Ni gubbar (70+) som runkar hur gör ni för att det ska bli skönt

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag antar ni finns här annars hade ni inte hittat detta forum
Jag runkar dagligen flera gånger om jag är ensam hemma. Sitter i min favoritfåtölj drar ner byxor och kalsonger och leker med kuken. Kollar på porr och runkar mig hård. Det kan ta en stund men är kuken väl hård så brukar den stå av sig själv. Är 17 cm i styvt tillstånd så den är nog rätt normal. Sen runkar jag till nära sprut men slutar då. Låter kuken slakna lite och börjar om. Så kan jag hålla på tycker det är himla skönt. Sprutar gör jag bara nån gång i veckan när jag samlat på mig sperma för en skön utlösning. Den dagen tar jag ett blått piller. Gillar när kuken blir stenhård som i ungdomens dagar. Sen återhämtar kuken sig snabbare när jag tagit ett piller (Sildenafil 100 mg). Brukar spruta mig på magen och slicka i mig lite av sperman. Frun också 70 + vill knulla ett par gånger i månaden. Då sprutar jag alltid i fittan.

Surahammar

Välbekant medlem
Sitter oftast framför datorn och runkar till filmsnuttar eller om man är inne i en chatt eller så, så skönt att sitta med kuken framme och smårunka. Ibland blir det en webcamrunk men tyvärr så blir jag oftast så kåt så jag sprutar nästan alltid direkt. Ibland glider jag ner i TV-fåtöljen naken om det är någon sexig kändis med som man är kåt på, då halvligger jag med raka sträckta ben och runkar gubbkuken hårt och snabbt tills det går för mej. En gång "fryste" jag TV-bilden när Jessica Almenäs var med och gick fram till TV:n och runkade och stönade hennes namn och blev så kåt att jag sprutade rakt ut på henne på TV:n

NickeDick

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Är ju inte 70 ännu men på god väg.
Sitter oftast med plattan och surfar porr. Ganska snart börjar försats smörja ollonet då lugnar jag mig, är ju så jävla skönt med precum som är gott att slicka i sig. Kan casta till storbildTVn, det ger en extra kick.
Efter orgasmen svänger humöret snabbt och jag vill tvätta av mig. Kan inte fortsätta för att ladda om.
Men redan efter någon timmes pyssel står kuken på nytt. Sprutar ofta tre gånger på dagen, har aldrig använt blå piller.

Uffe

Medlem
Är inte 70 än och är morgonpigg o kommer igång vid 6-tiden oftast- vaknat med ståkuk, brukar hänga på några sajter bl.a flingster o runkrummet men svårt att hålla ståndet konstant beroende på utbudet;).Så skönt blir 15cm o 14cm grov. Är gift o vi älskar en gång i veckan men har större behov än så.
Kommer jag igång så försöker jag att edga ngn timma innan jag sprutar… men ibland så tappar jag intresset o sparar mig ngn dag.
Använder sidenafil till o från kör med 50mg som jag delar i 4, tillräckligt bra o slipper huvudvärken som kommer om jag ökar dosen

storwalle

Ny medlem
Jag brukar ta ett blått piller och runkar upp den, den är stenhård. Kollar mig själv i spegeln och runkar, blir kåt av att se mig kåt. Har vid ett tillfälle stått naken och runkat när min granne mitt emot ser mig. Det kändes skönt när hon stannade till och tittade, hjärtat dunkar extra och jag runkade häftigt och sprutade rejält. Hon såg extra glad ut dagen efter. Hon har stora bröst och ofta en härlig urringning.

Last edited:
Toppen