Ni som chattar på session etc

Magge

Medlem
Har på senaste tiden chattat en hel del med en del härliga personer, många härifrån.

Vissa känns det som man får rätt bra kontakt med, gillar och söker samma saker..

Men sedan slutar de plötsligt svara o har mest troligt raderat sitt konto.

Varför?

Vore ju onekligen trevligt att behålla kontakt än o leta o försöka hitta nya hela tiden och sortera bort massa dönickar..
Min kontakt
05d1b7d1eaad8412414f2e9a7b03640397bfe10c2159035639a8c54b8eb914896f

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Har på senaste tiden chattat en hel del med en del härliga personer, många härifrån.

Vissa känns det som man får rätt bra kontakt med, gillar och söker samma saker..

Men sedan slutar de plötsligt svara o har mest troligt raderat sitt konto.

Varför?

Vore ju onekligen trevligt att behålla kontakt än o leta o försöka hitta nya hela tiden och sortera bort massa dönickar..
Har samma erfarenhet. Jag ger dig tre anledningar som gäller mig.
-Söker en specifik sak. Får pedofiler, De fattar att jag hellre skulle slå dem en prata med dem.
-Får riktigt kontakt de skäms efter att ha lämnat ut sig och tror nån kommer på dem
-de är pedofiljägare och kommer på att du inte är vad de är ute efter.
om inte alla fattat det. det är fler pedofiljägare här än på något annat forum när de inte får vad de letar efter avsluter de kontakten.

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Har samma erfarenhet. Jag ger dig tre anledningar som gäller mig.
-Söker en specifik sak. Får pedofiler, De fattar att jag hellre skulle slå dem en prata med dem.
-Får riktigt kontakt de skäms efter att ha lämnat ut sig och tror nån kommer på dem
-de är pedofiljägare och kommer på att du inte är vad de är ute efter.
om inte alla fattat det. det är fler pedofiljägare här än på något annat forum när de inte får vad de letar efter avsluter de kontakten.
Jepp. Bakom alla som vill snacka om "tabu" och "allt" döljer sig troligen en pedofil.

Eller vänta, du skrev tvärtom, att det är många pedofiljägare... Ja, de bör ju kunna hitta en och annan suspekt individ här (jag är dock inget fan av den sortens medborgargarden).

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Jepp. Bakom alla som vill snacka om "tabu" och "allt" döljer sig troligen en pedofil.

Eller vänta, du skrev tvärtom, att det är många pedofiljägare... Ja, de bör ju kunna hitta en och annan suspekt individ här (jag är dock inget fan av den sortens medborgargarden).
Jag har i stort samma erfarenhet efter att ha lagt ut min adress till Session. Så fort jag är tydlig med att barn, tvång eller våld inte är nåt jag diskuterar försvinner många. Om de jagar pedofiler är blir lite svårt att avgöra. Men den som inbillar sig att jägarna inte finns där byten finns måste vara dum på riktigt.
Sen har jag lite svårt för detta med att "jaga pedofiler" på ett moraliskt plan. Begår nån ett brott, jag är med och kan "trycka på knappen". Men är det enbart något någon fantiserar om är jag inte med. Tankebrott är inte ett brott i min värld. Så även om jag inte fantiserar om vad de gör, eller vill prata med dem vill jag hålla deras rätt till sina fantasier (så länge de inte översätts till verklighet) högt.

Toppen