Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag älskar analsex både att ge och ta. Däremot känner jag igen det som Levis säger om matsmältningsproblem odyl. Det har blivit enstaka ”olyckor” där bak, och det är aldrig roligt. Det lär ha hänt alla som prövat. Finns inget värre än att knulla härligt, för att sen dra ut kuken och se kondomen alldeles täckt av... well ni fattar. Det är alltid värst för han som blivit knullad. Han är smutsig där bak, och det stinker av hans insida. Då gäller det att vara förstående och stöttande och inte göra stor grej av det.
Anal-doushe är ett måste. Alltid. Dock även där kan det hända missöden, dvs man har använt för mycket vatten upp i tarmen som man inte fått ut. Resultatet blir avloppsvatten på lakanen. Och utesluter helt rimming eller nån annan form av buttplay.
Analsex är helt sagolikt när det funkar. Men det är prekärt som fan, och kräver noggranna förberedelser.
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar analsex både att ge och ta. Däremot känner jag igen det som Levis säger om matsmältningsproblem odyl. Det har blivit enstaka ”olyckor” där bak, och det är aldrig roligt. Det lär ha hänt alla som prövat. Finns inget värre än att knulla härligt, för att sen dra ut kuken och se kondomen alldeles täckt av... well ni fattar. Det är alltid värst för han som blivit knullad. Han är smutsig där bak, och det stinker av hans insida. Då gäller det att vara förstående och stöttande och inte göra stor grej av det.
Anal-doushe är ett måste. Alltid. Dock även där kan det hända missöden, dvs man har använt för mycket vatten upp i tarmen som man inte fått ut. Resultatet blir avloppsvatten på lakanen. Och utesluter helt rimming eller nån annan form av buttplay.
Analsex är helt sagolikt när det funkar. Men det är prekärt som fan, och kräver noggranna förberedelser.

"Sagolikt" är väl inte direkt vad jag skulle beskriva analsex som, om man nu inte har något av bröderna Grimms alster i tankarna...
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.
Word, jag går inte igång på hångel eller analt men tänder som fan på en fin rakad kuk och tycker om att bli sugen av killar. Drömmen vore att få suga kuk med någon som vill suga mig, gärna 69:an
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag för min del är lite skeptisk till analsex, men en liten nyfikenhet finns det ändock, man vet ju inte helt säkert förrän man provat. Däremot så är jag heltänd på 69:an där båda killarna runkar och suger varandras kukar samtidigt till gemensamt sprut eller i alla fallnäst intill tillsammans, jag har upplevt det en gång och det var underbart och fick i detta nu ståkuk bara av att skriva om det, men det var femtio år sedan, men genom BC så är det nog absolut inga problem att få till det igen, men jag vill inte bli sugen av eller suga av vem som helst, med andra ord inga panikmöten för att få tömma och tömmas så av den anledningen så får man väl finna sig i att vara utan.
Puss på ollonet eller om du hellre vill det Puss på kukhuvudet Från T_Rex.:p
https://xhamster.com/videos/69-cock-sucking-compilation-13368687
Helvete vad kåt jag blir nu :) snygg kuk du har förresten
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Allt var inte bättre förr, skall kanske tilläggas. Minns att under perioden jag raggade via Rfslchatten och Sylvester ibland fick nobben för att jag var långhårig. Jag brukar ha håret i hästsvans, typ. Stil och mode är också satans känsligt bland bögar så där låg jag med min diffusa hårdrockarliknande stil i kraftigt lä hos vissa. Det gick så långt att jag en gång avvek precis innan en blind date:

Det här var i mars år 2000. Jag hade fått kontakt med en intressant snubbe som säkert vill vara anonym men hette "Olav"! Vi snackade på tfn och skulle ses på Thelins konditori på Kungsholmen. (Har jag skrivit detta förr? Får déjà vu eller rättare sagt déjà écrit.)

När vi beskrev hur vi såg ut och var klädda sade jag att jag hade munkjacka och skinnjacka (en typisk 80-talshistoria). Han blev omotiverat intresserad av vilken modell det var på skinnjackan och sade: "Det är en sån med skärp som hänger, va?" Tydligen var detta modet för dagen och detta var viktigt för honom. Dumt nog svarade jag jakande och åkte dit.

