Ny - och kåt

lisen

Ny medlem
Kön
Man
Jag är alldeles ny här, och för stunden väldigt kåt. Och våt. Sitter och smeker mig själv lite medan jag funderar över vad jag ska skriva.

Jag gillar onani. Ofta (men inte alltid) är det bättre än "vanligt" sex. Jag känner ju själv hela tiden hur jag vill bli smekt... Det allra mest upphetsande onanitillfället var när jag gjorde det framför min partner. Mitt under sexakten knuffade jag bort honom och fortsatte på egen hand och han fick titta på. Han blev först väldigt förvånad, men säger att det var det bästa han varit med om.

Drömmar jag har. att våga onanera offentligt, med risk för att bli upptäckt... Att ha sex under samma premisser. Att ha sex med en kvinna nån gång... bara för att prova. Att onanera framför webcammen med någon- man eller kvinna -som gör detsamma "på andra sidan".

Hjälp, nu klarar jag inte att skriva mer... måste göra något åt känslan mellan benen...

En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
lisen, ditt inlägg är häftigt att läsa. Låter ärligt. Det är en massa snack om webcam här. Jag vill också gärna prova men jag har ingen. Har du någon? Skulle föresten förvåna mej nu ominte hur många "grabbar" som helst vill adda dej på msn nu......jaja.
Det är häftigt att skriva om sin egen onani. Att berätta och låta någon annan berätta. Nja nått chattande har jag ju inte varit med om men till viss del sker det ju här. Jag har haft uppehåll någar dagar och nu sdan jag vilat mej lite skall jag njuta. Jag har verkligen vågat utveckla min onani med sexleksaker och det är jag asglad för att jag tagi initiativ till.
Är mebcams dyra föresten?
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag ligger hemma och är sjuk och kåt. Och vad ska man göra då? Något åt saken förstås. Lisen, underbart inlägg! Det är det sexigaste jag vet när min fru smeker sig själv när jag tittar på. Alra helst med nymålade röda naglar. Jösses jag blir sprängkåt av att bara tänka på det. OK. Slutskrivet och dags för action.

Näst gång jag ligger så här blir det med webcam!

Puss och kläm.
 

pudding

Ny medlem
Kön
Man
Oj Lisen... Du får det att pirra till hos mig också.... Men jag tror nog att jag gillar sex mer än onani.... Men jag vill gärna höra mer av dig...
PUss
/Pudding
En hetero brud med bisexuella upplevelser och drömmar...:love:
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Umm... är det bara jag som tror det är lite dödfött att dra upp en tråd för att försöka ragga, om den är ett halvår gammalt, startad av en tjej i november som inte har postat mer än 17ggr?

På tal om ingenting så röstade Sveriges riksdag nej förra torsdagen till att; kräva godkänt betyg i svenska och engelska för vidare studier efter gymnasiet. Kanske inte var på tal om ingenting föresten, det kanske är förklaringen?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Men kolla datumen på inläggen innan ni önskar någon välkommen (fast det är alltid ett trevligt initiativ, sluta inte med det!) eller försöker ragga, precis som Flow skrev!! Inlägget e ju för höge farao skrivet i november!
 
Toppen