ni som är rädda för gaystämpel

cum

Medlem
Kön
Man
tror på fri sex allt behöver ju inte stämplas. Personligen är ja en hetro kille som gillar o suga en kuk o få sprutet i mun men tänder absolut inte på killar utan det är nog mera en slags fetischism.
åsiter om detta `?

cum
 

Insomnia

Ny medlem
Kön
Man
jag känner på exakt samma viss. jag har aldrig tyckt en kille var sexig eller liknande men en hård kuk får mig att bli stormkåt. jag håller med om att det kan vara en sorts fetischim. Skulle älska att suga lite kuk ikväll :)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Nja, med tanke på att det säger att de inte tänder på killarna så handlar det inte om bisexualitet, då man dras till båda könen.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Corm

Medlem
Kön
Man
hetero som gillar kukar jag med. Jag drar gränsen för bisexualitet/homo när man kan känna kärlekskänslor för det gemensamma könet.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt svårt att se hur man kan kalla sej hetero och ändå vilja suga kuk... :) Min gräns för bi/homo går vi sexuell aktivitet oavsett kärlekskänslor eller ej.
 
G

Guest

Gäst
Värst vad folk hakar upp sig på vad det kallas.. Gör det ni njuter av!

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Det det handlar om i denna fråga är enkelt, det handlar om lustar. Det handlar om tillfället. Känner man att man blir kåt av att runka av en annan kille, eller suga hans kuk, så spelar det ingen som helst roll vilken sexuell läggning man har. Om tillfället är rätt är inget fel, då tar lustarna och, som FordFairlane säger, njutningen över. Skit i alla normer, knulla, sug, runka, gör allt ni kan tänka er, så länge det känns rätt.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Av denna diskussion kan man dra slutsatsen att det är inte helt självklart när man kallas homo bi eller hetero. Kanske är det därför som debatten ute i samhället sällan leder någon vart.
Var någonstans på den här skalan skulle ni dra gränsen för homo, bi eller hetero?
1: Jag gillar att kolla (diskret) på nakna killar i bastun
2: Jag har en runkkompis - vi runkar ihop men rör aldrig vid varandra
3: Jag gillar att en kille suger av eller runkar min
kuk
4: Jag gillar att suga av eller runka andra killar
5: som 4: men vi kysser också varandra och kelar med varandra
6: Jag har ett fast förhållande och vi har all sorts sex med varandra
 

ahlen_johan

Ny medlem
Kön
Man
Hur kan du säga att du inte tänder på killar när du tänder på ... deras kukar? Det är ju som att man skulle säga att man inte tänder på tjejer, bara på deras tuttar och rövar.
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jag tror nog att jag är bisexuell. Jag har en runk och sug kompis och vi brukar även smeka varandra överallt...vi brukar pröva olika sugställningar. Det är mycket upphetsande.

"Jerk for your life"
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du säger att du tror du är bisexuell, du måste väl ha en aning om din läggning. Är du tilsammans med både killar och tjejer eller bara med din runk och sug kompis. Det låter härligt med en fast runk och sug kompis:p:):p
Originally posted by Jerkerboy

Jag tror nog att jag är bisexuell. Jag har en runk och sug kompis och vi brukar även smeka varandra överallt...vi brukar pröva olika sugställningar. Det är mycket upphetsande.

"Jerk for your life"

Runkare
 
Kön
Man
Jag tycker att det verkar som att de som anser att vissa människor är så kinkiga på att "stämpla" andra människor i själva verket har stora problem med att släppa sin egen hetero-bild och klamrar sig fast krampaktigt kring den. Vad är det som är så fel med att vara bisexuell? Jag tror att de flesta är det mer eller mindre (även de som är homosexuella). Detta beror på vårt ursprung (de androgyna reptilerna, remember?). Vår sexualitet handlar i första hand om kön, eller hur? Visst är det sant att det inte är så viktigt vad man är, utan mer viktigt att man accepterar sig själv som den man är och jag tror att det i mångt och mycket som den här debatten handlar om.

M D
 

dirtycumlover

Ny medlem
Kön
Man
Jag säger bara: LADYBOYS!!!! Dessa fantastiska skapelser!!!

Ha sex med en pre op och du vill aldrig ha sex med nåt annat igen!!![}:)]

Fan jag blev påsatt i arslet av en khatoey för ett par veckor sedan i Thailand, det var en märklig och underbar känsla!!!:p

Man kände sig lite som en slampa he he!!!:love:

Prova ni som får chansen, ni kommer att erat livs stund!!!

Rädd för gaystämpel? Icke, mina polare vet och det är lugnt!!!

" FOR THE LOVE OF CUM "
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Tack Oversexualized för ditt koloka svar. Du har precis förstått vad det handlar om. Inte bara när det gäller sex utan också annars i livet gäller det att känna sig själv och acceptera sina egenheter (inte bara de sexuella). Först när man gjort det kan man föra en sund debatt om homosexualitet

Tag ett exempel: nyligen fick vi nya grannar, två killar/män som köpte villan intill. Nu går flera andra grannar och snackar om att de är homosexuella. Hur kan de veta det? Har de smygtittat på nätterna? Folk känner rädsla för att prata om saken och är rädda för att möta dem. Jag ringde istället på och hälsade dem välkomna! De är helt vanliga trevliga människor!
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej Dirtycumlover du använder så främmande ord. Vad menar du med att ha sex med en pre op? Jag kan bara gissa vad khatoey är.
Jo jag har hört andra som upplevt en underbar känsla av att bli påsatta, men också tvärtom. Gör det inte ont?
 

dirtycumlover

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Skogis

Hej Dirtycumlover du använder så främmande ord. Vad menar du med att ha sex med en pre op? Jag kan bara gissa vad khatoey är.
Jo jag har hört andra som upplevt en underbar känsla av att bli påsatta, men också tvärtom. Gör det inte ont?

Pre op = pre operated = dicken finns kvar!!![}:)] Alltså en helt jävla grymt snygg ladyboy med enorma silikonpattar och en liten dick he he! Det är häftigt! Obs: Alla är inte snygga så det gäller att välja sina ligg med omsorg!!!

Gjorde lite ont i början men det blev godis efter en stund!:p

Kolla in denna donna, hon heter Aryeea och jobbar på Nana Plaza i BKK! Missade tyvärr henne när jag var där!:(

http://img13.imagevenue.com/img.php?loc ... reeya!.jpg

" FOR THE LOVE OF CUM "
 
Kön
Man
Jag håller med dig Skogis, det är många som är så fascinerade av homosexualitet att det är nästan löjligt och de älskar att spekulera i vem som är homo och vem som inte är det... skvallerpressen har julafton när någon kändis bestämmer sig för att "komma ut"... gäsp, gäsp... vad fan spelar det för roll? Låt folk vara som de är! Jag tror att folks skräckblandade förtjusning över homosexualitet också är den huvudsakliga orsaken till att män är rädda att bli stämplade för att de råkar tända på att suga kuk, till exempel. Det skulle kunna vara så att självbevarelsemekanismen träder i kraft och får en att inbilla sig att man bara är "hetero som gillar kuk"... Erkänn att det är en smula löjligt - i så fall skulle vi inte ha ord som bisexuell! Låt oss verka för ett fördomsfritt samhälle, så slipper vi bry oss vem som är vad och vad det kallas - vi är alla homo (sapiens)!

M D
 
Toppen