Nybörjare på analleksaker?

Kön
Man
Min sambo har börjat upptäcka att det kan vara skönt med lite stimulans i rumpan (typ att känna lite när hon står i duschen), och jag vill givetvis hjälpa henne på traven. Hon har en liten butterflyvibrator, men vad är bäst egentligen när man ska utforska? lite vibrationer först eller lite inträngning?

Några tips på analleksaker?
 
Last edited by a moderator:

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tycker helt klart att tränga in något i rumpan. Har nyligen införskaffat en analplugg med vibrator, men tycker inte att den är mycket bättre än min gamla utan vib. För mig är det känslan att ha något där som är skönast och inte surrandet.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har en med vibrator, men använder den oftast utan. Grejen är ju att HA NÅT DÄR, sedan behöver det heller inte vara så stort för att det ska kännas underbart skönt. Med tanke på vad ett finger kan göra för underverk, så....
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Min sambo vill ine ha ngt i rumpan öht, blir totalt avtänd på två sekunder om jag ens närmar mig dit.. hur gör man då för att hon ska n'rma sig min rumpa? ;)
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Sug på den härda, min kvinna tycker stundtals ,vid rätt tillfälle, väldigt mycket om stimulans av anus, och området imellan vaginan och anus. Kan gälla beröring, lite extre fukt ett eller två finger (absolut inget större eller leksaker) när hon börjar närma sig. Men att göra den tjänsten i gengäld är helt otänkbart. Jag har frågat, och vi har snackat, men hon är inte intresserad och vill inte göra det för min skull heller. Så det blir att hjälpa sig själv på det området, eller fantisera. /JOhan
 
Toppen