NU kommer syndernas bekännelse ...

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
att ha ett stånd i min hand och låta min tunga glida upp från roten och känna hur kuken hårdnar ...
Sluta mina läppar runt den hårdnande kuken ...
Leka med tungan ha mina händer runt pungen och suga en hård kuk upp och ner med min min
 

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Mycket härlig egenskap!!! Så otroligt upphetsande när ens partner verkligen visar både i ord och handling hur stor lusten är för att suga! Tar initiativ och verkligen slukar kuken glupskt och girigt!
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
att ha ett stånd i min hand och låta min tunga glida upp från roten och känna hur kuken hårdnar ...
Sluta mina läppar runt den hårdnande kuken ...
Leka med tungan ha mina händer runt pungen och suga en hård kuk upp och ner med min min
Du har ju definitivt talets gåva... Du triggar fantasier... ;)
 
Kön
Man
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?
Jsg hade en kompis som älskade det, hon var riktig bra
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?

Vi tar gärna emot fler bikter

Du får det att pirra
Man blir nästan generad..
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh, jag har ett ex som var som du. Hon verkligen älskade kuk, och att hantera den. Hennes avsugningar var helt himmelska. Kunde inte låta bli att dra mig till minnes hur hon sög och slickade på kuken när jag läste dina inlägg här...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är nog rätt många kvinnor som kan tänka sig att suga, men att få spruta dem i munnen är en helt annan sak. Finns de som gillar det men de flesta jag varit med säger nej.
Har aldrig sugit eller blivit avsugen av en man har ingen lust, men slickar gärna en kvinna så hon kommer och genom hela orgasmen. Sedan kysser jag henne så hon får känna smaken av sina egna safter.
En del kvinnor känner igen smaken antigen när det slickar av sina fingrar efter det onanerat, men att de slickat av någon annan kvinna är väl inte helt ovanligt.
När man är ung och upptäcker sin sexualitet kan det hända att man experimenterar, gärna men en vännina enligt vad jag har hört från några kvinnor.
Själv runkade jag och några andra pojkar när vi var unga började när jag var nioår.
De gångerna någon gång i veckan räckte inte ville komma varje dag ibland flera gånger var jag inte ensam om. Fick tag på en in tjej bara elvaår som hade gjort det länge enligt henne själv, vi gjorde de tillsammans vi smekte oss själva inte varandra. När jag sprutade blev hon väldigt upphetsad, jag var bara trettonår så de kom inte mycket. En gång kysste hon mitt ollon när jag just kommit vill känna smaken du kom det några droppar till på hennes läppar gillade hon inte men hon slickade i sig.
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm, skönt att bli slickad. Men nästan ändå skönare att själv få slicka en härlig fitta. Känna safterna rinna till och, så småningom, få henne upp på branten och känna när hon flyger. Sedan att få ta hand om henne när hon landar. Kanske en flygtur till?
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag bara älskar att suga kuk!
Så har det alltid varit men jag har aldrig vågat erkänna det!
Mitt ex visste och så här i efterhand kanske han ville att jag skulle erkänna min lust med ord men jag bara sög och lät mina läppar och min tunga visa min lust !

Är det fler än jag som bara älskar att suga kuk?
Härlig bekännelse
 

Atomicswing

Aktiv medlem
att ha ett stånd i min hand och låta min tunga glida upp från roten och känna hur kuken hårdnar ...
Sluta mina läppar runt den hårdnande kuken ...
Leka med tungan ha mina händer runt pungen och suga en hård kuk upp och ner med min min
Flämt! Har själv aldrig fantiserat om suga kuk (förutom min egen) (aldrig lyckats)

älskar dock använda mina fingrar, läppar och tunga för att ta hand om grottan, har aldrig sagt till någon att jag älskar slicka din fitta. Något du skulle vilja höra?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Flämt! Har själv aldrig fantiserat om suga kuk (förutom min egen) (aldrig lyckats)

