Ny her...

Grindstone

Ny medlem
Kön
Man
Der skulle vært en tråd som het "Hvorfor er du her?", som alle nye kunne skrevet i. Men jeg gir meg i akt, og skriver noen ord.

Kom over denne siden ved en ren tilfeldighet, og den virket da svært så interessant. Mest fordi folk virker å kunne åpne seg, og uttrykke sin seksualitet. Som en som har stor tro på seksualitet, og beundrer av hva f.eks. Wilhelm Reich har å si om seksualitet. Så tog jeg det store steget, og joina inn på forumet her.

Håper det blir en hyggelig stund, og mange trivelige emner som kan diskuteres eller bare nytes.

Mine seksuelle preferanser er modne kvinner, og litt spanky spanky, samt litt dragning mot de dype skoger for seksuell utfoldelse.

[:eek:)]

"In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact." -Marlene Dietrich
 

Grindstone

Ny medlem
Kön
Man
Should I write in english? No problem for me, I do it all the time. But its only norwegian, not that far from svenska if you just try. I read svenska with no problem, so...But we nordmenn has a better språkøret ;)

"In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact." -Marlene Dietrich
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Norrmän och danskar är vanligtvis bättre på svenska än tvärt om, och det beror mycket på att man i Norge och Danmark faktiskt exponeras för svenska (TV, radio) medan svenskar hör väldigt lite norska och danska. (Detta enligt DNs språkexpert i a f. ;))

Otroligt bra Marlene Dietrich-citat f ö. :)
 

tombola

Medlem
Kön
Man
Hej Grindstone. Ville bara saga valkommen. Detta forum verkar just nu genomga nogot jobbigt eftersom manga (inte alla) klagar och gar pa.

lev och lat leva sager jag.

Ha det mysigt!
 

Grindstone

Ny medlem
Kön
Man
Hei & takker :)

Jeg er her for å være meg selv, og akter ikke la noen andre styre over meg og mitt ;) Men takk for tipset tombola :)

Virker som om det kanskje burde vært en aldersgrense her? Men, nå skal ikke jeg klage ;) Der er ei en klage, men et tips bare :)

Forumet virker at være bestående av mange oppadgående (smart) people...peace out :)

Marlene Dietrich var en kul kvinne :)

"In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact." -Marlene Dietrich
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Välkommen.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Toppen