Ny UNDERBAR metod =)

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Ja, igår exprementerade man lite med de tillhörigheter man hade hemma. Hitta en gammal massageapparat (Nej, ingen sådan som oftast kvinnor använder).

Till den hör apparaten finns det olika "munstycken" eller vad man ska kalla det beroende av, vad för sorts typ av massage du ska göra.

Jag satte på en rätt stor Cirkelplatta, med piggar på. Sen kom jag på att man kunde sätta den emot övre delen av snoppen, och några piggar på "pelvis" (strängen), med lite tillbakadragen förhud.

Kändes skönt som fasen, och döm av min förvåning när jag känner att jag är påväg att komma.

Börjar pumpa som fasen, och ja "trycker" för o skjuta men inget händer och det kittlar som fasen, i takt med vibrationerna ifrån apparaten. Säkert en 5-6 gånger kittlade det till så och sen spätte första strålen iväg, följt av några andra, tillsammans med mitt stön, vilket jag aldrig gör annars hehe.

Detta var himmelriket alltså. Jag har nu fått insikt i hur en kvinnlig orgasm känns :D

Testade precis nyss igen, och denna gången vart det lika skönt. Man känner hur hela penisen vibrerar av den gamla apparaten.

Allt det här underbara utan att behöva göra ett handtag :D ... Fast får nog växla maskin/hand om vartannat, annars är det nog risk för att man bli jäkligt bortskämd ;)

Hoppas fler har sådana här apparater och kan prova, för det är mer än allt, värt att rekommendera hehe.


Själv, är bäste dräng.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Tjena.

Gå in på denna länken så får vi se om det funkar :D


http://img18.imagevenue.com/img.php?loc ... assage.JPG

Så ser den ut. Fast vettefanken om dessa går att få tag i längre. Minns att det var min Farmors, och att hon hade den redan när jag vart liten.
Men den som söker, finner ;)



Edit: Kom på att det finns två hastigheter på den med. En lite långsammare, och en lite snabbare hehe. Jag använder den snabbaste [}:)]


Själv, är bäste dräng.
 

emmet_740tic

Ny medlem
Kön
Man
haha ditt sjuka .. fattar fan inte, du måste gå runt i ditt hem varje dag o riktigt leta efter tillfredställande "things" ..

Det funkar även med en motordriven tandborste..:p haha
Bara sätta den emot strängen så får du dig en himlasänd sats..:D

// Emil
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
emmet_740tic: Det med tandborsten har jag provat. Har prova att ha den där bak också minsann. :oops:
Bamse-Mannen: Den vanliga problemet. Länken funkar inte. [:0]
 
Toppen