Nya fetishtrenden treggings

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Treggings har blivit allt mer populära. Men ser någon tjej med det lite till och från.
Jag tycker det är riktigt snyggt med treggings, speciellt dom svarta som nästan ser ut att kunna vara latex :p.
Senast jag såg någon med treggings var idag. Jag hamnade bakom två tjejer i en hall och fäste blicken lite extra på henne med treggings... Kan nämna att jag är 20 och pluggar lite på komvux.
Men här jag bor så verkar det vara torftigt på 20+ kvinnor som har treggings.
Vem vet, det kanske blir modernt med catsuit snart också :)...

Vad säger ni övriga om denna trend?
Vad säger ni om det skulle bli ett kill/man mode? Nu tror jag inte det blir det. För den som börjar skulle nog bli mobbad.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det senaste jag hörde var att H&M släppt en kjol för män... Men tycker själv inte treggings är något snyggt alls, riktigt fult... Iaf de jag sett...

Däremot leggings är både bekvämt och snyggt :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nej, det e inte samma sak - tregging e lika tajta men mer som riktiga byxor, "mer påklätt", men fortf utan knäppöppning el dragkedja!

Har ni ingen koll?? ;):cool:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Inte det! Speciellt dem som "ser" ut som jeans är helt...blä...förstår inte hur nån kan gå omkring med dem.... :S
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Haha vad roliga ni är. Jag har inga treggings men måste nog ta mig in till stan någon dag och prova för att se om det är så fult som du säger issa.

Däremot har jag ett par svarta lite tjockare leggings som är sjukt tajta och avslöjar mina former ganska väl. De är mycket uppskattade av sambon och ofta åker de av efter bara några minuter när jag tar på mig dem... Och sen efter en stund med lite mys får man börja om igen med att göra sig i ordning... Suck! :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
hehe, de ser ju obekväma ut också... :p

Men leggings är skönt! Måste införskaffa mig fler par sånna, så man kan ha till sina toppar/klänningar och så. :)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Däremot har jag ett par svarta lite tjockare leggings som är sjukt tajta och avslöjar mina former ganska väl. De är mycket uppskattade av sambon och ofta åker de av efter bara några minuter när jag tar på mig dem... Och sen efter en stund med lite mys får man börja om igen med att göra sig i ordning... Suck! :)
Haha, du har satt dig själv i klistret :D...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Haha vad roliga ni är. Jag har inga treggings men måste nog ta mig in till stan någon dag och prova för att se om det är så fult som du säger issa.

Däremot har jag ett par svarta lite tjockare leggings som är sjukt tajta och avslöjar mina former ganska väl. De är mycket uppskattade av sambon och ofta åker de av efter bara några minuter när jag tar på mig dem... Och sen efter en stund med lite mys får man börja om igen med att göra sig i ordning... Suck! :)

Hehe, du får jobba - av/på, av/på, av/på.. :D det där med att dina kläder åker av hela tiden kan jag förstå... ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hehe, du får jobba - av/på, av/på, av/på.. :D det där med att dina kläder åker av hela tiden kan jag förstå... ;)

:) Jag tar det som en komplimang Lasse...

För mig blir det på/av på/av på/av och för honom blir det mest in/ut in/ut in/ut...
På det viset är det smidigare att ha kjol och stay-ups eller så. Det blir liksom lättare att komma åt om jag bara böjer mig lite framåt...
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
:) Jag tar det som en komplimang Lasse...

För mig blir det på/av på/av på/av och för honom blir det mest in/ut in/ut in/ut...
På det viset är det smidigare att ha kjol och stay-ups eller så. Det blir liksom lättare att komma åt om jag bara böjer mig lite framåt...

Nu fick du igång min fantasi igen... :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
:) Jag tar det som en komplimang Lasse...

För mig blir det på/av på/av på/av och för honom blir det mest in/ut in/ut in/ut...
På det viset är det smidigare att ha kjol och stay-ups eller så. Det blir liksom lättare att komma åt om jag bara böjer mig lite framåt...

Nu fick du igång min fantasi igen... :p


Det är så kul när man kan inspirera lite... Just nu hade jag gärna böjt mig lite framåt och låtit ett par kåta fingrar leta sig in...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hehe, du får jobba - av/på, av/på, av/på.. :D det där med att dina kläder åker av hela tiden kan jag förstå... ;)

:) Jag tar det som en komplimang Lasse...

För mig blir det på/av på/av på/av och för honom blir det mest in/ut in/ut in/ut...
På det viset är det smidigare att ha kjol och stay-ups eller så. Det blir liksom lättare att komma åt om jag bara böjer mig lite framåt...

Det är absolut en komplimang, du är läcker icka. Sveriges sötaste mus! :p:)
 
Toppen