Njuter du i sömnen?

galen

Medlem
Kön
Man
sover naken typ hela tiden förutom om man har nån polare lr nå som sover på bäddsoffan...

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

MariaL

Ny medlem
Kön
Man
Jag sover oftast naken. Många gånger har det hänt att jag vaknat mitt i natten av att jag fått orgasm... Så skönt med såna underbara drömmar...
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
Alltid naken hemma, är det någon annan som också sover hemma hos mig så får de tåla det... har hänt att man somnat någon annanstans än hemma då blir det kallingar.... satin eller sidenlakan e bra... samt om det är vinter ett gigantiskt mjukt duntäcke... morgonstånd får jag fortfarande gammel som jag är...

edit:jag är man
 

E-tuna24

Ny medlem
Kön
Man
Det var värst va många det är som alltid sover nakna.
Själv sover jag alltid med boxer på, kan inte sova om det är för fritt där nere :cool:
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by E-tuna24

Det var värst va många det är som alltid sover nakna.
Själv sover jag alltid med boxer på, kan inte sova om det är för fritt där nere :cool:

Det är en vanesak, jag tyckte också att det var jättejobbigt det var för fritt där nere. Men nu sover jag naken och skulle jag någon gång sova i underkläder så skulle det vara väldigt jobbigt. Just för att det inte är fritt. ;)
 
Kön
Man
Naken eller med stringtrosor.
Köpte någa ursköna bomullssängkläder från Höie. Det var fanimej de skönaste sängkläder jag någonsin krupit ner bland *mysryser*
Blir nog mer sängkläder från denna tillverkare
Jag är tjej så jag skippar nog det här med stånd hihi

To heaven and back again
 
Toppen