Offentlig plats

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Brukar ni tjejer onanera på offentliga platser?
Skälv brukar jag göra de.


Jag har aldrig smekt mig själv till orgasm på en offentlig plats - däremot kan jag bli väldigt upphetsad och gnida lite extra mot vissa cykelsadlar. Och att sitta på bussen och gnida lite fram och tillbaka av de sköna vibrationerna är aldrig fel:p
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Inte annat än inlåst (offentliga toaletter)

Pillade nån gång på tunnelbanan när jag bodde där (stockholm)
men inte till orgasm
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Brukar ni tjejer onanera på offentliga platser?
Skälv brukar jag göra de.


Jag har svarat på din fråga tidigare - men helt plötsligt kommer jag att tänka på att något mer "offentligt" än nätet finns ju egentligen inte...


Ändå är anonymiteten det som gör att man vågar blottlägga sina innersta fantasier...

Om jag inte gillar att någon onanerar offentligt så behöver jag bara stänga av datorn...

Om jag gillar att någon onanerar offentligt så kan jag i bästa fall få min lust tillgodosedd här på onanera.se

Det verkar vara en ganska klar gräns...

När jag läser i Aftonbladet att en 20-årig tjej känner sig sexuellt ofredad pga att en granne "tar på sig själv intensivt" trots att hon sagt ifrån att hon inte tycker om hans beteende, blir gränsen mycket otydligare.

Jag har inte läst mer än vad som står i tidningarna... därför skulle jag vilja veta vad ni andra har för åsikt???

Har ni läst fallet?

Ser ni att hon såg mannen lämna sin bil?
Sedan stod hon uppenbarligen kvar i sitt fönster för att se honom stiga upp på en pall...

Frågan jag ställer till er är: Var anser ni att gränsen går för när man har ett val att slippa den som "ofredar"???

Men andra ord: Skall man ha rätt att kunna titta ut genom sitt eget fönster utan att behöva mötas av att en människa onanerar framför en, mot ens vilja?

...Eller skall man ha rätt att onanera i sitt eget hem utan att riskera straff???
 

mrfoyne

Ny medlem
Kön
Man
Som man tycker jag det är svårt att bedöma vad som är rätt o fel. Kan bara säga att om någon blottande onanerande kvinna skulle uppenbara sig så skulle jag förmodligen tycka det var väldigt upphetsande.... Skulle förmodligen få stånd o hänga på. Men tyvärr det händer aldrig att jag ser det. :)
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Brukar ni tjejer onanera på offentliga platser?
Skälv brukar jag göra de.

På sommaren brukar jag fara till "min tjärn" och bada naken. Det är nog mer regel än undantag att jag smekr mig själv tillorgasm både en och två gånger!
Jag brukar ströva runt naken lite kring min plats och det har hänt att jag stött på andra människordå. Både pinsamt och upphetsande!!
En gång när jag låg och pullade på fick jag höra röster ute från sjön och när jag tittade upp såg jag en båt som gled förbi bara tiotalet meter från där jag låg naken och med bene brett isär och pullade. I båten satt två äldre män som tittade storögt och leende. Jag slutade pulla fittan och låg kvar till de var utom synhåll då jag fortsatte och kom på sekunder.
 
Toppen