Nya forskarrön

pojke88

Medlem
Kön
Man
eftersom alla verkar vara oärliga här inne...jag har med medicinsk exakthet mätt min fot. den är avrundat nedåt 27 cm (storlek 43 i skor). Sedan mätte jag min snopp vid erektion (stånd) precis enligt "oversexualizeds" instruktion från ovansidan, eftersom jag inte är överviktig. det gav 16 cm. Alltså stämmer teorin. Dessuom tror jag inte att vi här på forumet är representativa för sveriges befolkning.
 
Kön
Man
Om man bara vill så kan man hitta på alla möjliga teorier och få ett resultat som synbart verkar stämma i alla fall på ett lokalt plan. Men att sedan påstå att det skulle stämma för 90% av befolkningen är en helt annan sak... Tänk så här: Det går alldeles utmärkt att räkna ut en medellängd för alla män och sedan hitta på en formel som gör att man kan räkna ut penisstorleken - no problem, men gör det teorin mer sann? Ärligt talat: this is rediculous! Jag hoppas dessa "forskare" har bekostat sin forskning med egna pengar... [:(!]
 

kamraten

Medlem
Kön
Man
nej nu är det dags att vi tar fram en certifierad standardmetod för snoppmätning. mäter man på ovansidan eller undersidan från roten med pung och allt. i slakt eller styvt tillstånd?
 
Kön
Man
Originally posted by kamraten

nej nu är det dags att vi tar fram en certifierad standardmetod för snoppmätning. mäter man på ovansidan eller undersidan från roten med pung och allt. i slakt eller styvt tillstånd?

Den medicinska metoden som jag beskrev ÄR en "certifierad" metod och den enda som är rättvis, eftersom storleken på en erigerad penis varierar från gång till gång, beroende på att den är olika hård. Dessutom kan en del inte få stånd överhuvudtaget. Men jag antar att det ska vara lite "grabbigt" och coolt, så då är det NBPEL som gäller... Jag tror vi alla kan enas om detta?
 
Toppen