nyknullad..

captendirty

Medlem
Kön
Man
har precis blivit avriden i soffan av tjejen & innan det så slickade jag henne till orgasm, en mycket fin avslutning på söndagkvällen :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Här är också söndagarna för det mesta ett säkert kort för bra sex. Det blir liksom en bra avslutning på veckan.
 
G

Guest

Gäst
Här är också söndagarna för det mesta ett säkert kort för bra sex. Det blir liksom en bra avslutning på veckan.

MMmm... vi brukar vakna frammåt 11 av att kyrkan brevid ringer i sina jävla klockor i typ en halv evighet. När man slutat svära över dom och hur jobbigt det e att vara bakis så e det fyllefrukost direkt... sedan e man extremt bakiskåt och kan knulla eller runka bort hela söndagen :) GÖTT!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
MMmm... vi brukar vakna frammåt 11 av att kyrkan brevid ringer i sina jävla klockor i typ en halv evighet. När man slutat svära över dom och hur jobbigt det e att vara bakis så e det fyllefrukost direkt... sedan e man extremt bakiskåt och kan knulla eller runka bort hela söndagen :) GÖTT![/quote]


Å så fick det mig att minnas hur det var att vara singel, ung & partypingla :D
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
ja det lackar ju mot söndag nu :)

precis hemkommen från krogen å får ju hoppas att alkoholen gjort min flickvän kåt som den brukar göra(hon är kåt även utan men alla vet ju vad rödvin gör med tjejer hehe)...hon var även ut igår medans jag stannade hemma å kollade på film. la mig för att sova å väcktes av att hon kysste min kropp å smekte min nakna kropp så självklart slutade det med att hon fick en omgång av min stenhårda kuk hehe....
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag hade sex med min flickvän imorse strax efter vi vaknat, är det flera som brukar ha morgonsex? Här händer det inte så ofta men när det händer ger det en riktig rivstart på dagen! :cool:
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag hade sex med min flickvän imorse strax efter vi vaknat, är det flera som brukar ha morgonsex? Här händer det inte så ofta men när det händer ger det en riktig rivstart på dagen! :cool:
På helgerna när vi är lediga brukar det bli att man knullar på kvällen och sover sen utan kalsonger så när man vaknar står kuken redo igen och då blir det ett morronknull också, det bästa sättet att börja en dag med..
 

Baltazar

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade sex med min flickvän imorse strax efter vi vaknat, är det flera som brukar ha morgonsex? Här händer det inte så ofta men när det händer ger det en riktig rivstart på dagen! :cool:
På helgerna när vi är lediga brukar det bli att man knullar på kvällen och sover sen utan kalsonger så när man vaknar står kuken redo igen och då blir det ett morronknull också, det bästa sättet att börja en dag med..


Sova utan kalsonger? Så crazy....
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Precis fått två sköna orgasmer med pojkvännen varav en en liten fontän :oops: Varför är det aldrig lika skönt på egen hand som med sällskap?
 
Toppen