Nedsprutning

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
Är det nån som har filmer på killar som sprutar ner saker, antingen ensamma eller i grupp? De kanske sprutar ner tvättstugan, bastun eller klassrummet. Jag har för mig att det fanns en blogg om detta för några år sedan där folk kunde skicka in filmer på när de sprutade ner saker, typ grannens trosor och liknande.

Om det inte finns nån som har såna filmer går det bra att skapa sina egna och posta här på onanera. Skapa nedsprutningsgrupper och ge er ut på stan och kladda!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej inte lägga upp, sånt förargar folk eller tycker det är äckligt.

däremot kan man se lite grann vad menar i mitt krypin.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det var ju jag och några polare till mig som hade den bloggen... men det la vi ner för att ingen skickade in material utan vi fick lägga upp materialet själva... iofs hade vi väldigt kul och skönt när vi höll på som allra värst...

vill nån återstarta det har jag en hel del ganska bisarra saker att posta

vaddå olla när man kan sagga :D

Är det nån som har filmer på killar som sprutar ner saker, antingen ensamma eller i grupp? De kanske sprutar ner tvättstugan, bastun eller klassrummet. Jag har för mig att det fanns en blogg om detta för några år sedan där folk kunde skicka in filmer på när de sprutade ner saker, typ grannens trosor och liknande.

Om det inte finns nån som har såna filmer går det bra att skapa sina egna och posta här på onanera. Skapa nedsprutningsgrupper och ge er ut på stan och kladda!
 

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
Du kan väl ladda upp filmerna på lämplig sajt och posta länkarna i denna tråd? Lite smidigare än att skapa en hel blogg, särskilt om folk inte vill bidra. Finns det filmer måste de ju visas!:)

Det var ju jag och några polare till mig som hade den bloggen... men det la vi ner för att ingen skickade in material utan vi fick lägga upp materialet själva... iofs hade vi väldigt kul och skönt när vi höll på som allra värst...

vill nån återstarta det har jag en hel del ganska bisarra saker att posta

vaddå olla när man kan sagga :D
 

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
hade några filmer där jag sprutade ner mig själv ordentligt,dock kraschade den datorn så de försvann:love::love:

Okej, men det är inte sådana filmer som efterfrågas i denna tråd. Ej heller filmer där du sprutar ner någon annan.
 
Toppen