Jag såg honom inte på konditoriet och tänkte att han bangat. När jag var på väg ut igen hörde hans röst och vände mig om. Där stod han, ivrigt böjd över disken, och fjollade järnet om vilken typ av cappuccino mm han ville ha iförd en halvlång skinnjacka med...hängande skärp. Jag drog innan han hann se mig och tänkte att "Där fick han!" Jag hade verkligen ingen lust att bli dissad för min outfit över en kopp kaffe...
 
Last edited:

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
haha , fuck det, rocka på...

Träffade en man ifrån qx, som hade stonerrock i högtalarna (som var i typ hela huset)
Det var coolt...
Jag fick stå halvnaken och röka på hans altan (när jag fick lov)

Kyuss, kuk och en långhårig dude med stort skägg... inte det jag tänker mig när jag tänker på *män*.. Men han var man och det passa perfekt..

Lite invers av din story men kände för att dela.. Nu får det bli lite GirlsGeneration och njuta i solen av en rosa cider :3

/puss o kram skumbanan

ps. sög kuk, var hetero, är inte hetero, är inte i ett fack heller men.. mmhm njuter av eftersmaken just nu ;) ds.

av solen med en cider*
Grammatik.. usch folk som inte fixar det är så avtändande.. språkpolis på mig sj :D

edit*fan jag tror jag ska lägga ner skrivandet av meningar för idag..
blev ju inte mer rätt
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kanske tappade trådämnet en aning men kan ju bättra på med historien om då jag första ggn sög kuk (i vuxen ålder):

Det var 1995. Jag hade satt in en kontaktannons i herrtidningen Aktuell Rapport under våren som publicerades först i oktober. Detta kallades "Blixtkontakt"(!) och hände sig strax innan internetänvändningen hade blivit vanlig.

Jag hade fått kontakt med en 20-årig snubbe (som såg ut ungefär som en yngre Per Gessle) boendes långt ute på Värmdö och vi träffades en tisdag inne i stan. Vi bestämde att jag skulle komma ut till honom på onsdagen. Emellertid skulle jag ringa och stämma av kl. 9:00 så att kusten var klar. Jag ringde upprepade ggr men det var upptaget. Antog att han hade fått kalla fötter och ägnade så dagen åt annat. När jag kom hem ringde jag igen och då berättade han att systern inte hade lagt på tfnluren rätt varmed det inte gick att komma fram. Verkade konstigt men vi fullbordade mötet hos honom under torsdagen i varje fall och sög kuk (han hade för trång förhud). När vi var klara blev han nojig och ville inte ens följa mig till busshållplatsen som var besvärlig att hitta. På fredagen ringde jag honom men nu hade han fått för sig att han var straight och ville inte ses mer.

Två år senare hörde han märkligt nog av sig; nu var han gay igen! Själv hade jag, å andra sidan, då en tjej men var inte omöjlig på det sättet utan träffade honom i Sundbyberg där han hade fått en lgh. Han hade terrarium med ödlor och en stor porraffisch med en brud på sovrumsväggen. Lol. Han hade också gått upp i vikt (men opererat förhuden) och det hela var inget vidare så jag passade övriga ggr han hörde av sig vilket han höll på med gott och väl ett år.

Han spelade hockey, jobbade som målare (arbetare, inte konstnär) och lär numera vara gift och boende i en annan del av landet.
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Eftersom mina inlägg gillas tänker jag komma med en annan historia ur skafferiet.

Tidig vår 2002. Jag hade suttit i ett par timmar vid en dator allra längst ned, och längst in, i US Videos båskatakomber med resultatet att två möjliga blind dates stod till buds, bägge från Rfslchatten: den ene var en snubbe på Olof Palmes gata, ungefär fem minuter från etablissemanget, och den andre var en snubbe i Kallhäll, åtskilligt längre bort.

Jag började med snubbe #1. Det blev ett kort möte: en dryg indiepoppare kom och öppnade porten bara för att rådissa mig. OK, då tar vi snubbe #2. Denne mötte mig vid pendeltågsstationen och tog hem mig till en typisk förortslgh. Vi hade någon form av sex (som jag inte minns) men blev avbrutna var femte minut av mobilen; hans - ej helt anledningslöst - svartsjuke pojkvän ringde för att sabotera eventuella otrohetsaktiviteter (vilka i högsta grad pågick). En ytterst märklig upplevelse.

Efter ett tag kom jag så i kontakt med en ny snubbe och vi avhandlade "stammisar" på Rfslchatten varvid denne lustigt nog berättade om ett möte i Kallhäll med en kille vars pojkvän oavbrutet ringde på mobilen...
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon kanske har tyckt att mina hågkomster hittills inte varit exempel på särskilt lyckade kuksugningar så jag tänkte delge en sådan nu.

Detta var i augusti 2014. Jag hade fått kontakt med en afrosnubbe på Bodycontact som bodde i Enskede. Den här ggn var jag för ovanlighetens skull inställd på passiv penetration och nappade så på hans annons om att han var "kåttttt!!!". Det var natt när jag kom fram och han bodde i en gammaldags, pittoresk fastighet. Det var en liten knatte, kåtttttknatte, med dito utrustning så upplevelsen gick för all del an.

På väg därifrån kände jag mig upplagd för mer äventyr (det var varmt ute) och begav mig till numera nedlagda Basement på Bondegatan 1. Där träffade jag en lång, blond snubbe som var ovanligt välutrustad och efter litet slurpande i kinkyrummet föreslog han att jag skulle följa med honom hem till Midsommarkransen. Där blev det mer och i den bättre belysningen kunde jag se att han hade underliga märken på ballen. Han påstod att han fått dem genom att ligga naken i solariet.

Innan jag skulle iväg på morgonen ville jag dricka kaffe (annars vaknar jag inte riktigt) och tänkte alltså frukostera medan han fortsatte sin slummer. Jag letade efter kaffe i det mikroskopiska köket och slog upp det enda stora skåpet bara för att finna det till brädden fullt med...He-Manfigurer!?! Det visade sig att han var helt kaffelös, stackarn, så jag fick åka hem yrvaken.

Några år senare började jag vakuumpumpa ballen och upptäckte då att den typ av märken He-Manragget hade på sin hade jag nu på min. Det var väl därför han verkade så välutrustad, antar jag.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon kanske har tyckt att mina hågkomster hittills inte varit exempel på särskilt lyckade kuksugningar så jag tänkte delge en sådan nu.

Detta var i augusti 2014. Jag hade fått kontakt med en afrosnubbe på Bodycontact som bodde i Enskede. Den här ggn var jag för ovanlighetens skull inställd på passiv penetration och nappade så på hans annons om att han var "kåttttt!!!". Det var natt när jag kom fram och han bodde i en gammaldags, pittoresk fastighet. Det var en liten knatte, kåtttttknatte, med dito utrustning så upplevelsen gick för all del an.

På väg därifrån kände jag mig upplagd för mer äventyr (det var varmt ute) och begav mig till numera nedlagda Basement på Bondegatan 1. Där träffade jag en lång, blond snubbe som var ovanligt välutrustad och efter litet slurpande i kinkyrummet föreslog han att jag skulle följa med honom hem till Midsommarkransen. Där blev det mer och i den bättre belysningen kunde jag se att han hade underliga märken på ballen. Han påstod att han fått dem genom att ligga naken i solariet.

Innan jag skulle iväg på morgonen ville jag dricka kaffe (annars vaknar jag inte riktigt) och tänkte alltså frukostera medan han fortsatte sin slummer. Jag letade efter kaffe i det mikroskopiska köket och slog upp det enda stora skåpet bara för att finna det till brädden fullt med...He-Manfigurer!?! Det visade sig att han var helt kaffelös, stackarn, så jag fick åka hem yrvaken.

Några år senare började jag vakuumpumpa ballen och upptäckte då att den typ av märken He-Manragget hade på sin hade jag nu på min. Det var väl därför han verkade så välutrustad, antar jag.

Haha tack för en kul historia. He-manfigurerna var verkligen tvisten i historian.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Haha tack för en kul historia. He-manfigurerna var verkligen tvisten i historian.

Det låter som om nerd-kulturen fortfarande var lite i garderoben vid den tiden. Nu för tiden är det helt accepterat och t.o.m. lite sexigt med såna nörderier hos vuxna män. Tv-spel, barndomsleksaker som actionfigurer och tillhörande franchise memorabilia osv. Betyder bara att man har lite nostalgi från sin barndom och alla de sakerna, serierna och popkulturen som formade en - och man skäms inte för det.

Jag har själv Optimus Prime (Transformers) som wallpaper på datorn, och samlar lite på vintage Star Wars-figurer och Transformers, och jag har retro-konsoller i mini-format, från Nintendo, Sega, och Playstation 1. Det var roligt att suga en kille medan han försökte spela Super Mario eller Street Fighter II. Om man nu ska återanknyta till trådens huvudämne vill säga. :LOL:
 
Last edited:

Kåtamarcus

Ny medlem
Kön
Man
När jag va ung tonåring i Borås (13-17)gick jag ofta till Stadsparksbadet för att få se kukar. Det va alltid äldre män där som visade upp sina håriga kukar med hängpung. Det var alltid en kåt stämning. Det låg alltid någon i relaxavdelningen som kom ut för att se mi kuk i duschen. Män som närmade mig i bastun. Sög ibland männnen på toan. En del va så kåta av att få min mun att de spruta direkt. En del va pappor och andra bara kåta män. Tänker mycket på detta när jag runkar och hur dessa kåta män dyrkade min unga kropp.
Vill gärna komma i kontakt med fler från Borås som var där.
Adda Snapchat edginghours
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag va ung tonåring i Borås (13-17)gick jag ofta till Stadsparksbadet för att få se kukar. Det va alltid äldre män där som visade upp sina håriga kukar med hängpung. Det var alltid en kåt stämning. Det låg alltid någon i relaxavdelningen som kom ut för att se mi kuk i duschen. Män som närmade mig i bastun. Sög ibland männnen på toan. En del va så kåta av att få min mun att de spruta direkt. En del va pappor och andra bara kåta män. Tänker mycket på detta när jag runkar och hur dessa kåta män dyrkade min unga kropp.
Vill gärna komma i kontakt med fler från Borås som var där.
Adda Snapchat edginghours

Tack för ett riktigt kåtigt ungdomsminne!!! Var du stor mellan benen redan i nedre tonåren? Och gick du omkring med stånd på badhuset? Jävligt kåtigt i så fall!!!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det låter som om nerd-kulturen fortfarande var lite i garderoben vid den tiden. Nu för tiden är det helt accepterat och t.o.m. lite sexigt med såna nörderier hos vuxna män. Tv-spel, barndomsleksaker som actionfigurer och tillhörande franchise memorabilia osv. Betyder bara att man har lite nostalgi från sin barndom och alla de sakerna, serierna och popkulturen som formade en - och man skäms inte för det.

Jag har själv Optimus Prime (Transformers) som wallpaper på datorn, och samlar lite på vintage Star Wars-figurer och Transformers, och jag har retro-konsoller i mini-format, från Nintendo, Sega, och Playstation 1. Det var roligt att suga en kille medan han försökte spela Super Mario eller Street Fighter II. Om man nu ska återanknyta till trådens huvudämne vill säga. :LOL:

Ja retro är inne nu. Jag är ju själv 80-talist och gillar retrokonsoler. Växte ju upp med NES och Mario. Har en hel del gamla SW-figurer uppe på vinden också.

haha, jag har blivit avsugen när jag spelat också, men inte Mario...kan tänka mig att det är stor chans att dö på första goomban om personen är duktig :p
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror ni missförstod min historia; poängen var inte att han hade He-Manfigurer i kökskåpet (vilket iofs var konstigt) utan att han saknade kaffe!

Detta var verkligen inte bara konstigt utan rentav ofattbart.

Gärna sex men först en rejäl kopp kaffe.
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tror ni missförstod min historia; poängen var inte att han hade He-Manfigurer i kökskåpet (vilket iofs var konstigt) utan att han saknade kaffe!

Detta var verkligen inte bara konstigt utan rentav ofattbart.

Gärna sex men först en rejäl kopp kaffe.

Aha så du menar typ i skafferiet eller nåt? Det lät ju rätt egendomligt. Låg figurerna huller om buller eller hade han ställt upp dem i snygga rader osv? Det vore ju ju faktiskt ännu roligare. :LOL:

Sen ska det också sägas att HeMan-figurer var bland bögigaste leksakerna nånsin. Massor av sinnessjukt muskulösa män där inte en enda muskel eller bula glömts bort. Alla iförda bara stövlar, tajt underwear och läder(plast)harness. De hade t.o.m bröstvårtor om jag inte minns fel. Men! De såg arga ut och hade svärd! Då kan man ju inte vara bög heller. :p
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen