Nystart

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag hade precis flyttat till en ny stad och kände mig lite vilsen och ensam.
Kände att jag måste göra något och skaffade mig en träningskort på gymmet som låg nära min lägenhet, bokade in mig på ett av passen och släpade mig dit.
Hade inte tränat på länge och hade glömt bort hur mycket jag gillade att träna, gärna hårt.
Helt slut efter passet tog jag igen mig lite inne i omklädningsrummet, tjejen som hade skåpet bredvid mig kom och sa hej och ursäktade sig lite att hon skulle in i sitt skåp.
-Är du ny här, frågande hon.
Vi små pratade och gick in i duschen samtidigt.
Hon var trevlig och otrolig snygg, hade svårt att inte låta bli att titta på henne när hon duschade.
Vattnet som rann ner över hennes vackra fasta små bröst.
Försökte titta bort men blicken vandrade snabbt dit igen.
Hon hette Sara och vi bytte nummer och började träna tillsammans, kul att ha någon att umgås med.

Det var fredag och Sara hade frågat om jag ville haka på ut, absolut ville jag det.
Vi träffade upp hennes polare ute och stämningen var hög och vi hade riktigt kul, dock gillade Sara att dricka en hel del märkte jag.
Det började närma sig stängning och Sara kunde knappt stå på benen.
Vi tog en taxi hem till henne och jag fick nästan bära upp henne till lägenheten, hon var helt borta.
La henne på sängen och drog av henne skorna, funderade på om jag skulle ta av henne kläderna .
Försiktigt klädde jag av henne och var så förvånad över hur upphetsad jag blev.
Lämnade underkläderna på och drog över täcket på henne.
Gick och tog en dusch innan jag gled ner i dubbelsängen bredvid en djupt sovande Sara.
Kunde inte somna, var orolig i hela kroppen och det hjälpte inte att ligga bredvid en het tjej.
Drog ner täcket lite och kikade på hennes bröst, bröstvårtan syndes tydligt genom tyget och jag ville känna.
Men tänk om hon vaknade.
Sa hennes namn högt och knuffade lätt på henne, hon varken rörde på sig eller gav någon min.
Försiktigt med lätta fingrar smekte jag hennes bröst ,hennes bröstvårta styvnade till och det pirrade till i hela min kropp.
La min tunga mot den och tyget blev vått.
Drog bort täcket helt och smekte hennes mage.
Visste att hon var helt rakad ,hade ju sett henne i duschen på gymmet.
Lyfte lätt på trosorna och såg hennes vackra venusberg…åhhh
Plötsligt börjar hon röra på sig och lägger sig på sida med ryggen mot mig, med benen lite särade.
Drar bort trosorna lite åt sidan och smeker hennes blanka läppar med fingrarna, hon är så fuktig.
Särar lite lätt på läpparna och ett finger glider in i henne djupt, känns gudomligt och glider in och ut flera gånger. Drar ut fingret och smakar .
Nu kan jag inte vänta längre hela kroppen känns helt vild och det tar inte lång stund innan orgasmen tar över min kropp, pulserandes och helt galet skön.
Pussar min sängkompis god natt och kryper ner under täcket och somnar djupt.

Vaknar till av att jag hör ljud,någon skramlar med nycklarna och stökar i hallen.
Vem är det som kommer, hade Sara en kille hon inte berättat om?
Drog upp täcke och hörde hur personen gick in i badrummet.
När rädslan släppt lite och jag hörde duschen sättas på, smög jag försiktigt upp.
Genom dörrspringan såg jag en kille stå i duschen, öppnade dörren lite till så jag kunde se ordentligt, dock knarrade den till och han vände sig om och sa-Sara?
Men hej, vem är du? Där stod han naken och intvålad och helt ogenerad.
Ja jag heter Stina och är kompis med Sara, vem är du?
Pontus sa han och sträckte fram sin blöta hand.
Jag berättade snabbt hur full och utslagen Sara var och han var inte förvånad.
Jag är Saras KK kan man väl kalla det..sa han och log lite finurligt.
Så gillade vad du såg? Du ville se mer förstod jag, kom och hjälp mig är du snäll.
Han räckte fram tvål och hällde i mina händer, tyst och lite generad, tvålade jag in hans rygg.
Han var lång och musklerna spelade på ryggen, han vände sig om och drog mig till sig. Kom hit så når du bättre.
Hans nu hårt erigerade penis lockade, varsågod den är din, sa han.
Jag njöt av hans kropp och hans pulserande lem .
Han sa kliv ur och ställ dig mot väggen, lydig som jag är ställde jag mig tyst mot väggen och
han drog ner mina blöta trosor och särade lätt på mina ben, svanka lite bad han.
Han trängde in hårt och djupt med ett högt stön och
han knullade mig hårt mot väggen och det var fantastiskt.
Hans kuk fyllde hela mig , jag kom som snabbt och han tyckte jag var stygg som inte väntade in honom , han drog sig ur och sa nu får du avsluta det du startat.
Jag sög och runkade av honom om vartannat, han tog sina händer runt mitt huvud och tryckte in kuken djupt in gång på gång tills han kom, munnen fylldes av hans sats och jag svalde och log.
Vi tvättade av varandra och sedan smög vi ut och la oss på var sin sida om den sovande Sara. och somnade snabbt.

Vaknade flera timmar senare av ett fnittrande och att Sara stirrade på mig.
God morgon, sa jag sömnigt.
Vi väckte väl inte dig, sa hon med skratt i rösten.
Det var då jag upptäckte att hon satt på Pontus, han flinade också mot mig.
Det gör väl inget, frågar hon? Vi var lite bakiskåta.
Nej nej , klämde jag skenerat fram ( hon skulle bara veta vad jag eller vi gjort i natt)
Hon sa samtidigt som hon reste sig lite, kolla vilken skön kuk han har.
Den var alldeles blank av deras safter och det pirrade återigen i min kropp.
Får jag känna på dina bröst frågar hon utan att vara ett dugg generad och lägger sin hand på mitt ena bröst.
Bröstvårtan styvnar i hennes hand och hon ler, vilka sköna ,säger hon.
Hon leker lite och då säger Pontus, har du smakat på en tjej någon gång?
Nä,får jag? Samtidigt drar hon ner täcket helt och ser mig ligga där utan trosor,
Mm se hon är redo fnittrar hon.
Hon kliver av och kryper ner mellan mina ben, hennes andedräkt kittlas mot huden och hon särar mycket försiktigt på mina svullna blygläppar.
Hennes tungspetts nuddar lätt klitoris och jag skälver till.
Pontus tar tillfället i akt och tränger in i Sara bakifrån och knullar henne lätt.
Hon slickar så skönt och jag smeker mina bröst och njuter.
Pontus säger att hon ska föra in två fingrar i mig samtidigt som hon slickar och hon gör som han säger.
Hon pullar mig försiktigt och ömt, samtidigt roterar hennes tungspets på klittan och jag känner hur orgasmen närmar sig.
Jag stönar högt och kvider av njutning, skakandes ber jag henne sluta.
Tror att jag lyckades, sa hon glatt.
Lägg dig bredvid Stina, säger Pontus . Jag vill spruta ner er båda.
Han står nu upp och runkar i sängen och kommer med en stor sats som landar över mina bröst och på Saras mage, vi fnittrar glatt.
Han ramlar ner mellan oss och säger - Fan vad ni är grymma brudar det här får vi göra igen.


Senare på dagen när jag vandrade hemåt var jag glad och upprymd över mina nya bekantskaper.
Tänkte att det här kommer bli en underbar start på något härligt.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade precis flyttat till en ny stad och kände mig lite vilsen och ensam.
Kände att jag måste göra något och skaffade mig en träningskort på gymmet som låg nära min lägenhet, bokade in mig på ett av passen och släpade mig dit.
Hade inte tränat på länge och hade glömt bort hur mycket jag gillade att träna, gärna hårt.
Helt slut efter passet tog jag igen mig lite inne i omklädningsrummet, tjejen som hade skåpet bredvid mig kom och sa hej och ursäktade sig lite att hon skulle in i sitt skåp.
-Är du ny här, frågande hon.
Vi små pratade och gick in i duschen samtidigt.
Hon var trevlig och otrolig snygg, hade svårt att inte låta bli att titta på henne när hon duschade.
Vattnet som rann ner över hennes vackra fasta små bröst.
Försökte titta bort men blicken vandrade snabbt dit igen.
Hon hette Sara och vi bytte nummer och började träna tillsammans, kul att ha någon att umgås med.

Det var fredag och Sara hade frågat om jag ville haka på ut, absolut ville jag det.
Vi träffade upp hennes polare ute och stämningen var hög och vi hade riktigt kul, dock gillade Sara att dricka en hel del märkte jag.
Det började närma sig stängning och Sara kunde knappt stå på benen.
Vi tog en taxi hem till henne och jag fick nästan bära upp henne till lägenheten, hon var helt borta.
La henne på sängen och drog av henne skorna, funderade på om jag skulle ta av henne kläderna .
Försiktigt klädde jag av henne och var så förvånad över hur upphetsad jag blev.
Lämnade underkläderna på och drog över täcket på henne.
Gick och tog en dusch innan jag gled ner i dubbelsängen bredvid en djupt sovande Sara.
Kunde inte somna, var orolig i hela kroppen och det hjälpte inte att ligga bredvid en het tjej.
Drog ner täcket lite och kikade på hennes bröst, bröstvårtan syndes tydligt genom tyget och jag ville känna.
Men tänk om hon vaknade.
Sa hennes namn högt och knuffade lätt på henne, hon varken rörde på sig eller gav någon min.
Försiktigt med lätta fingrar smekte jag hennes bröst ,hennes bröstvårta styvnade till och det pirrade till i hela min kropp.
La min tunga mot den och tyget blev vått.
Drog bort täcket helt och smekte hennes mage.
Visste att hon var helt rakad ,hade ju sett henne i duschen på gymmet.
Lyfte lätt på trosorna och såg hennes vackra venusberg…åhhh
Plötsligt börjar hon röra på sig och lägger sig på sida med ryggen mot mig, med benen lite särade.
Drar bort trosorna lite åt sidan och smeker hennes blanka läppar med fingrarna, hon är så fuktig.
Särar lite lätt på läpparna och ett finger glider in i henne djupt, känns gudomligt och glider in och ut flera gånger. Drar ut fingret och smakar .
Nu kan jag inte vänta längre hela kroppen känns helt vild och det tar inte lång stund innan orgasmen tar över min kropp, pulserandes och helt galet skön.
Pussar min sängkompis god natt och kryper ner under täcket och somnar djupt.

