Ny kondom

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns en ny kondom, Durex Performa, med ett bedövningsmedel som gör att det tar längre tid att få orgasm för killen. Nån som provat att ha samlag eller runka med en sådan?
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Japp.. Jag har provat!
Det var heelt ok... vi höll på i 4 timmar igår kväll... min tjej var otroligt kåt... jag har aldrig hållt ut så länge som med en sådan... vet inte hur många orgasmer hon fick undet tiden altså..
kom till slut efter att tagit av den rakt mellan hennes bröst... det var det härligaste sexet jag någonsin upplevt!
prova den, och nästa gång ska jag prova den kondomen´+ spray som drar ut på det underbara...

Runka på ni bara!
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by anton100100

Japp.. Jag har provat!
Det var heelt ok... vi höll på i 4 timmar igår kväll... min tjej var otroligt kåt... jag har aldrig hållt ut så länge som med en sådan... vet inte hur många orgasmer hon fick undet tiden altså..
kom till slut efter att tagit av den rakt mellan hennes bröst... det var det härligaste sexet jag någonsin upplevt!
prova den, och nästa gång ska jag prova den kondomen´+ spray som drar ut på det underbara...

Runka på ni bara!

å ja höll på i 24 timmar, min tjej kom 400 ggr. sen kom min syster och min moster...OJ va pinsamt!!!
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
hmmm..
det går att träna upp det där med o hålla igen endå..utan em massa kådisar med bedövning..*suck*
brukar reta min K K med drt..hålla igen o dra ut på det..härligt....tycker det är viktigare att min partner får orgams istället för jag själv..
inta alltid man kommer på , i , eller över henne.
tar en skön runk när hon gått hem sedan.*ler*.

Intreserad av rätt så mye..
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Om man ändo va tjej och kunde få så många orgasmer som ni nämner här. :( Sån kondom skulle jag vilja ha. Undrar om det funkar för mig. Får orasm efter bara några gånger ut och in i fittan.
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Gå till bibblan..kolla på böcker under ämnet Tantra..låna o läs..
finns en jäkla massa saker man kan öva på..
mycket lärorikt..
var en dam som fick in mig på den vägen..och det funkar bra.hålla på länge utan o komma..o så slipper man känna kådisen.

Intreserad av rätt så mye..
 
Toppen