du sabba kuken för all framtid. Det är också svårt att säga exakt vad som funkar bäst för just dig, man får testa sig fram lite grand. En annan sak som jag tror är viktigt är att låta penisen återhämta sig mellan varven.

Om du går in på sajten som jag rekommenderar, så kan du läsa om hur allt går till i detalj... metoderna där är verifierade och utprovade för att ge optimala resultat. I stora drag kan man väl säga att det rör sig om mjölkning och sträckning av penis, efter en noggrann uppvärmning. Det här inlägget skulle bli alltför omfattande om jag skulle beskriva allt i detalj, dessutom onödigt, eftersom allt beskrivs väldigt utförligt på ovan nämnda sajt.

Lycka till!
 
Toppen