Nyfiken fråga

pecell

Ny medlem
Kön
Man
En fundering och fråga.
Som kille tycker jag det är ganska häftigt och upphetsande att se kuken eller en dildo glida in i en fitta. Visst har det hänt att jag fantiserat om hur det egentligen är att sära på benen och känna och se hur tex en dildo glider in, försvinner in, i kroppen.
Förmodligen är det kanske inte så vanligt att ni tjejer reflekterar så mycket kring detta eftersom det är naturligt att det är så. Men det vore intressant om ni ville göra det.

Så till frågorna.
Hur känns det när något vilar mot öppningen, huden ger efter och kuken eller dildon glider in?
Kan du tända på att se något komma in i dig själv? Vad är det i så fall som är upphetsande med det?

Vet att det säkert är konstiga frågor, men era fittor fascinerar mig. (och säkert många fler) Det borde gå snabbt att få ned ett svar, så kom igen nu.
Det skulle göra mig glad med några ärliga och uppriktiga svar.
/pcl
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ja du... Hur ska man förklara det? Visst är det upphetsande att se när något glider in i en. Det är upphetsande att se i verkligheten, men också att titta på kort på sig själv när detta sker...

Mest upphetsande tycker jag det är precis när kuken vilar mot mynningen innan den glider in. Det är väl någon blandning mellan förväntan och extrem kåthet. "Jag vill ha den i mig"-känsla....
 

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
Håller till fullo med Icka här, spänningen innan man känner något komma in i en är obskattbar, det skulle ni uppleva killar
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Håller till fullo med Icka här, spänningen innan man känner något komma in i en är obskattbar, det skulle ni uppleva killar

Förstår inte varför den känslan skulle vara helt och hållet förbehållet kvinnor :D

JOhan
 

pecell

Ny medlem
Kön
Man
Intressant att läsa! Tack!
Men visst finns det fler som har något att skriva, så kom igen. Glöm inte de ursprungliga frågorna.
Tror att killar känner likadant som ni beskriver. "Jag vill in"-känslan.

Det som gör det annorlunnda är väl att det försvinner in i något som inte syns. Det blir något hemligt. Med kuken vet man ju vad man får när man ser den, men fittan måste man in i för att få reda på det... Kanske mystiken kommer av det.

Ser fram emot en fortsättning!
/pcl
 
Toppen