Ny här

Dweia

Ny medlem
Kön
Man
Tjena folket!

Tänkte säga hej till alla, känner igen er ganska bra men nyss blivit medlem själv. Den här dagen är min sex-dag så jag tänkte att man måste passa på att registrera sig här. Anledningen till att just den här dagen är så speciell är att jag har precis avslutat mitt försa år på högskolan med att lämna in ett stort arbete. Är helt slut nu och vill bara sova men istället så behövs lägenheten storstädas. För att liva upp städandet lite använder jag mina geischa kulor som vibrerar skönt varje gång jag rör mig. För att hålla hjärnan upptagen fantiserar jag om hantverkaren som ska komma och hjälpa mig med diverse icke-fungerande saker i lägenheten.

När det har gått så långt att kulorna åker ut för att jag blir för våt så kommer jag att ta fram min vibrator. Den använder jag samtidigt som jag läser noveller tills jag kommer i en lång orgasm. Det bästa med kulorna är att de gör orgasmen starkare och starkare varje gång jag använder dem.

Sen ska jag använda kvällen till att slappa framför tv:n och ibland läsa en ny novell som gör mig lagom kåt tills jag vill gå och lägga mig i min stora, mjuka säng (mmm..längtar redan). Lagom när jag håller på att somna så smeker jag mig till en ny orgasm så att jag sover som en stock hela natten.

Hoppas att någon blir inspirerad till något liknande. :love:

JompaJ

Medlem
Kön
Man
mmm.. nog inspirerade du mig alltid.. :)
Är ensam hemma, sambon är på firmafest.. blir nog en hel del runkande ikväll...

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja e aldrig ensam hemma nuförtiden *snyft* Enda chansen e skittidigt på morgonen när mamma och pappa har gått till jobb och brossan sover eller skitsent på natten när alla sover

Anti-spamfilter

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Välkommen Dweia!

Vi - och jag antar att jag talar för alla - hoppas att du ska trivas!

Kram på 're!

dp-lover

Dweia

Ny medlem
Kön
Man
Dagen efter: öm! de blev visst lite fler än två tillslut, tror jag var uppe i 4 st under hela dagen (och en i morse). Ska nog ta det lite lungt resten av helgen.

Tack för de trevliga svaren!

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Du låter som en härlig tjej! Med sköna idéer... ;)

Visst blev jag inspirerad! Fast inspirationen får nog vänta ett tag.

Kram på dig!

Toppen