Nostalgi

Ålder
40
Kön
Man
Hej! Lite avstamp. Har varit medlem här sedan 2006 och på något sätt har ona blivit en viktig del av mitt liv. Vad gjorde du själv 2006? En så lång tid gör att man växer samman i en fläta, man tänker på sajten och loggar in o läser och skriver ibland. Ona erbjuder alltid en fri yta, ett slags andningshål, antingen bara läsa forum för att lära sig mer eller få nya uppslag. Därför blir det nästan ett socialt ansvar som sajtägaren har, tänker på hur folk gick in i depressioner när Lunarstorm stängde. Var förtvivlad 2018 när ona låg nere ett år.

En annan sak, som särskilt slår en när man tänker på datum för medlemskapet. När jag var 22 bast och reggade mig trodde jag att jag visste allt om sex, onani, porr o relationer. Nu när jag närmar mig 36 inser jag att så inte var fallet och man blir mer klok och därför mer ödmjuk men samtidigt trygg med åren.

Det jag egentligen mest ville säga är att jag tycker ni människor här inne är fantastiska, och jag blir dessutom helt (orimligt?) nostalgisk över olika profiler som döljer verkliga personer. Särskilt att man ser datum när en gick med, senast sågs och vad den skrivit. "Gick med 2007, sågs senast 2011". Jag undrar så starkt vad de personerna gör idag, alla som passerat igenom medlemskapet och gått vidare, omöjliga att kontakta men faschinerande inlägg som finns kvar för evigt eller i alla fall så länge ona ligger uppe. Vissa skiljer sig, gifter sig, dör eller lever vidare. Men de satte alltid ett avtryck på ona när de loggade in.

Ta hand om er, hoppas på återväxt, fortsatt snuskande och härliga inlägg! Och vem vet var du eller jag står om ytterligare 14 år!
Kram!
 
Toppen