Ni med dotter/döttrar/styvdotter/styvdöttrar

PeterBengtsson

Välbekant medlem
Ålder
53
Mina döttrar är unga vuxna nu. Jag har aldrig haft problem med att tänka på dem som sexuella varelser. Jag har inte själv velat ha sex med dem. Men har inga problem med att de visar upp sig eller att andra trånar efter deras kroppar.
Visst har jag tittat på deras bröst mm och kunnat känna visst pirr

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har vuxen dotter nu men har naturligtvis aldrig känt någon som helst lust till henne. Inte heller till hennes kompisar eller andra unga tjejer. Har dessutom ett jobb där det rör sig hundratals tjejer i 15-19-års åldern och känner inte alls att jag skulle vilja utnyttja dem på något sätt då jag inte alls känner någon attraktion av mer eller mindre barn. Tyvärr får jag höra för ofta hur de har på något sätt blivit utsatta för något pervo som tycker att de har rätt att utnyttja dem. :mad:

Jack Off

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag var kåt på min styvdotter när jag var gift med hennes mamma. Jag var i 30 års åldern och hon var bara 12 år yngre än mej. Jag knullade henne aldrig men jag brukade lukta på hennes använda trosor. Fan vad jag sprutade snabbt och mycket. Inget gör mej kåtare än doften av fitta. Jag hittade även en del sex leksaker i hennes rum. En gång när jag skulle fråga henne något knackade jag på dörren, och hon ropade in panik ” jag kommer, vänta lite!!!!!” Och jag hörde hur hon hastigt började plocka undan grejor och städa upp därinne. När hon väl öppnade hade hon bara en handduk runt omkring sej och röd flammig och svettig i ansiktet. Det var ingen tvekan om vad hon gjort därinne. Jag blev kåt som fan.

Toppen