Ni män som suger av andra män - sväljer ni?

L

Loben6

Gäst
Jag sväljer alltid! Lika härligt var gång sperman pulserar in i min mun, underbar känsla när sprut efter sprut landar på tungan och jag känner smaken av sperma fylla min mun som en bekräftelse på vad jag gjort, sedan känslan av total fullbordan när jag sväljer varenad droppe och vet att jag oåterkalleligen har en annan mans sperma i mig! Underbar känsla för mig!

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sväljer alltid! Lika härligt var gång sperman pulserar in i min mun, underbar känsla när sprut efter sprut landar på tungan och jag känner smaken av sperma fylla min mun som en bekräftelse på vad jag gjort, sedan känslan av total fullbordan när jag sväljer varenad droppe och vet att jag oåterkalleligen har en annan mans sperma i mig! Underbar känsla för mig!
Är du inte rädd att få nån könssjukdom

Elyos

Medlem
Skulle ej svälja annans sperma, så länge jag inte kan vara helt säker på att motparten är 100% frisk.

Det brukar landa på magen eller rumpan och därifrån renslickas av den som skapat kalaset ;) (y)

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har tyvärr bara sugit av kuk med kondom på, någon har sprutat i munnen med kondom på, härligt att känna hur sperman pulserar in i kondomen och hur den fylls. Skulle gärna ta direkt i munnen, men vet i fasiken hur jag ska komma dit, då vill man ju vara helt säker på att killen är helt frisk, hur fasiken får man koll på det i denna värld.
Säkerheten får tyvärr gå först.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har tyvärr bara sugit av kuk med kondom på, någon har sprutat i munnen med kondom på, härligt att känna hur sperman pulserar in i kondomen och hur den fylls. Skulle gärna ta direkt i munnen, men vet i fasiken hur jag ska komma dit, då vill man ju vara helt säker på att killen är helt frisk, hur fasiken får man koll på det i denna värld.
Säkerheten får tyvärr gå först.
Håller med.På gott och ont gör säkerheten att man håller igen mycket.Förstår inte dom som utan skydd verkar suga och knulla obekymrat.

Smogen6

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag har testat att suga kuk några ggr till spermasprut I min mun men inte vågat svälja, men nu är jag grymt sugen på att få testa suga och svälja sperman också

Toppen