Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snask-Håkan

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle osso vilja testa låter ju bra, det är ju en fantasi man haft länge o låter som att dom flesta gillar att leva ut den. så det skall jag lungt testa första o bästa tillfälle :oops:
 

nyfiken88a

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det låter som alla som haft denna fantasi och genomfört den så låter det ju bra, är nog dags att prova själv. någon som vet någon sida där man kan ta kontakt med likasinnade? skicka pm
 

Azztro

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir grymt kåt av att suga kuk. Älskar att få känna någons styva påle i min mun. Gissa om man fantiserar om det i allmäna omklädningsrum... ;)
 

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
jadå, det är ashett! Själv är man bög, och har bara gjort det en gång, men det var sjukt upphetsande... dock kom aldrig min partner, men jag kom när han gjorde det på mig... ;)
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
jag kan också erkänna att jag är bi. älskar att suga en härlig kuk länge och väl... gärna en 69:a!! och älskar sperma! men har aldrig blivit kär i en kille, bara tjejer. konstigt...
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag erkänner mig också som bi men bara vad gäller sexet. Skulle aldrig kunna bli kär i en kille. Men runkar och suger gärna en annan killes suk och vill ha samma behandling själv.
 

porrporrporr

Ny medlem
Kön
Man
Grymt skönt att suga kuk. Testade med en kompis. Först var den slak och medan jag sök växte den i munnen. Tillslut var den stenhård. Testade att trycka ner den i halsen som på porrfilm, då sprutade han så det stog härliga till!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Snygga kukar kan göra mej kåt och det brukar ibland se härligt ut att suga av dem, så jag har undrat hur det skulel vara. Men har aldrig mött någon annan man som jag skulle vilja smeka. Kuken sitter på en manskropp (och stön och så) och den tänder mig inte. Det som även gör mig nyfiken är att tydligen grabbar vet bäst hur det skall göras. Skulle vilja veta hur det känns från en riktigt skicklig. Har blivit avsugen av en tjej men det kändes knappt alls, bara ett kort ögonblick när hon gjorde nått som gav mig rysningar i hela kroppen. Om någon gjorde det hon gjorde det ögonblicket fast hela tiden så skull jag fan dö av njutning!
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja pröva suga och runka kuk, man har ju fantasier om det, och hur det skulle kännas.
Sen gäller det väl att hitta rätt kille om det ska ske.
Jag gillar att titta på kukbilder och blir upphetsad och hård av det.
Det är dock bara det senaste året jag börjat kolla in det manliga könet.Före det hade jag inte en tanke åt det hållet.Härligt att vidga vyerna lite.Åh nu kollar jag lika mycket på kuk som på fitta.
 

nyfiken88a

Ny medlem
Kön
Man
har också undrat var man hittar en ren o frisk kuk att suga, antar att man får vänta på rätt tillfälle helt enkelt.

någon från dalarna eller i närheten i ungefär samma ålder som jag "88:a" får gärna pma mig så kan vi snacka lite om fantasier vi har osv inom kuksugning.
 

sergej

Medlem
Kön
Man
Sen finns ju finessen med 69:a när man är två killar som suger varandra. Rätt coolt att kunna "spegla" varann i tekniken så man hittar punkter, sköna sätt m.m. som kåtar upp en riktigt ordentligt. :p
 

mathiasribbing

Ny medlem
Kön
Man
Mmmmmmmm..jag älskar att suga en fin kuk.....det bästa jag vet är att suga in en fin slak förhudsballe i min mun och känna hur den växer och fyller ut munnen....å sen sugrunka....sticka in tungan under förhuden och vispa runt....suga den skönt och sen känna den varma salta vita kletiga sperman i munnen...mmmmm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen