Ofta/länge

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Hur ofta brukar ni onanera killar? Och hur länge? Jag försöker gärna dra ut på det så att det ska räcka länge...hehe. Och porrsurfar man blir det ju naturligt att det tar ett tag.
Men högst två gånger om dagen. Var uppe i tre gånger om dagen vid några få tillfällen när jag var lite yngre men nu blir det oftast en.

Om man inte kan sova blir det gärna en snabbis för att bli lite slö så man somnar. Gött! :)

Visst ja...glömde säga en sak. Oftast blir det ändå bäst när man har hållt uppe ett tag och påsen är full så att säga.
 
Kön
Man
Just nu är jag inne i en period då jag runkar väldigt ofta, 2-3 ggr om dagen. När det är mer normalt så brukar det bli en gång om dagen.

Jag runkar minst 30 minuter upp till över en timme. Men då och då kan jag ta en snabbis t ex innan jag somnar eller precis innan jag ska iväg till jobbet.

När jag porrsurfar eller ser på bilder/filmer som jag har på datorn håller jag i princip alltid på länge och runkar.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
1 gång varje dag. Fler en det går men det tar lång tid. Men försöker vänta fastän det är svårt.

En fråga. Kan du förklara varför du blir upphetsad av att se porrfilm eller bilder av det motsatta könet? En dum fråga kanske men svara ändo. Om någon har en kroppslig förklaring vad som händer i hjärnan osv är välkommen.
 
Toppen