Nu jag ger upp!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sorry alla sköna onanerare! Men när det visar sig att det kan finnas moderatorer som är orsaken till att det strular på ett forum, då blir det för mycket för mig...

Sköt om er och kom ihåg att jag tänker på er! Men jag vill inte delta i den här obegripliga hanteringen längre!

Innan jag slutar vill jag tacka alla som hjälpt mig att våga uttrycka min kåthet och därmed hjälpt mig att njuta mer - både privat och här som Snäckan:love::love::love:
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:unsure:

Hjälp, mitt liv blir gråare utan dina inlägg här SNÄCKAN!

Om du verkligen bockar upp tofflorna här på onanera kan jag bara önska dig
ett njutningsfullt liv, det är du väl värd!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Sorry alla sköna onanerare! Men när det visar sig att det kan finnas moderatorer som är orsaken till att det strular på ett forum, då blir det för mycket för mig...

Sköt om er och kom ihåg att jag tänker på er! Men jag vill inte delta i den här obegripliga hanteringen längre!

Innan jag slutar vill jag tacka alla som hjälpt mig att våga uttrycka min kåthet och därmed hjälpt mig att njuta mer - både privat och här som Snäckan:love::love::love:

NEJ!!! :(
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hoppas verkligen att du omvärderar ditt beslut! du är i särklass den största orsaken till att många stannat kvar... Men så är det väll oftast, de är de trevliga som får vika sig för att nåra få skitstövlar ska få sitt lystmäte tillgodosett...Få se om det går att logga in i morgon nu *L*
Önskar dig i allafall all lycka i framtiden kika gärna in på QX i stället om pratsuget blir för stort...Kram /TG
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
trist att det blivit så här
Dags för oss som är kvar att göra det bästa av situationen..rycka upp ona.
Man SKA inte glömma att det finns en verklig person bakom "nicket"
så respekt och sunt förnuft!!!TACK

Saknar mina vänner som slutat

Kram på dig Snäckan..må du ha ett underbart skönt liv
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag saknar Dig verkligen redan, Snäckan!:(
Men jag hoppas Du kommer tillbaka snart(....och det tror jag Du gör)!
Ha en skön sommar!
Kram Hama
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
SNYFT! :unsure:
Världen känns gråare utan dina inlägg här på ONA.
Hoppas du kommer tillbaks någongång, tyckte väldigt mycket om dina inlägg.
Ha ett underbart liv, ifall du någonsin läser detta!
 
Toppen