Objekt?

Razamanaz

Ny medlem
Kön
Man
Ställer frågan till de kvinnliga skribenterna på detta forum. Vad är det som rör sig i era huvuden medan era fingrar rör sig i fittan?

Brukar ni tänka på kompisar, kändisar, kollegor eller är det bara rena fantasier eller helt enkelt kukar ni ser framför er? :)
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Snygga, sköna, trevliga, glada, skämtsamma, underbara, lite kåta killar, det är vad jag fantiserar om. Oftast har han inget "ansikte", han är helt anonym, men ibland kan det vara min pojkvän eller en bra "kompis". Aldrig någon kändis för min del. Utan en helt vanlig "snygging"........eller två.:p

Lina
 

eve

Medlem
Kön
Man
Det kan faktiskt vara nästan vem som helst. En främling jag mött på stan och fått ögonkontakt med, en kollega, kompis, kändis, min kille eller en sexig tjej. Ibland är det bara bilder som far förbi. Det kan vara tanken på en stor kuk eller en grön sommaräng.
 

FrökenVåt

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar faktiskt tänka på en kille som tar en tjej bakifrån, just bilden av kuken när den går in och ut gör mig kåt.
en annan sak jag tänker på är att bli fastbunden av en kille som leker med mej, slickar mej, knullar mej osv... :oops:
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
mmmm härlig fantasi där :)

Originally posted by FrökenVåt

jag brukar faktiskt tänka på en kille som tar en tjej bakifrån, just bilden av kuken när den går in och ut gör mig kåt.
en annan sak jag tänker på är att bli fastbunden av en kille som leker med mej, slickar mej, knullar mej osv... :oops:

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Precis som för eve kan det bli vem som helst för mig också. Något läckert man sett på stan, en kollega, en kompis, en kändis ibland... En del scener från porrfilmer som fastnat kan det också bli...

Det som också fungerar jättebra är tanken på att jag får en stor härlig kuk i mig och killen har en välformad bakdel... *dreggel*

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
en härlig kille jag sett....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
När man fantiserar tillsammans med någon och har telefonsex är det som allra skönast, men annars kan det vara en kollega, en snygging på stan eller någon sexig skådis som finns i tankarna. Ibland är det inte någon person som figurerar i fantasin utan mer ett scenario som är upphetsande.
 
Toppen