Ni som gillar att spruta er själva i munnen

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Porr med mycket oralsex, gärna trekanter och bisex där man leker och kladdar med sperman.

Man vet hur gott det är, men kan inte få det för tillfället, då kåtar man gärna upp sej med porr.

Sperman smakar milt, svagt kryddigt, jag upplever att den blivit mildare på senare år.

Har sperman hamnat i munnen sväljs den alltid, smidigt gott och praktiskt.

Långt ifrån varje gång man runkar eller har sex, men ibland är man bara så sugen på sperma, kanske en gång i månaden?

Har alltid blivit väldigt kåt av lek med sperma, både att se andra leka, och att göra det själv.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Dom gånger jag lyckats spruta mig själv i ansiktet och munnen har jag varit riktigt kåt och då är det så häftigt och sexigt att jag inte har några problem att svälja sperman. Hur ofta... typ några gånger per år kanske...
Tycker inte det smakar så mycket egentligen, lite som vetemjöl och vatten kanske
Typ av porr jag tycker passar för detta... något man går igång på... i mitt fall något med mycket kuksug, sprut, bröst, trekanter, Peter North...
Varför jag gör det? För att jag gillar det :D
Om du fantiserar om att spruta dig själv i munnen, kan jag bara säga; gör det! det är så nice!
Det kan behövas lite träning med edging och att "sikta", men det är kul träning. Kan rekommendera att ligga bekvämt lite i "bakåtlut" så kuken är lite ovanför ansiktet, bättre odds att träffa då;)
Obs varning för att få sperma i ögonen, det svider utav he*vete!
Go for it!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som gillar att spruta er själva i munnen:

Vad brukar ni kika på för porr?
Länka gärna

Varför gör ni det?

Hur smakar sperman?

Sväljer ni sperman? Lite eller hela satsen?

Hur ofta praktiserar ni detta?

Övriga tankar
Jag gör det inte jätteofta men tycker att det är lite porrigt. Fantiserar ibland om att ha sex med andra storkukade män som sprutar i munnen på mig och att jag sväljer allt. Tycker det smakar typ metall... Har ett klipp på mig själv där jag avslutar med att spruta mig själv i munnen och svälja.
https://www.erome.com/a/kklJyC4s
 
Last edited:

SirJerkAlot

Medlem
Kön
Man
Jag ville veta hur det smakar och så skulle jag åtminstone en gång i livet vilja suga av en kille, men så fort jag sprutar så försvinner viljan att smaka och jag känner mig äcklad. Enda sättet att förmå mig att smaka var att på något sätt spruta i min egen mun under orgasmen, men det visade sig vara jättesvårt, speciellt som ovig medelålders.

Lösningen blev att ligga med benen mot en vägg, med en stor tratt i munnen och helt enkelt spruta i tratten. Omöjligt att missa och innan jag hinner blinka så har jag smakat och svalt.

För att få spermierna att snabbt hamna i munnen så måste jag smörja in tratten med olivolja. Det gör också att spermierna får en trevlig fruktig smak. Däremot konsistensen är hemsk. Det känns som snor i munnen som dröjer sig kvar i timmar.

Jag har provat ett halvdussin gånger när jag får feeling och är jättekåt. Jag planerar göra det åtminstone en gång till och filma och dela med mig av klippet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag ville veta hur det smakar och så skulle jag åtminstone en gång i livet vilja suga av en kille, men så fort jag sprutar så försvinner viljan att smaka och jag känner mig äcklad. Enda sättet att förmå mig att smaka var att på något sätt spruta i min egen mun under orgasmen, men det visade sig vara jättesvårt, speciellt som ovig medelålders.

Lösningen blev att ligga med benen mot en vägg, med en stor tratt i munnen och helt enkelt spruta i tratten. Omöjligt att missa och innan jag hinner blinka så har jag smakat och svalt.

För att få spermierna att snabbt hamna i munnen så måste jag smörja in tratten med olivolja. Det gör också att spermierna får en trevlig fruktig smak. Däremot konsistensen är hemsk. Det känns som snor i munnen som dröjer sig kvar i timmar.

