Normalt?!

sofi

Ny medlem
Kön
Kvinna
min syster e nu 17 år och blev av me oskulden när hon va 14 ! hon har legat me 30 killar ! . ja tycker de e lite för mycket och detta året har hon skärpt sej men ändå ! hur reagerar en kille om hon säger de ?! . men de finns ju inget hon kan göra åt de nu men ändå !
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Nja det är kanske inte så normalt men frågar man nån sexolog så är väl allting normalt;)

Jag skulle kanske tänka mig för en extra gång innan man hoppade i säng med henne i alla fall skulle jag skydda mig ordentligt och så.:)
 

sofi

Ny medlem
Kön
Kvinna
Nja det är kanske inte så normalt men frågar man nån sexolog så är väl allting normalt;)

Jag skulle kanske tänka mig för en extra gång innan man hoppade i säng med henne i alla fall skulle jag skydda mig ordentligt och så.:)


ja men de bästa e ju att hon aldrig haft en ända könsjukdon iallafall ! så hon e nog noga me att skydda sej . hoppas ja
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Efter en snabb huvudräkning så får jag det till färre än en/månad!

Inte så förfärligt många tycker jag! Men jag är ju inte kille förstås:oops:

Frågan är väl snarare vad din syster tycker!

Tycker hon själv att det är för många? Har hon legat med killarna för att hon velat själv eller för att göra killarna till viljes?

Det tycker jag är oerhört mycket viktigare att fråga för en omtänksam syster:love::love:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
min syster e nu 17 år och blev av me oskulden när hon va 14 ! hon har legat me 30 killar ! . ja tycker de e lite för mycket och detta året har hon skärpt sej men ändå ! hur reagerar en kille om hon säger de ?! . men de finns ju inget hon kan göra åt de nu men ändå !
Killar över lag skulle nog tycka att hon var "slampig" eller nåt i den stilen. Men killar uppfattning & även tjejers om en kille i samma ålder som haft sex med exakt samma antal flickor skulle betraktas som lite "don juan" eller "en riktig hingt"
Så är min uppfattning om uppfattningen iaf. Rätta mig om jag har fel.

Men det är ju bara din syster som kan "döma" sig själv om det är mkt eller fel.
Hursomhelst ska hon nog vara noga med skydd, & kolla sig då & då hos gyn "besiktning" , för hur kul är det på en skala att dra på sig nån könis, & sen kanske inte vara fertil den dan man känner för att bilda familj. De flesta är ju relativt lätt åtgärdade, bara man vet om den.
Personligen talar jag inte med nån om antalet tidigare 6partners, gjorde det 1 gg efter en del tjat & det sved för den som frågade.

Å andra sidan får din syster mkt erfarenhet i sitt sexliv & kommer nog inte nöja sig med nån kille som bara tänker på sig själv...:)
 
G

Guest

Gäst
okej... det låter slampigt men samtidigt jag vet att de e fördom... en kille som knullat 30 tjejer blir inte sedd som billig. Så tycker inte det är så farligt. Man tycker bara det för att det e en tjej. Bara hon skyddar sig. Fan vad pretto man låter :)

På sunny beach kan ja ju säga att det kommer hem tjejer som knullat 7 killar på 7 dagar.. :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Äh vad fasen, låt henne knulla på.. skönt med kåta brudar.. :p Ett tips är ju att inte tala om sina tidigare, men det gäller ju oavsett om det är en eller 30..
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Blev av med oskulden när jag var 13, är 21 och har haft över 100 killar, jag gillar sex och omväxling och jag skiter i om folk kallar mig hora eller nåt sånt
 
Kön
Kvinna
Jag tycker det låter som om det är en tjej som vågar ta för sig av livet och inte är rädd för att visa att hon älskar sex. Jag är själv likadan och det behövs fler såna som oss för att få samhället att förstå att även vi tjejer kan gilla att ha sex och acceptera oss för det.
Låt oss kåta tjejer ta över världen från alla trångsynta människor!

Kram från lilla mig!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hm... Jag är rädd för att det inte bara handlar om kåthet här. Kan det kanske vara så att hon är i behov av bekräftelse? Har hon inte haft ngn pojkvän som hon har kunnat sätta på? Tror det är att förenkla det hela genom att säga att hon är kåt o modig. Jag är oxå kåt o modig men har då inte satt på hela stan för det. Det kan finnas så många andra anledningar än att hon är kåt - tycker det är lite naivt att tro att det bara beror på det... Mår tjejen i överhuvudtaget bra?
 
Toppen