Ok, allvarligt nu.

Tonher

Medlem
Kön
Man
Jag kan lugna dig med att detta hänt mig ALLA seriösare förhållande jag inlett.
Men när jag lärt känna tjejen i fråga lite bättre och varit naken tillsammans med henne några gånger så lossnar det.
Det enda tips jag kan ge är att fortsätta att tillfredställa henne, och helt plötsligt när du ligger där kan jag lova att du är hårdare än någonsin.
Det verkar vara nån psykisk spärr det där. Rädd att inte räcka till. Och en helvetes massa spänningar.
Men som sagt, jag är övertygad om att det kommer att ordna upp sig UTAN nån typ av kur.
Ge det lite tid och försök ha roligt i sängen ändå!!!
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med ovanstående. Det är bara att ta det lugnt. När du känner dig helt trygg i ert förhållande kommer det att fungera.

Av din beskrivning, kakmonstret, låter det som om bara den penetrativa delen räknas som sex. Jag skulle vilja säga att ni hade sex i flera timmar, något som inte många klarar av. Dessutom läser jag om "orgasm flertal gånger". Du verkar ju vara fullärd och dessutom har du en tjej som verkar vara trygg med dig. Grattis till den förlorade oskulden, super lover! :)


/Just your average horny little devil
 

kakmonstret

Ny medlem
Kön
Man
tack för snälla kommentarer, nu vart jag glad :)

ok, om jag nu skulle var oskuld så är jag så nära att inte vara det som ja kan bli iaf.. än så länge.


ooooh
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Jag säger bara: Var glad åt det ni har tillsammans. Så länge ni har det mysigt behöver ni inte ha samlag. Det finns (som ni andra skriver) fler sätt att ha sex. Ta det lugnt och vänta på rätt tillfälle. Ångest leder till misslyckande, som leder till mer ångest. Försök inte att planera nåt, utan gör det ni känner för. Njut av varandra!!
 
Kön
Kvinna
Kakmonstret: Du har ingen aning om hur många gånger det där händer, och det är inte alls något att skämmas för. Försök bara njuta av situation och slå iväg det där att "du inte får upp den", det gör att du låser dig. Slappna av och försök tänka på hur underbar situationen är. Det är inte lätt för killar, båda är nervösa när man är nya i ett förhållande och då skall killen dessutom prestera. Men jag kan övertygande säga att det blir nog bättre efter ett par gånger bara du kan slappna av och sluta tänkta på att det itne gick första gången :)
 
Kön
Man
Tänk på att du har en flickvän och var nöjd, glad och stolt över det för det första. Det är inte alla män/killar som får chansen att ha en flickvän/sambo/fru.

Hur har ni det med förspel? Ligger ni länge och kysser, smeker, slickar/suger (behöver inte vara allt det) varandra innan ni ska börja ha samlag? Du skriver inget om det.

Du nämner porrfilmer. Tänk på att killarna som medverkar inte heller har stånd hela tiden trots att de har snygga tjejer bredvid sig. Har sett flera exempel på halvslaka kukar och killar som står och runkar febrilt vid sidan om (de ska inte synas i kameran men gör det ändå) med nästan helt slak kuk.

Jag tycker att du ska sluta titta på porr ett tag. Det är inte porr som ska tända dig nu utan din flickvän....

Ståndet kan variera då och då hos alla killar. Jag kan ta mig som exempel som oftast runkar dagligen och kan föra en sorts statistik med mig själv. Vissa dagar under en månad är jag inte alls så kåt och kan knappt få halvstånd eller med nöd och näppe ett hårt stånd en liten stund. Runkandet känns nästan meningslöst. Resten av månaden är jag normalt kåt och runkar ca en till två gånger per dag, ståndet varierar ganska mycket i hårdhet. Andra dagar är jag så hård i kuken att det nästan känns som den ska spricka. Det varierar väldigt mycket.

Det som kan påverka ståndet är för lite sömn, förkylning/infektion, stress, dålig mat, mediciner, för lite motion och rökning/snus/alkohol. Självklart kan dåligt självförtroende och prestationsångest också påverka förmågan men du måste minimera andra faktorer som t ex att du kanske sover för lite eller röker (vad vet jag, det har du inte skrivit något om).


