Nya forskarrön

White Lilly

Ny medlem
Kön
Man
Tydligen har forskare kommit fram till att storleken på det manliga könsorganet är relaterat till fötternas längd. Mer precist med formeln: fotens längd + fem centimeter /2. Tydligen ska det stämma med 90% säkerhet på alla män... Vad tror ni?
 
Kön
Man
d funkade inte för mej... min fot är typ 27,5 cm plus 5 är 32,5/2 är drygt 16 cm... men kuken är 18-19 cm... så du menar att jag som har 45 i skor ska ha 16 cm.
så dom flesta som har typ 18-20 cm kanske ska ha typ 48 i skor. inte så många som har det. ja tror d e rent bullshit
 

JoSwede

Medlem
Kön
Man
Stämde rätt väl för mig också. Jag har storlek 42 i skostorlek och det gav 15,5 cm. Har vid fullt stånd 16 cm.
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Stämmer inte för mej.

Jag har 26 cm lång fot +5 =31/2 = 15,5, min kuk är 19 cm så de stämmer inte ett dugg för mej
 
G

Guest

Gäst
"stämmer för 90% av falllen" tydligen inte... ingen här som har svarat stämmer det för.

inte mig heller... visst har jag stora fötter och stor kuk... men NÄÄ.

White lilly... va tror du själv? funker de på dig?
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Har normalt 43-44 i skostorlek...skulle haft 48 för att de skulle stämt någorlunda.

Men men...

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by White Lilly

Tydligen har forskare kommit fram till att storleken på det manliga könsorganet är relaterat till fötternas längd. Mer precist med formeln: fotens längd + fem centimeter /2. Tydligen ska det stämma med 90% säkerhet på alla män... Vad tror ni?

Jag skulle haft en kuk på 18 cm (31 cm fot). I verkligheten är den 20, så det stämmer inte riktigt, men ganska hyggligt.
 

White Lilly

Ny medlem
Kön
Man
Göraren: Lite svårt för att se om det stämmer på mig, kanske... Men på min pojkvän stämde det inte. Därför jag frågade.
 
Kön
Man
Jag har räknat ut och det stämde inte heller på mig (26 cm lång fot). Enligt formeln skulle jag ha 15,5 cm lång penis men i verkligheten är den 20 cm.
 
Kön
Man
Skulle vara intressant att veta vilka dessa "forskare" är och hur seriösa det är, det finns andra statistiska undersökningar som visar att det inte finns några som helst tydliga samband mellan kroppsdelarnas utseende och könsorganen. Taoisterna har också liknande resonemang angående fingrar och näsa och de påstår sig också kunna utläsa könens form ur ansiktet. man bör ställa sig skeptisk till sådana idéer... Mina fötter är 24 cm långa och min penis är nästan 22 cm, gör det mig till en av de 10%?
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Vad alla har stora kukar i detta forum, det stämmer inte heller överens med statistiken. Så vad är det som säger att det ät "Fot Teorin" som det är fel på?

Själv har jag ca 16 cm sist jag mätte, det var något år sedan...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
öööh vi pratar manslemmar i slakt lr erigerat tillstånd..*fniss*
sj har jag storlek 46... se annan tråd i forum för bild & mått..
men har stora händer.. bra att smeka & massera med


Smisk, Känslan som sitter i!
 
Kön
Man
Jo, honesty, det finns lite olika sätt att mäta sin penis. Det vanligaste är att man mäter den i erigerat tillstånd på ovansidan, utan något mättryck. Det är NBPEL (= Not Bone Pressed Erected Length).
Men det innebär att folk som är lite överviktiga får en kortare penis bara för att de har mer hull på blygdbenet, därför infördes mätning med mättryck, dvs man pressar tumstocken hårt mot kroppen så långt in man kan och får då BPEL (= Bone Pressed Erected Length). Men inom läkarvetenskapen duger inte dessa mått eftersom en del män inte kan få stånd, därför kom man på den geniala idén att mäta den i slakt tillstånd på följande sätt: Ta tag i ollonet och drag ut penis så långt det går och mät på ovansidan (den medicinska metoden).

Av dessa tre metoder är väl NBPEL den ärligaste (det är ju det som syns) och det mått som folk i regel talar om. De andra två bör ge ett något längre resultat.

Omkretsen brukar mätas på mitten.
 
Toppen