Ny våg av dubbla konton

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker det är förjävligt att folk utger sig för att vara kvinna när man är en man! Funderar på att lämna det här nu. Va fan ska det vara bra för att föreställa sig när man ändå är anonym?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag tycker det är förjävligt att folk utger sig för att vara kvinna när man är en man! Funderar på att lämna det här nu. Va fan ska det vara bra för att föreställa sig när man ändå är anonym?
Stanna! Du behövs! Alla som har åsikter och bidrar trumfar de som är här för kontakter (på falska premisser) eller bekräftelse (i lånta fjädrar).
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag tycker dom borde outas och sedan få våra andras förakt.
Man behöver inte outa dem. De löser oftast det själva. Har exempelvis en porrbild som finns i 100000 kopior på olika porrsajter som profilbild. Så när någon kommenterar bilden och skriver hur snygg personen är och hur fina bröst hen har osv då tackar den för berömmet och berättar hur hen njuter av att visa upp sin kropp eller något i den stilen.

Tipset är att om man har Edge eller Chrome som webbläsare kan man högerklicka på bilden och välja "sök på webben efter bilder". När resultatet visas ser man bilden som en miniatyr på sidans övre del. Om man klickar på bilden eller på texten "visa i andra storlekar" ser man alla de tusentals sidor som bilden finns på. Ofta får man med namnet på både modell och fotograf. Enkelt sätt att göra en reality check innan man över inviter över en bluffare.

Vill notera att det finns massa seriösa medlemmar som har bilder från nätet som sina profilbilder. Skillnaden är de flesta aldrig utger sig för att vara kvinnan med drömhyllan eller mannen med hästkuk och tvättbräda.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Noterat flera. Men tyvärr också skeptisk ibland till de trådar de startar upp. Känns inte seriöst. Samtidigt är det svårt för mig att döma (inte mitt jobb). Kan alltid anmäla och skriva vad man tycker/känner.
Fanns en tid man själv hade det behovet att framhäva sig mer än vad man var. Då finns det andra ställen där 95% gör det. Inga namn nämnda. Men jag stannar här enbart för att här är det bra!
Fortsätt städa bort det som inte är okej!
Bra jobbat med forumet.

Manya
Som inte vill vara antingen eller.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker dom borde outas och sedan få våra andras förakt.

Jag tror du känner på dig ganska väl vilka som är oäkta. Hittar du en sån medlem, klicka på namnet eller bilden och sedan på "Ignorera". Alla personens inlägg försvinner ur ditt flöde, och om vi alla gör samma sak så får de ingen uppmärksamhet alls. Problem solved.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill inte vara dömande över nån läggning men att falskt utge sig för att vara kvinna kan ju vara lite tråkigt. Hade varit roligare om alla vågade vara öppna och skriva tex. Jag är man men fantiserar om att vara kvinna eller vice versa.
Tycker ändå om stämningen har. Jag uppfattar den som just icke dömande.
Kul när alla delar erfarenheter, kittlande fantasier, tips och råd.
Låt alla njuta på sitt sätt så länge det inte sårar eller skadar nån annan och är inom lagens gränser.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag vill inte vara dömande över nån läggning men att falskt utge sig för att vara kvinna kan ju vara lite tråkigt. Hade varit roligare om alla vågade vara öppna och skriva tex. Jag är man men fantiserar om att vara kvinna eller vice versa.
Tycker ändå om stämningen har. Jag uppfattar den som just icke dömande.
Kul när alla delar erfarenheter, kittlande fantasier, tips och råd.
Låt alla njuta på sitt sätt så länge det inte sårar eller skadar nån annan och är inom lagens gränser.

Kloka tankar!
 
Toppen