NYTT REKORD!

Ryska_raketen

Ny medlem
Kön
Man
YES! Jag slog mitt personliga rekord i "Månader utan runk"! "3 månader och 21 dagar! KÄNN PÅ DEN XD!! Fan, nu måste jag runka...

L8er!!
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Håller med vulgus, låter omöjligt... men du kanske menar just månader utan runk...
Jag tror inte jag skulle klara mig utan nattliga spontansprut i en vecka om jag inte har sex eller onanerar :oops:
Det är iofs väldigt skönt med spontansprut om man "hinner" vakna tilräckligt för att njuta [}:)]
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Jag har inte runkad dom första 12 år av mitt liv. Jag tycker det räcka... Varför ska jag inte göra det nu när jag kan :sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:
Dessutom, om jag räknar ihop alla dagar i mitt liv om jag inte har runkad efter att jag började, blir det säkert mer än 3 månader... :D
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag började fundera på ett uppehåll när jag såg filmen (x days and x nights). x är antalet dagar som jag inte hur många dom är. Huvudpersonen varken onanerade eller hade sex under x dagar.
Det har ju inte blivit av att testa det. Men det borde ju vara extra att att få okontrolerat stånd.
Tänk er att ni sitter och jobbar framför en dator hela dagarna och så poppar en sexig tanke upp. Vips så har man stånd och kan inte få bort varken tanken elelr ståndet...
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Efter jag runkat för första gången så tror jag inte det längsta uppehållet överstiger 2 veckor heheh
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan ibland känna att det blir lite slentrian över runkandet... man är lite uttråkad men inte speciellt kåt, men plötsligt sitter man med kuken i handen ändå. Och så runkar man och visst är det skönt... sen efteråt känns det mest tomt och meningslöst.
Men att spara sig några dagar extra kan vara eggande... när man närmar sig en vecka så går man runt med en fyllig halvstyv kuk mest hela tiden :D
Det är dock jävligt svårt att hålla sig så länge man inte har fullt upp med andra aktiviteter.

Mitt längsta uppehåll sedan jag började med onani är ca 3 veckor, när min polare bodde på min soffa. Den tiden räckte dock inte för att ge mig någon nattlig utlösning, vilket jag hade hoppats på :(
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
det här ,ed att spruta i sömnen...måste fråga, är det en urban legend eller händerdet på riktigt!!!??? har aldrig varit med om det själv, därför jag undrar:)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Skojar du, urban legend att spruta i sömnen.... Gör inte alla tonårspojkar det och vissa av oss 20+ are? :)
jag har aldrigt klarat mer än 1 vecka utan att tömma mig innan jag sprutar i sömnen och så har det varit sen jag var typ 12. Jag gillar det inte. Det är äckligt att vakna i total igenkleggade kallingar
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag skulle helt enkelt aldrig kunna gå så länge. Jag hade fått blueballs. Dessutom blir jag väldigt irritabel och jobbig om jag inte får komma åtminstone var 4e dag. Jag märker det när jag har mycket att göra och stress i flera dagar i sträck och inte kan lätta på trycket. Allt känns frustrerande och irriterande.

Måste nog gå väcka min partner nu.
Undra om han vill bli väckt klockan 4 på morgonen med en varm hal mun runt sitt ollon??:p[}:)]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag antar att du måste ha knullat en hel del under tiden. Tre månader!!! Måste vara som att vara utan mat i tre månader!
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
YES! Jag slog mitt personliga rekord i "Månader utan runk"! "3 månader och 21 dagar! KÄNN PÅ DEN XD!! Fan, nu måste jag runka...

L8er!!

har bara varit utan i 4dagar var så härligt när jag drog igen.
så trevligt å sitta vid dator å runka till nån trevlig kvinna
 
Kön
Man
jag tror att det kan vara farligt att inte hålls systemet igång...kanske det kan bli stopp i rören:eek:
nä kroppens olika delar ska användas för att fungera bra..tror jag;)
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
jag tror att det kan vara farligt att inte hålls systemet igång...kanske det kan bli stopp i rören:eek:
nä kroppens olika delar ska användas för att fungera bra..tror jag;)

Farligt är det väl knappast. Naturen reglerar det själv genom att man sprutar i sömnen eller vid ett ansträngande jobb om det behövs. Fast det är ju inte särskilt skönt att helt plötsligt få en massa sperma i kalsongerna.
Annars är väl det "värsta" om man håller upp länge utan att spruta sperma att när man väl gör det kommer det väldigt mycket och väldigt hårt. Om man runkar spelar väl det ingen större roll men om man knullar en liten trång fitta så kanske inte tjejen blir så förtjust. I synnerhet inte som man brukar komma ganska snabbt efter en längre tids avhållsamhet.
Så det är nog bäst att fixa den där tömningen minst ett par gånger i veckan på egen hand om man inte har någon partner. Det är ju dessutom så förbaskat skönt. Fast behovet varierar. Det finns de som klarar sig utmärkt på bara en orgasm i månaden, men andra behöver flera om dagen.
 
Last edited:

Dexter

Medlem
Kön
Man
Men objection! Varför skulle tjejen öht bry sig hur mycket sperma jag fyller henne med. Om du menar rinnet så är man ju fjant om man bryr sig. Dessutom lyckas man få tjejen att squirta så blir det sjukt kladdigt ändå :) Sen att man kommer tidigare, ja kanske det, men nån minut tidigare eller inte. Är väl bara att glida ur henne ett tag och pausa

Men känslan att vakna och dra ner handen i kallingarna och känna att allt är halt och dygnsurt för att sen upptäcka att man måste riva ur sängklädera är lite jobbigt :)

Annars är väl det "värsta" om man håller upp länge utan att spruta sperma att när man väl gör det kommer det väldigt mycket och väldigt hårt. Om man runkar spelar väl det ingen större roll men om man knullar i en liten trång fitta så kanske inte tjejen blir så förtjust. I synnerhet inte som man brukar komma ganska snabbt efter en längre tids avhållsamhet.
Så det är nog bäst att fixa den där tömningen minst ett par gånger i veckan på egen hand om man inte har någon partner. Det är ju dessutom så förbaskat skönt. Fast behovet varierar. Det finns de som klarar sig utmärkt på bara en orgasm i månaden, men andra behöver flera om dagen.
 
Toppen