Oh! Holy Mary - Någon som testat intimoljan?

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Nån som testat Oh! Holy Mary intimolja som ska ge en pirrande och vibrerande känsla? Den är tydligen till för både män och kvinnor och sitter i under 45 min. Tänkte att det kanske är en kul grej
 
Last edited:

man70

Välbekant medlem
jag har testat nått som heter Big O , intimolja för både ollon och klitta,
det pirrade lite i kuken efter jag smort in hela, men ingen större sensation
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har testat On Aruosal Gel tidigare som ska ha liknande effekt. Gillade verkligen känslan men enligt uppgift ska Oh! Holy Mary ha lite mer effekt.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte hur många gånger jag har kollat på denna filmen.... Kennedy Leigh har jag fastnat för och kollar nästan uteslutande på henne när jag kollar porr det senaste halvåret

Det här hamnade nog i fel tråd, eller........?
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har testat On Aruosal Gel tidigare som ska ha liknande effekt. Gillade verkligen känslan men enligt uppgift ska Oh! Holy Mary ha lite mer effekt.
Kunde inte hålla mig utan skaffade en Oh! Holy Mary. Första gången jag testade var jag väldigt ivrig och ville testa så fort som möjligt. Jag tog en droppe och masserade in oljan på ollonet. Fick nästan ingen effekt alls.
Andra gången jag testade skakade jag den lilla flaskan ordentligt först och tog två droppar. Det var skillnad men tyckte ändå inte att effekten skiljde från vad jag minns från On. Men skön känsla, lite kylande och pirr. Uppenbarligen väldigt viktigt att skaka om flaskan först.
Testat idag på morgonen igen med två droppar. Skön känsla, jag gillar det. Tar några minuter innan det kickar in. För mig som gillar att onanera länge hinner effekten avta under tiden.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kunde inte hålla mig utan skaffade en Oh! Holy Mary. Första gången jag testade var jag väldigt ivrig och ville testa så fort som möjligt. Jag tog en droppe och masserade in oljan på ollonet. Fick nästan ingen effekt alls.
Andra gången jag testade skakade jag den lilla flaskan ordentligt först och tog två droppar. Det var skillnad men tyckte ändå inte att effekten skiljde från vad jag minns från On. Men skön känsla, lite kylande och pirr. Uppenbarligen väldigt viktigt att skaka om flaskan först.
Testat idag på morgonen igen med två droppar. Skön känsla, jag gillar det. Tar några minuter innan det kickar in. För mig som gillar att onanera länge hinner effekten avta under tiden.
Vad är det för effekt den oljan ger?
 
Toppen