Ny Analleksak

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Tyvärr måste jag säga att jag inte gillade den över huvud taget. Hade hoppats på en ordentlig prostata orgasm, men den gav mig nästan inget alls. Blä :-(
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr måste jag säga att jag inte gillade den över huvud taget. Hade hoppats på en ordentlig prostata orgasm, men den gav mig nästan inget alls. Blä :-(

Jag har upptäckt att en vanlig enkel dildo (mindre variant) fungerar aboslut bäst för prostatastiumlation. Alla dessa special-pluggar och stavar för just p-stim funkar oftast sämre...om de ens funkar alls. Nu är ju detta högst personligt, men för mig så har en dildo med sugkopp för 99 kr varit den som funkar absolut bäst.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr måste jag säga att jag inte gillade den över huvud taget. Hade hoppats på en ordentlig prostata orgasm, men den gav mig nästan inget alls. Blä :-(
Har själv upptäckt att dom här specialstavar för prostata är oftast överreklamerade! Min absolut bästa stav är faktiskt bara en gammal hållare för hushållspappersrulle! En rak träpinne som kläs i kondom och smörjs ordentligt med glidmedel...
Suverän prostatastav som inte ens kostade något!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det intressanta med prostatastimulering är att jag tror det spelar mindre roll vilka leksaker, du måste oavsett ha lärt dig själv vart prostatan är. Vilket nog lättast är med ett finger. Plus att det tar ett tag att vänja sig vid den känslan då det är väldigt annorlunda att få sexuell stimulation utan att röra kuken. Det är något man måste vänja sinnet vid. Däremot när man vant sig och lärt sig så tror jag vilken leksak som helst funkar bra.
 
G

Grisham3

Gäst
Har en rak stav med en liten böj högst upp som är sanslöst skön. Oavsett utformning på leksaker jag har provat måste de användas aktivt för att prostatan ska stimuleras och då måste man veta var den sitter. Övning ger färdighet. Gillar stavar som är ganska långa så att de är lätta att hantera. Föredrar även hårda plaststavar före silikon och gummi. Vibratorer är skönt men inte nödvändigt.
 
Toppen