Ny Fleshlight som ser intressant ut.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
quickshot_boost_expanded_3ba01153.jpg


Det är i princip en mindre fleshlight som är öppen på båda sidor så kuken kan passera rakt igenom.
 

mago666

Aktiv medlem
Kön
Man
Ser lite kul ut men skulle nog sakna att inte hela kuken är inne, älskar att se kuken inne samtidigt som jag kör med min fleshligt. Även utan skalet är riktigt uppkåtande.
Hoppas på någon recension av någon här.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser lite kul ut men skulle nog sakna att inte hela kuken är inne, älskar att se kuken inne samtidigt som jag kör med min fleshligt. Även utan skalet är riktigt uppkåtande.
Hoppas på någon recension av någon här.

Funderar på att köpa en. Tror inte den ersätter en vanlig Fleshlight, men kan nog vara kul att leka med tillsammans med partner. Tänkte att det går ju använda och kombinera med en avsugning, typ passera igen fleshlighten sen in i munnen. ;)
 

badwasp6

Medlem
Kön
Man
Den verkar spännande kan kanske användas tillsammans med en annan kuk från andra sidan Har provat det med an annan typ och med glidmedel är det enhärlig känsla, Så jag kommer säkert att skaffa en sådan. Någon som vet var den finns att köpa
 

dg91

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har köpt en sån nu. Den var skön, men nästan lite för tight. Men man saknar lite känslan att ha hela kuken inne så att säga
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har köpt en sån nu. Den var skön, men nästan lite för tight. Men man saknar lite känslan att ha hela kuken inne så att säga

Jo jag tror man mer ska se det som ett komplement till de vanliga varianterna. Något mer portabelt att ta med på resor, eller något som man kan leka med tillsammmans med partnern. Tänker att det måste funka utmärkt att använda i kombination med en avsugning.

har själv beställt en nu oxå :)
 
Toppen