älskar dock använda mina fingrar, läppar och tunga för att ta hand om grottan, har aldrig sagt till någon att jag älskar slicka din fitta. Något du skulle vilja höra?
Är inte helt säker på att jag skulle bli kåt av att höra dig säga att du älskar att slicka min fitta - men jag skulle älska att du visade att du blev kåt av att slicka min hungrande plaskvåta grotta ...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
känner två kvinnor som kunde när de var yngre rulla ihop till en boll och slicka sin egen fitta. Kunde göra lite ont i ryggen men man kom rejält har de berättat. Jag kan inte slicka mig själv hade nog inte gjort det även om jag kunnat, men hade nog testat. Är inte intresserad av suga någons kuk, slickar däremot gärna helst en hårig fitta. Vet inte hur vanligt det är men en del kvinnor känner igen smaken av kvinnokön, en av mina bästa kvinnliga vänner berättade att när man tar den i munnen efter de varit i mig eller någon annan ifall man är flera känner man smaken fittan runt ståndet.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
känner två kvinnor som kunde när de var yngre rulla ihop till en boll och slicka sin egen fitta. Kunde göra lite ont i ryggen men man kom rejält har de berättat. Jag kan inte slicka mig själv hade nog inte gjort det även om jag kunnat, men hade nog testat. Är inte intresserad av suga någons kuk, slickar däremot gärna helst en hårig fitta. Vet inte hur vanligt det är men en del kvinnor känner igen smaken av kvinnokön, en av mina bästa kvinnliga vänner berättade att när man tar den i munnen efter de varit i mig eller någon annan ifall man är flera känner man smaken fittan runt ståndet.
Har noll intresse av att slicka min egen fitta även om jag kunde! För övrigt låter det ganska oskönt att få ont i ryggen !
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är nog rätt många kvinnor som kan tänka sig att suga, men att få spruta dem i munnen är en helt annan sak. Finns de som gillar det men de flesta jag varit med säger nej.
Har aldrig sugit eller blivit avsugen av en man har ingen lust, men slickar gärna en kvinna så hon kommer och genom hela orgasmen. Sedan kysser jag henne så hon får känna smaken av sina egna safter.
En del kvinnor känner igen smaken antigen när det slickar av sina fingrar efter det onanerat, men att de slickat av någon annan kvinna är väl inte helt ovanligt.
När man är ung och upptäcker sin sexualitet kan det hända att man experimenterar, gärna men en vännina enligt vad jag har hört från några kvinnor.
Själv runkade jag och några andra pojkar när vi var unga började när jag var nioår.
De gångerna någon gång i veckan räckte inte ville komma varje dag ibland flera gånger var jag inte ensam om. Fick tag på en in tjej bara elvaår som hade gjort det länge enligt henne själv, vi gjorde de tillsammans vi smekte oss själva inte varandra. När jag sprutade blev hon väldigt upphetsad, jag var bara trettonår så de kom inte mycket. En gång kysste hon mitt ollon när jag just kommit vill känna smaken du kom det några droppar till på hennes läppar gillade hon inte men hon slickade i sig.
Tänk vad olika kvinnor kan vara. Och vi män också, för den delen...
Min fru vägrade att kyssas efter att jag slickat hennes fitta, oftast till orgasm. Och hon fingrade aldrig på sig själv vad jag vet.
För några år sedan upptäckte hon dock att det var skönt att gnugga klitoris medan jag knullade och var inne i henne. Hon kom i fler och kraftigare orgasmer än förut, så den metoden har vi fortsatt med, även om det blir mera sällan nuförtiden. Klimakteriet ställde till det för henne och hon är torr som en öken i Sahara. Tur det finns glidmedel. Men fingrarna har hon aldrig i munnen efter onani, vad jag vet. Det ska tilläggas att hon smakar inte fitta längre då inte de naturliga safterna inte rinner till längre. Glidmedel smakar inte fitta!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag kan tillägga att de kan göra det längre utan när det var unga. Enligt deras egna utsagor har det aldrig slickat någon anans fitta, bara känt smaken på en mans stånd som just varit inne i en kvinna.
 
Toppen