okejåvahär
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Ja, jag har stött på rätt många som gillar loli-hentai och även värre (IRL) saker. : (Körde en del session förut, tyvärr så verkar det vara en hel del äckel som gillar otillåtna saker där så jag la ner..
Ja, jag har stött på rätt många som gillar loli-hentai och även värre (IRL) saker. : (Körde en del session förut, tyvärr så verkar det vara en hel del äckel som gillar otillåtna saker där så jag la ner..
Nu är jag själv inte med i någon grupp, så jag kan inte bjuda in till någon. Fråga dina kontakter om de är med någonstans och kan bjuda in dig.Jag vill gärna bli inbjuden
Bad är det gör något?Ja, jag har stött på rätt många som gillar loli-hentai och även värre (IRL) saker. : (
Min kontaktHar på senaste tiden chattat en hel del med en del härliga personer, många härifrån.
Vissa känns det som man får rätt bra kontakt med, gillar och söker samma saker..
Men sedan slutar de plötsligt svara o har mest troligt raderat sitt konto.
Varför?
Vore ju onekligen trevligt att behålla kontakt än o leta o försöka hitta nya hela tiden och sortera bort massa dönickar..
Loli-hentai är hentai-bilder som föreställer barn. Alltså tecknad barnporr. Ibland skickar såna personer saker som ser ut som verkligt övergreppsmaterial också. Föga roligt när man sitter där och försöker ha det sexigt.Bad är det gör något?
Har samma erfarenhet. Jag ger dig tre anledningar som gäller mig.Har på senaste tiden chattat en hel del med en del härliga personer, många härifrån.
Vissa känns det som man får rätt bra kontakt med, gillar och söker samma saker..
Men sedan slutar de plötsligt svara o har mest troligt raderat sitt konto.
Varför?
Vore ju onekligen trevligt att behålla kontakt än o leta o försöka hitta nya hela tiden och sortera bort massa dönickar..
Jepp. Bakom alla som vill snacka om "tabu" och "allt" döljer sig troligen en pedofil.Har samma erfarenhet. Jag ger dig tre anledningar som gäller mig.
-Söker en specifik sak. Får pedofiler, De fattar att jag hellre skulle slå dem en prata med dem.
-Får riktigt kontakt de skäms efter att ha lämnat ut sig och tror nån kommer på dem
-de är pedofiljägare och kommer på att du inte är vad de är ute efter.
om inte alla fattat det. det är fler pedofiljägare här än på något annat forum när de inte får vad de letar efter avsluter de kontakten.
Jag har i stort samma erfarenhet efter att ha lagt ut min adress till Session. Så fort jag är tydlig med att barn, tvång eller våld inte är nåt jag diskuterar försvinner många. Om de jagar pedofiler är blir lite svårt att avgöra. Men den som inbillar sig att jägarna inte finns där byten finns måste vara dum på riktigt.Jepp. Bakom alla som vill snacka om "tabu" och "allt" döljer sig troligen en pedofil.
Eller vänta, du skrev tvärtom, att det är många pedofiljägare... Ja, de bör ju kunna hitta en och annan suspekt individ här (jag är dock inget fan av den sortens medborgargarden).