Nyfiken på att vara naken med andra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rille_Sthlm

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej!

Jag älskar att vara naken när jag är hemma. Men jag blir mer och mer nyfiken på att vara naken bland andra nakna människor :X3: Samtidigt som det tittas på porrfilm på tv tex. Eller något.
Är det någon/några som brukar träffas för det ändamålet i Stockholm?
Vill få vara med lite i bakgrunden och våga mer och mer i min egna takt.

S110

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej
Ja visst är det skönt att vara naken. Jag gillar att han tröja på mig gärna en lite tjockare fleece men sedan vara naken resten, då känner jag mig extra naken. Det är gott. Ibland fantiserar jag att en franne ringer på. Jag bor i Göteborg jag har hittills inte praktiserat nakenhet med andra. Mer än på ett nudistbad.

Rille_Sthlm

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är ett bra ställe att börja på. Även om det inte leder till något annat än att bada naken tillsammans med andra så är det värt det.
Jag tänker så jag med. Att börja med nudiststrand. Jag är inte helt säker på att jag vill det ska leda till något annat heller.

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Saknar tiden då jag runkade tillsammans men en kompis. Det är länge sedan vi hyrde kortfilm på ok nacken gick hem till mig klädde av oss helt nakna och satte in vhsen i videon. Många sköna sprut blev det. Lite annat kul också. Lite pirrigt blev det när vi skulle hyra gayporr.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen