offentliga platser

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänder mycket på att gå utan trosor på somrarna och kanske råka visa något nån gång eller onanera offentligt men givetvis diskret, det ska ju inte vara för uppenbart.

Gillar även bada naken på kvällarna mm.

Nu undrar jag är det fler tjejer som gillar det? inget man direkt sagt till sina bästa vänninor :)
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer som Du gör livet värt att leva. En sak man blir lite avis att ni kan smygpilla utan att det syns. Vi killar har onekligen ett handikapp där... det syns liksom lång väg att man har stånd. Snart är härliga våren här, då kjolarna blir kortare ...
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Sambo-tjej,

en sak jag alltid undrat över. Hur känns det att gå ut utan trosor. Pirrar det lite extra att veta att någon kan råka se att du inte har något under kjolen, blir du upphetsad av tanken?

Är det bara när du har kjol på dig, eller skippar du trosorna även när du har byxor/shorts?

Föredrar du lång, kort eller kort-kort?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sambo-tjej,

en sak jag alltid undrat över. Hur känns det att gå ut utan trosor. Pirrar det lite extra att veta att någon kan råka se att du inte har något under kjolen, blir du upphetsad av tanken?

Är det bara när du har kjol på dig, eller skippar du trosorna även när du har byxor/shorts?

Föredrar du lång, kort eller kort-kort?

Oj oj nu blev det mycket att svara på :)

Det pirrar att gå utan trosor ja, att nån kan se e upphetsande samt tänk om kjolen råkar blåsa upp :oops:
annars känns det ofta väldigt luftigt o skönt oavsett vad man går i byxor kjol odylikt.

skippar trosor lite då o nu ;)

olika med lång eller kort kjol...ingen favvis!
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Hmm, jag gillar verkligen att det är en tjej som delar mitt intresse av sex på offentlig plats. Härligt, pirrigt, spännande och helt underbart;)
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Sambo-tjej,

en sak jag alltid undrat över. Hur känns det att gå ut utan trosor. Pirrar det lite extra att veta att någon kan råka se att du inte har något under kjolen, blir du upphetsad av tanken?

Är det bara när du har kjol på dig, eller skippar du trosorna även när du har byxor/shorts?

Föredrar du lång, kort eller kort-kort?

Oj oj nu blev det mycket att svara på :)

Det pirrar att gå utan trosor ja, att nån kan se e upphetsande samt tänk om kjolen råkar blåsa upp :oops:
annars känns det ofta väldigt luftigt o skönt oavsett vad man går i byxor kjol odylikt.

skippar trosor lite då o nu ;)

olika med lång eller kort kjol...ingen favvis!

Tack för alla svar. Ser man en tjej i kort kjol går man ju ibland och funderar på trosor eller inte trosor. Såg faktiskt en tjej på en uteservering i somras som definitivt inte hade trosor under sin korta kjol, och det var en vacker syn!
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Då hade jag absolut inte kunnat hålla tillbaka en kommentar till henne, om jag hade tyckt om det jag såg.. :cool:

"Du är mycket vackert rakad.. ;)"
eller
"Du har en mycket vacker buske.. ;)"

Hade jag inte tyckt att det var vackert, så hade jag inte sagt något, men... det är dock nog tveksamt... :p
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det är onekligen en speciell känsla att gå utan trosor, det luftiga och samtidigt spänningen.

Vill dock inte ha alltför kort kjol, det får ju som du skriver sambo-tjej inte bli alltför uppenbart.

Men få saker slår att bada naken, åh va härligt det är! Inte bara på kvällen, utan även på dagen, även om jag måste instämma att det är något speciellt med att bada naken på kvällen.

Självklart badar jag inte naken på en offentligt strand när det är fullt av folk, men från en klippa ute i skärgården kanske. Skulle någon se mig då så får de väl titta!
 
G

Guest

Gäst
håller helt med om det där med att bada naken.. har bara gjort det på natten.. det är en speciell känsla av frihet.. det är även trevligt om man gör det med någon av motsatt kön
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Bada i en ved eldad badtunna ute när det är kallt och helst snöar, det är bland det härligaste jag har varit med om.. :)

Värmen, kylan och sällskapet gjorde det oförglömligt! :)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är onekligen en speciell känsla att gå utan trosor, det luftiga och samtidigt spänningen.

Vill dock inte ha alltför kort kjol, det får ju som du skriver sambo-tjej inte bli alltför uppenbart.

Men få saker slår att bada naken, åh va härligt det är! Inte bara på kvällen, utan även på dagen, även om jag måste instämma att det är något speciellt med att bada naken på kvällen.

