NYINFLYTTAD GRANNTJEJ... ca. 25 år

webcambus

Medlem
Kön
Man
En nyinflyttad granntjej har kåtat upp mig med sin blotta närvara..... hon är så jäkla snygg....

Kollat i tvättstugan..... men hon verkar inte vara typen som "glömmer något"...

Idag tog jag mod till mig..... ringde på hos henne och spelade uppgiven ... jag har tappat mina nycklar till lägenheten och måste bara få gå på toaletten, kan jag få låna din? Det gick bra.... väl inne i hennes badrum, så hittade jag ett par snygga och väldoftande trosor i hennes tvättkorg. Stoppade ner dom i min ficka..... tackade får lånet (av toaletten) och önskade henne en skön kväll.

Senare samma kväll hade jag ett par mycket sköna runk till hennes goa trosor...

Perverst... javisst.... MEN JÄVLIGT SKÖNT.....
 

msscream

Ny medlem
Kön
Man
snyggt! hoppas det blir fler möten mellan er! :) påminner mig om att jag ska sno en trosa av bästa tjej kompisen :) har fantiserat om henne i 2 år nu :p
:cool:

dags för åtgärder enligt mig :)
 

lillsoren

Medlem
Kön
Man
En nyinflyttad granntjej har kåtat upp mig med sin blotta närvara..... hon är så jäkla snygg....

Kollat i tvättstugan..... men hon verkar inte vara typen som "glömmer något"...

Idag tog jag mod till mig..... ringde på hos henne och spelade uppgiven ... jag har tappat mina nycklar till lägenheten och måste bara få gå på toaletten, kan jag få låna din? Det gick bra.... väl inne i hennes badrum, så hittade jag ett par snygga och väldoftande trosor i hennes tvättkorg. Stoppade ner dom i min ficka..... tackade får lånet (av toaletten) och önskade henne en skön kväll.

Senare samma kväll hade jag ett par mycket sköna runk till hennes goa trosor...

Perverst... javisst.... MEN JÄVLIGT SKÖNT.....

Sätt gärna in en bild på henne så vi får se vad du tycker är snyggt
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Nu var du ju rolig...... kan ju inte lägga ut bilder på nätet hur som helst.... speciellt inte om tjejerna inte gett sitt medgivande....

Men eftersom jag är 54 och hon ca 25 så förstår du väl att jag tycker hon är läcker..... tror nog att hon hade "dugt" åt dig oxå...
Hon är inte överviktig (kan vara mysigt med stora tjejer oxå) hon spelar inte basket (långa tjejer kan knulla oxå) hon verkar vara som tjejer är mest....
 

macowen

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Wow...
trodde bara det var jag som snodde trosor hos tjejer.
Jag jobbar som hantverkare och har nästan satt i system att f¨å mrd mig ett par sexiga trosor från tjejer och kvinnor som jag är hemma hos. Kan avslöja att jag har en gedigen samling just nu... ;.P


Kul att du har det skönt med ditt "stöldgods"...
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Härligt macowen, du har ju det perfekta jobbet.......

själv sitter jag på ett enmanskontor hela dagarna.... där hittar man inga trosor, så jag får fortsätta "busa" med mina granntjejer....
och kanske handla lite mer på Blocket.se.... av ensama tjejer, och be få låna toaletten.....

runka på boys....
 
Kön
Man
Ojoj, det var inte igår man var hemma hos nån och "lånade toaletten" :D Härliga minnen från åttonde klass då jag besökte snyggaste tjejen i klassen och fick med mig ett par fina vita stringtrosor från tvättkorgen!
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
alltid trevligt att spana in grannkvinnan, hon har så stor röv så man blir galen vill spruta sperma på hennes stora skinkor
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Lol hittade du mirakulöst dina nycklar efter toabesöket?? :)
Eller fortsatte du spela utelåst ett tag till för att öka trovärdigheten, och kanske rent av bli inbjuden på kaffe medan du ”väntar på låssmeden”?
 
Toppen