Vaknar till av att jag hör ljud,någon skramlar med nycklarna och stökar i hallen.
Vem är det som kommer, hade Sara en kille hon inte berättat om?
Drog upp täcke och hörde hur personen gick in i badrummet.
När rädslan släppt lite och jag hörde duschen sättas på, smög jag försiktigt upp.
Genom dörrspringan såg jag en kille stå i duschen, öppnade dörren lite till så jag kunde se ordentligt, dock knarrade den till och han vände sig om och sa-Sara?
Men hej, vem är du? Där stod han naken och intvålad och helt ogenerad.
Ja jag heter Stina och är kompis med Sara, vem är du?
Pontus sa han och sträckte fram sin blöta hand.
Jag berättade snabbt hur full och utslagen Sara var och han var inte förvånad.
Jag är Saras KK kan man väl kalla det..sa han och log lite finurligt.
Så gillade vad du såg? Du ville se mer förstod jag, kom och hjälp mig är du snäll.
Han räckte fram tvål och hällde i mina händer, tyst och lite generad, tvålade jag in hans rygg.
Han var lång och musklerna spelade på ryggen, han vände sig om och drog mig till sig. Kom hit så når du bättre.
Hans nu hårt erigerade penis lockade, varsågod den är din, sa han.
Jag njöt av hans kropp och hans pulserande lem .
Han sa kliv ur och ställ dig mot väggen, lydig som jag är ställde jag mig tyst mot väggen och
han drog ner mina blöta trosor och särade lätt på mina ben, svanka lite bad han.
Han trängde in hårt och djupt med ett högt stön och
han knullade mig hårt mot väggen och det var fantastiskt.
Hans kuk fyllde hela mig , jag kom som snabbt och han tyckte jag var stygg som inte väntade in honom , han drog sig ur och sa nu får du avsluta det du startat.
Jag sög och runkade av honom om vartannat, han tog sina händer runt mitt huvud och tryckte in kuken djupt in gång på gång tills han kom, munnen fylldes av hans sats och jag svalde och log.
Vi tvättade av varandra och sedan smög vi ut och la oss på var sin sida om den sovande Sara. och somnade snabbt.

Vaknade flera timmar senare av ett fnittrande och att Sara stirrade på mig.
God morgon, sa jag sömnigt.
Vi väckte väl inte dig, sa hon med skratt i rösten.
Det var då jag upptäckte att hon satt på Pontus, han flinade också mot mig.
Det gör väl inget, frågar hon? Vi var lite bakiskåta.
Nej nej , klämde jag skenerat fram ( hon skulle bara veta vad jag eller vi gjort i natt)
Hon sa samtidigt som hon reste sig lite, kolla vilken skön kuk han har.
Den var alldeles blank av deras safter och det pirrade återigen i min kropp.
Får jag känna på dina bröst frågar hon utan att vara ett dugg generad och lägger sin hand på mitt ena bröst.
Bröstvårtan styvnar i hennes hand och hon ler, vilka sköna ,säger hon.
Hon leker lite och då säger Pontus, har du smakat på en tjej någon gång?
Nä,får jag? Samtidigt drar hon ner täcket helt och ser mig ligga där utan trosor,
Mm se hon är redo fnittrar hon.
Hon kliver av och kryper ner mellan mina ben, hennes andedräkt kittlas mot huden och hon särar mycket försiktigt på mina svullna blygläppar.
Hennes tungspetts nuddar lätt klitoris och jag skälver till.
Pontus tar tillfället i akt och tränger in i Sara bakifrån och knullar henne lätt.
Hon slickar så skönt och jag smeker mina bröst och njuter.
Pontus säger att hon ska föra in två fingrar i mig samtidigt som hon slickar och hon gör som han säger.
Hon pullar mig försiktigt och ömt, samtidigt roterar hennes tungspets på klittan och jag känner hur orgasmen närmar sig.
Jag stönar högt och kvider av njutning, skakandes ber jag henne sluta.
Tror att jag lyckades, sa hon glatt.
Lägg dig bredvid Stina, säger Pontus . Jag vill spruta ner er båda.
Han står nu upp och runkar i sängen och kommer med en stor sats som landar över mina bröst och på Saras mage, vi fnittrar glatt.
Han ramlar ner mellan oss och säger - Fan vad ni är grymma brudar det här får vi göra igen.


Senare på dagen när jag vandrade hemåt var jag glad och upprymd över mina nya bekantskaper.
Tänkte att det här kommer bli en underbar start på något härligt.
Ja den var ju bra, och nu lyckades du få mig kåt igen. Tack.
 
Toppen