Självklart badar jag inte naken på en offentligt strand när det är fullt av folk, men från en klippa ute i skärgården kanske. Skulle någon se mig då så får de väl titta!

håller med jag bukar med bada naken på kvällar och en del nätter....på dagtid har det hänt från någon ö på skärgården samt när vi badade från en båt mitt ute i havet eller vad man kallar det...fanns en del båtar på avstånd solade även på däck slumrade till och när jag vaknade såg jag att det var båtar lite närmare :oops:
 
G

Guest

Gäst
håller med jag bukar med bada naken på kvällar och en del nätter....på dagtid har det hänt från någon ö på skärgården samt när vi badade från en båt mitt ute i havet eller vad man kallar det...fanns en del båtar på avstånd solade även på däck slumrade till och när jag vaknade såg jag att det var båtar lite närmare :oops:

vet du om någon såg dig?? man har ju ofta kikare på båt. det vere trevligt om man kunde bada naken utan att folk tycker man är skum
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Då hade jag absolut inte kunnat hålla tillbaka en kommentar till henne, om jag hade tyckt om det jag såg.. :cool:

"Du är mycket vackert rakad.. ;)"
eller
"Du har en mycket vacker buske.. ;)"

Hade jag inte tyckt att det var vackert, så hade jag inte sagt något, men... det är dock nog tveksamt... :p

Blev nog för paff och vet inte om jag hade vågat i alla fall, men hon såg att jag såg. Hon log ett av de underbaraste leenden jag har sett, verkade faktiskt som om hon inte brydde sig ett dugg.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
håller med jag bukar med bada naken på kvällar och en del nätter....på dagtid har det hänt från någon ö på skärgården samt när vi badade från en båt mitt ute i havet eller vad man kallar det...fanns en del båtar på avstånd solade även på däck slumrade till och när jag vaknade såg jag att det var båtar lite närmare :oops:

vet du om någon såg dig?? man har ju ofta kikare på båt. det vere trevligt om man kunde bada naken utan att folk tycker man är skum


vet inte om någon såg mig vem vet hur nära de kört? :)

vem vet hur man legat med ben mm.? pinsamt:oops:
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
sambotjejen, rodluvan, är det någon av er som provat strumpbyxor utan trosor. Hade en tjej som gjorde detta, och väckte en fetish hos mig. Otroligt upphetsande att se igenom strumpbyxan, dvs. naket men ändå inte ...

Sen är det ju jätteskönt att ta på ett strumpbyxeklätt lår. Så mjukt! och det finns ju många snygga varianter att välja på
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer,

när ni gått utan trosor, har det hänt att ni märkt att någon råkar ha sett? Hur reagerade de? Sa de eller ni något?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tjejer,

när ni gått utan trosor, har det hänt att ni märkt att någon råkar ha sett? Hur reagerade de? Sa de eller ni något?

Ja det har hänt men så fort man kollar på dem kollar de bort :)

man kan ju undra vem det e mest pinsamt för? ;)
 

adventuremike

Ny medlem
Kön
Man
Ja det har hänt men så fort man kollar på dem kollar de bort :)

man kan ju undra vem det e mest pinsamt för? ;)

Tss tss, vicka fegisar:D Skulle jue nästan bli lite sport att se vem som tittar bort först, om nu någon tittar bort:)
Med lite tur kanske man förtsätter se varandra i ögonen i flera timmar framöver:p
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag var i Berlin på ett jobb för några år sedan, bodde några dygn i en tom lägenhet som hade renoverats. Jag kände hon som ägde huset. Den var helt tom, vit, utan gardiner och låg vid järnvägen. Pendeltåg och vanliga tåg passerade hela tiden utanför, relativt nära. När jag hade duschat stod jag ibland och torkade mig vid fönstret. Insåg att människorna på tåget hade ingen chans att identifiera varken hus eller lägenhet och förstod att jag riskfritt kunde prova hur exhibitionistisk jag är, skulle ju åka hem snart också.

Det började med att jag torkade mig naken i fönstret: det var intressant att se minerna på männen som tittade på mig. Jag kunde se dem rätt in i ögonen medan jag torkade av mina bröst och mitt skrev. Det var upptändande, men inte så starkt som jag hade trott i min fantasi. Det mest förvånande var att jag vågade så mycket, jag är annars ganska reserverad, försiktig. Men det här var ju ett fritt spelfält.

Jag blev modigare och ställde mig och onanerade i fönstret nästa dag. Det byggdes upp en förväntan i mig som nästan var mer tändande än att stå där och onanera. En del tåg gick fortare, en del långsammare så att de nästan stannade. En man stirrade på mig, men mittemot honom satt en äldre kvinna som han då och då såg på och såg skuldmedveten ut. Det blev för komiskt, jag bröt ut i gapflabb, han såg ut som en skolpojke som blir påkommen med handen i kakburken.

Vid några tillfällen, när tåget gick sakta förbi, hade jag ögonkontakt med 3-4 män samtidigt och onanerade. Då kunde hettan i mig stiga, det hade en beröring med vissa fantasier jag har.
 
Toppen