Jag har provat ett halvdussin gånger när jag får feeling och är jättekåt. Jag planerar göra det åtminstone en gång till och filma och dela med mig av klippet.
Jag har samma problem som du med att lusten helt försvinner direkt efter orgasmen. Min metod blir att runka tills jag känner att satsen är på gång. Då stoppar jag, men en stor del av satsen går inte att hindra. Slickar med vällust i mig min egen sperma för att sedan runka klart och spruta resten.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
När man är på det humöret så är det riktigt sexigt.
Om man inte har ett grymt tryck på sitt sprut, så finns det väl bara en lösning på det. Och det är på ett eller annat sett rulla ihop sig;).
Sen kommer den svåra biten, det är att sikta rätt.
Jag har gjort det några gånger, skulle nog gjort det flera gånger om det inte hade krävts så mkt rörlighet.
Så hela grejen tar lite mera kraft en vad det kanske ger, men ibland så.
Smaken, ja eftersom jag älskar att slicka tjejen ren efter jag(eller någon annan) sprutat i hennes fitta eller mun, så jag inte tänkt mer än att det är gott o sexigt.

Övriga tankar, ja det är nog att man skulle varit rörligare och haft rejäl kuk. Så kunde man sugit av sig själv också :).
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad brukar ni kika på för porr?
Länka gärna

Allt möjligt blandat, men tenderar t bli mer sprut-klipp mot slutet av runkstunden, som oftast kan vara ganska långvarig.

Varför gör ni det?

Bara älskar kåtheten och förväntningen som byggs upp under runket. Att göra samma som de på porr-klippen. Den perversa o lite förbjudna känslan, som hetro, att ta emot ett helt sprut i munnen som man ser fram emot. Den salt känslan av smak lukt och orgasm på samma gång som spermastrålarna landar i munnen.

Hur smakar sperman?

Sperman smakar mest sött, lite salt, ibland lite metalliskt och en liten bitterhet, men det är sällan. Tycker det smakar mycket porr och vill inte vara utan.

Sväljer ni sperman? Lite eller hela satsen?

Jag sväljer alltid min sperma när jag sprutar i munnen. Tycker det är porrigast så. Sprutar jag på annat sätt är det sällan jag sen tar sperman i munnen.

Hur ofta praktiserar ni detta?

Jag gillar det väldigt mycket och runkar oftast så att jag kan spruta direkt ner i munnen. Det brukar bli ca 4-5 gånger i veckan som jag sväljer sperma.

Övriga tankar
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har samma problem som du med att lusten helt försvinner direkt efter orgasmen. Min metod blir att runka tills jag känner att satsen är på gång. Då stoppar jag, men en stor del av satsen går inte att hindra. Slickar med vällust i mig min egen sperma för att sedan runka klart och spruta resten.
Så gör jag med, med min egen. Älskar det.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har samma problem som du med att lusten helt försvinner direkt efter orgasmen. Min metod blir att runka tills jag känner att satsen är på gång. Då stoppar jag, men en stor del av satsen går inte att hindra. Slickar med vällust i mig min egen sperma för att sedan runka klart och spruta resten.
Det där är en väldig balansgång för mig, det är väl egentligen en ruin (förstörd utlösning) det handlar om. För min del om en stor del av satsen kommer ut så försvinner min lust direkt då sperman till viss del pumpas ut. Däremot om jag avslutar så att det bara som rinner ut lite sperma utan att det pumpas ut så behåller jag kåtheten och ståndet och kan köra på igen. Det är mao en väldigt liten skillnad mellan att lyckas och misslyckas med den manövern för min del.
 

Axljinx

Medlem
Jag ville veta hur det smakar och så skulle jag åtminstone en gång i livet vilja suga av en kille, men så fort jag sprutar så försvinner viljan att smaka och jag känner mig äcklad. Enda sättet att förmå mig att smaka var att på något sätt spruta i min egen mun under orgasmen, men det visade sig vara jättesvårt, speciellt som ovig medelålders.

Lösningen blev att ligga med benen mot en vägg, med en stor tratt i munnen och helt enkelt spruta i tratten. Omöjligt att missa och innan jag hinner blinka så har jag smakat och svalt.

För att få spermierna att snabbt hamna i munnen så måste jag smörja in tratten med olivolja. Det gör också att spermierna får en trevlig fruktig smak. Däremot konsistensen är hemsk. Det känns som snor i munnen som dröjer sig kvar i timmar.

Jag har provat ett halvdussin gånger när jag får feeling och är jättekåt. Jag planerar göra det åtminstone en gång till och filma och dela med mig av klippet.
hade så gärna sett dej komma i din mun kåt jag blir av detta
 
Toppen