Njuter du i sömnen?

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej alla onaniglada vänner. Detta kanske inte har med onani att göra, men det kunde vara kul att få höra lite om hur andra har det i sängen om natten. När ni sover, menar jag :)
Här några frågor: Vad har du på dig när du sover? Pjamas, T-shirt, kalsingar, naken? Vilken typ av sängkläder är skönast? Vaknar du ofta med stånd om natten? Nattrunkare? Ålder. Kille eller tjej?
Kram Peter
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Själv använder jag nattskjorta, eller sover naken på sommaren när det är varmt. Nattskjorta är uuunderbart, nästan som naken. Sängkläder skall vara ostrukna och lite knottriga, det kittlar så skönt på kroppen då. Full njutning! Ofta praktfullt stånd, härligt att hålla i handen och somna om!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Här är det naket som gäller om inte jag sover med andra än tjejen. Då är jag lite blyg och använder boxerkalsonger...
På kvällen innan jag ska somna är det skönt att köra en nattrunk men ibland blir det bara lite mysrunkning innan jag somnar. Jag vaknar sällan under natten men på morgonen är det standard med ett rejält morgonstånd. Jag tycker det är skönt att gå och dra i den under morgonproceduren, ofta tills strax innan jag måste klä på mig...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
haha. Sover naken göra jag faktiskt bara när jag onanerat innan jag ska sova. Kallingarna får rensa upp. Annars sover jag alltid i kalsongerna. Trodde föresten att alla flickor sov i t-shirt och pjamas byxor. Men vat vet man igentligen....kul att höra
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Hej Skogis, jag sover alltid naken, känns bäst så för mig, mycket fräschare o luftigare :D Jag brukar alltid mitt i natten, ifall jag vaknar alltså, vakna med stenhårt stånd. Har aldrig runkat mitt i natten, jag fixar det alltid just före jag går o lägger mig ;)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag sover nog så gott som alltid naken, väldigt få undantag.
Jag sover i bomullssatin, för det tycker jag är skönast, mjukt och härligt. Vaknar väldigt sälla innan väckarklockan ringer och skulle jag vakna mitt i natten så är jag inte på humör att runka.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Sover alltid naken, på sin höjd kalsonger om jag har mycket besök. Ostrukna bomullslakan, gärna svala. Lite onani somnar man gott av och morgonståndet har nog inte svikit mig ännu vad jag kan minnas. Inget jag brukar göra något åt dock, för morgontrött för det.
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Vad har du på dig när du sover? Pjamas, T-shirt, kalsingar, naken? Vilken typ av sängkläder är skönast? Vaknar du ofta med stånd om natten? Nattrunkare? Ålder. Kille eller tjej?

Jag sover oftast naken, med siden lakan, skönast så. 22 årig tjej här... :)
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Jag är nog inte en nattrunkare, helst morgon. Är ju en klle så ibland är det ju praktiskt med kalsonger.
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
helt naken. på vintern har jag raggsockar på mig. Fryser så illa om fötterna. Fryser nu också.. Huuuu!!!
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag sover naken och vaknar oftast med stånd, om jag inte vaknade någon timme tidigare och var uppe för att pissa, då händer det att jag slipper morgonståndet.
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
När jag somnat efter haft sex, har jag oftast sovit utan underkläder. Då har det varit "okej", med tanke på nattens aktiviteter, och tillsammans med flickan..

DÄREMOT så är det ganska jobbigt att som "välutrustad" man sova utan kalsonger, eftersom jag är "ganska känslig" om könsorganet/pungen. Faktiskt rejält jobbigt! Bättre med boxers i så fall!


Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

teamoni

Ny medlem
Kön
Man
Brukade sova med trosorna på och/eller med nattlinne. kom sen på att det var mycket skönare att sova bara naken. så det har jag gjort sen dess. förutom om jag sover bredvid någon annan än min sambo.

*sagt till pojken i ett kåt tillfälle* -Får jag mumsa på dig så får du låna mina bröst.
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Sover alltid näck, är så jävla skönt. Man kan runka när man vill utan att trassla in sig i kallingar eller pyjamas.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag sover naken sen flera år tillbaka, det är skönast så, inget som trycker eller skaver. På morgonen har jag nästan alltid stånd. Ibland har man då dragit en morgonrunk i sängen eller på toaletten.
 

Snusmumrik1

Ny medlem
Kön
Man
Hej på dig Skogis:)
När ja läser allt här verkar de som nästan alla sover nakna:p
Jag själv sover alltid i boxer, men jag kanske ska testa sova naken nån gång. Grejjen är bara den att om du runkar i sängen så är de lättast att bara spruta i kalsongerna o sen på morronen duscha eller byta kalsonger:D.
Så kalsonger kan va ganska bra:).
Är 16 år och vaknar typ alltid me stånd på natten, och när jag gör det så brukar jag alltid runka:p.

Problemet är att på morronen så kan de lukta ganska starkt, så man är nästan rädd att brorsan eller morsan ska märka något:p
Har ni tjejer samma problem?
 
Toppen