Ni som var tonåringar innan internet fans

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fasran hade massor porr man kunde smygläsa, 70-talet. Även Lasse Braun på super-åtta
Fastnade tidigt för porr, skaffade massor gillade köpa av tjejer i kiosken.

Hade Tiny Tove Jenssen på väggen i pojkrummet...
https://sv.xhamster.com/photos/gallery/tiny-tove-jensen-9869288

Halva grejen var ju spänningen med att köpa tidningarna eller hyra filmerna. Att outa sig som "snuskig", men även de evetuella reaktioner om det var en tjej i bakom disken.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Last edited:
K

KilroySweden

Gäst
Gillade också att köpa av tjejerna .Bara att dom visste vad man skulle göra.Man blev kåt av att handla av en fin tjej.

Ja även när man senare började hyra porrfilmer, så härligt stå länge o välja var oftast härliga tjejer som jobbade i butiken. Gillade även nät granntanterna såg mitt pojkrum med alla bilder o tidningar.
 
K

KilroySweden

Gäst
Halva grejen var ju spänningen med att köpa tidningarna eller hyra filmerna. Att outa sig som "snuskig", men även de evetuella reaktioner om det var en tjej i bakom disken.
Ja så härligt hårdporren var ju helt öppet i tidningsställ där, fan vad kåt jag var när jag handlade av någon tjej 20-30 år...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja även när man senare började hyra porrfilmer, så härligt stå länge o välja var oftast härliga tjejer som jobbade i butiken. Gillade även nät granntanterna såg mitt pojkrum med alla bilder o tidningar.

En av tjejerna som jobbade mer reguljärtat där jag hyrde fimmer var så gullig också, hon packade alltid ned filmen i en svart påse utan att fråga. Var det någon bakom mig i kön frågade hon alltid om jag tyckte senaste Bond-filmen var bra, typ för att dölja mitt mer snuskiga filmval. Fick också alltid ett leende när hon lämnade över påsen med filmen, önskar jag hade frågat ut henne på dejt...men var för blyg för det på den tiden.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja även när man senare började hyra porrfilmer, så härligt stå länge o välja var oftast härliga tjejer som jobbade i butiken. Gillade även nät granntanterna såg mitt pojkrum med alla bilder o tidningar.
En av tjejerna som jobbade mer reguljärtat där jag hyrde fimmer var så gullig också, hon packade alltid ned filmen i en svart påse utan att fråga. Var det någon bakom mig i kön frågade hon alltid om jag tyckte senaste Bond-filmen var bra, typ för att dölja mitt mer snuskiga filmval. Fick också alltid ett leende när hon lämnade över påsen med filmen, önskar jag hade frågat ut henne på dejt...men var för blyg för det på den tiden.

Härligt...När jag kom in i koäiosken brukade en kvinna säga till "att det kommit nya tidningar"
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja även när man senare började hyra porrfilmer, så härligt stå länge o välja var oftast härliga tjejer som jobbade i butiken. Gillade även nät granntanterna såg mitt pojkrum med alla bilder o tidningar.

Hur såg granntanterna det?Jag brukade låta tidningar ligga framme på pojkrummet.Nån gång satte man även upp mitt tjejen på väggen.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt att se att det finns fler som gjorde likadant. Man liksom smög till kioskerna.
Vid cykelturer i utkanten av stan höll jag utkik. Där hittade jag tidningar.. En gång hittade jag några oanvända kondomer.
Vilket kåtrus när man första gången trädde på en kondom. Vill minnas att den hette Chosan. Den var trång och höll min hårda tonårspenis i ett järngrepp. Känslan var ny och det tog en stund innan man sprutade i kondomen. Ett annat tillfälle hittade jag ett par trosor. De blev styva av intorkad sperma
Spruta i upphittade trosor. Guld värt. Jag skulle varit ännu kåtare om jag fått veta vems trosor jag hittat.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Minns att på 60-talets mitt hade någon av Expressen, Aftonbladet (eller båda) bikinibrudar, ibland topless. Där började jag satsa. Sedan köpte jag porrtidningar på Klara "Porra" Kyrkogata, sedan hem och runka. Fibban och Lektyr blev det också.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Man minns när man köpte tidningarna. När man skulle flytta från sin första lägenhet efter tre år. Det blev en stor kartong med dessa.
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillade Aktuellt Rapports sexbildsreportage som var fyra-fem sidor i slutet på tidningen. Minns en bildserie med MMF som sög och knullade i en tågkupe. Runkade flertal gånger till detta. Gillade senare att hyra pfilmer på Blue Vision. Man hyrde 3-4 st filmer som man satt och runkade till en helg. Alltid lika nyfiken på vad de andra killarna som var där vad de hyrde för filmer och vad de gillade att runka till. Vissa hyrde straighta filmer men det "råkade" följa med en bi/gay film. På US video så kollade jag och en kille in varandra i DVD rummet,. Slutade med att vi runkade av varandra i ett av runkbåsen ihop.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Det måste varit jobbigt att vara ung innan internet :)
Jag har ju konsumerat porr på internet i väldigt många år.

Vad tycker ni om att porr är lättillgängligt, även för unga, nu för tiden ??
Tycker det är bra. Porr kom man ju åt när man var ung innan internet fanns i alla fall. Var nog i 12årsåldern när man började kolla i Fibban, Lektyr och sånt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det måste varit jobbigt att vara ung innan internet :)
Jag har ju konsumerat porr på internet i väldigt många år.

Vad tycker ni om att porr är lättillgängligt, även för unga, nu för tiden ??

På ett vis var det ju en del av att växa upp. Porren i skogen, tidningarna, filmerna. Man uppskattade det nog mer än unga idag. Fan, du vart ju kåt bara av att se tidningarna på hyllan. Nuförtiden så rycker man ju på axlarna åt ett par nakna bröst haha.

Kan också tycka att det är för lätt att snubbla in på på internet. Barn måste få vara barn också, inte exponeras för snabbt eller för mycket. Porr i sig är som jag skrev lite av en uppväxt grej och ska vara något spännande. Men inte för tidigt. :)
 

bert2

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Javisst köpte man många tidningar på den tiden som Fibban,Lektyr osv men en som jag gillade väldigt mycket var den här
tidningen Dax med amatörer som visade upp sig och hade annonser i tidningen också.Men visst skämdes man att köpa
tidningarna hehe men man var tvungen att köpa dom bara(för goa runk).

När jag ändå är härinne så måste jag fråga om nån runkade till Fäbojäntan..jag gillade det där med falukorven i fittan mmm.
 
Toppen