Observation

U

Ukk

Gäst
Onanerar just nu:
Vi är totalt 26574 onanister
och 3 är online
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Är det bara jag som tror att det skulle vara bra för aktiviteten på forum ifall det inte modererades så hårt?

Jag är ingen van forumanvändare och känner mig lurad på konfettin när inlägg raderas bara för att de inte hör till trådens ämne.

Borde det inte vara bättre att få fart på forumet än att alla håller sig strikt till trådens ämne?

Mitt förslag är att modsen skall sluta flytta och radera trådar så länge aktiviteten är så låg som den är...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är det bara jag som tror att det skulle vara bra för aktiviteten på forum ifall det inte modererades så hårt?

Jag är ingen van forumanvändare och känner mig lurad på konfettin när inlägg raderas bara för att de inte hör till trådens ämne.

Borde det inte vara bättre att få fart på forumet än att alla håller sig strikt till trådens ämne?

Mitt förslag är att modsen skall sluta flytta och radera trådar så länge aktiviteten är så låg som den är...

Modsen är mycket toleranta. Du skulle se hur det skulle se ut om vi släppte det fritt. Det skulle inte gå att läsa eländet. Tyvärr ser det ut så.

Kram

Charles-Ingvar, ÜberModerator
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det bara jag som tror att det skulle vara bra för aktiviteten på forum ifall det inte modererades så hårt?

Jag är ingen van forumanvändare och känner mig lurad på konfettin när inlägg raderas bara för att de inte hör till trådens ämne.

Borde det inte vara bättre att få fart på forumet än att alla håller sig strikt till trådens ämne?

Mitt förslag är att modsen skall sluta flytta och radera trådar så länge aktiviteten är så låg som den är...

Precis som Challe säger är det väldigt hög tolerans men ibland känner man ju att det måste flyttas nåt inlägg här och där annars kunde vi ju plocka bort alla trådars rubriker och lägga alla inlägg i en lång lista.
Jag brukar dock alltid skriva ett privat mess till personen som startat en ny tråd och berätta vart jag lagt den om jag flyttat den så personen i fråga vet om det.

kram

(5 online och 26637, 3 nya medlemmar :)på 3 dagar
 
Toppen