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

kakmonstret

Ny medlem
Kön
Man
hehe, till att börja med, porrfilm suger nu när man har annat i tankarna hela dagarna.. aldrig varit så inaktiv på den fronten som jag e nu.
sen röker/snusar jag ej så det e inga problem.

angående förspelet så ja, vi gosar å myser mycket först, märks i brallan både på mig å henne att man e kåt.. (glidmedel ska det behövas? hehe) jag tror faktiskt att det sitter i huvudet på mig själv mest, och så mycket att jag itne får göra fel själv för att hon ska sluta vara kåt.. har vell hört historier om att man aldrig får sluta massera för då går kvinnan tebaks till ruta ett direkt..

jag vet ju att problemet kanske är löst att jag säger till henne att jag e nybörjare på nått fint sätt så kanske hon accepterar det å jag får det ur skallen. men frågan är om man vågar det.. feg som attan e jag.

ooooh
 
Kön
Man
Det låter bra att du inte snusar och röker kakmonstret. Det är ett fördärv att hålla på med det.

Du verkar ju göra det mesta rätt så det löser sig nog.

Är du rädd för att förlora henne om du säger att du är nybörjare? Jag tror inte det är så stor risk. Om du säger det så är du ärlig och det är bra i alla lägen.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Du är ung och det går fler tåg, d v s det finns fler tjejer och du har många år på dig. Om din flickvän tar avstånd från dig om du säger att du är nybörjare, ja då är hon inte värd att tråna efter tycker jag.





[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

kakmonstret

Ny medlem
Kön
Man
ok.. vi försökte igen nu.. ungefär samma sak som mitt första inlägg, dock att jag får upp den men direkt man försöker gå tillrätta för att få in den hinner dne slakna!? värdelöst.. har ty paccepterat att jag inte kommer få känna hur det känns.. inte ens orgasm fick jag denna natt..

ooooh
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Kakmonstret: Jag vet exakt hur du känner dig.

Kan ju berätta att första chansen jag hade att bli av med min oskuld, var med en 3 år äldre flicka. Första gången var vi fulla bägge två, och vi låg i hennes säng. Det ville sig inte alls och min lille Billy vill inte ställa sig upp. Jag trodde då det berodde på fyllan. Någon vecka senare hade jag chansen igen med henne att få göra det. Först fick jag inte upp den då jag tänkte på föregående gång. Och då kände jag att "jävlar den vill inte" Och tankar som "Nu måste jag få upp den" och "Fan om den inte går" osv osv va. Jag stressade upp mig själv psykisk och jag själv satte mig i en jäkla sits av prestationsångest.

Sen gick hon ner och började suga av mig. På något vis slappnade jag av då, och stånde kom som ett brev på posten. Jag var väldigt nära att komma och sa till henne. Så skulle vi då göra det intima så att säga, och hon tänker sätta sig gränsle över mig. Men då sa det bara "skryyymp" så rulla han ihop sig som en liten snigel. Den gången ville det sig inte heller, och hur jag än försökte så gick det bara inte att få upp den. Jag skämdes något otroligt och kände mig som världens mest värdelösa person. Kan säga att min oskuld aldrig gick till denna flicka.

När jag väl förlorade min oskuld, så sa jag till flickan i fråga helt enkelt som det var. "Jag har aldrig gjort det". Och trodde hon skulle typ skratta åt mig eller något sådant, men det gjorde hon inte. Verkade mer som hon blev glad över, att hon fick vara den förste. (Tänk själv, hur skulle du reagera om hon sa att du var den första och den som fick ta hennes oskuld ??) När jag väl låg i position för att göra det med henne, kom jag och tänka på tidigare gång, och om att jag inte fick upp den. Då kom samma fenomen igen. Jag fick inte upp den. Spelade ingen roll vad vi gjorde, det gick bara inte.

Då "insåg" jag lixom du att jag aldrig skulle kunna få genomföra ett samlag med någon tjej/kvinna i hela mitt liv. Morgonen därpå vaknade jag med morgonstånd. Jag sa till min tjej, som det var, och frågade om vi skulle testa. Vi kom i posetion, och jag kände återigen att den var påväg att dala. Så slank den in i hennes mjuka fuktiga hål, och ståndet kom tillbaka som en blixt från klar himmel. Vet inte hur länge vi höll på men från mitt första samlag fick jag kommentaren "Fan vad länge du kan hålla på". Det stärkte väl självkänslan lite hos mig, och när jag kom, så var det den skönaste utlösning jag någonsin fått.

Vad jag vill säga är. Försök att slappna av. Tänk INGA dumma tankar, om hur det varit innan och var inte rädd för att inte få upp den. Jag vet att det är mycket svårt, jag tänker fortfarande så än idag. (Jag är 21). Och har fortfarande problem med tanken att jag inte räcker till. Försök inte fokusera dig på någon negativ tanke överhuvudtaget !! Tänk inte på att du är överviktigt (det är jag med och har också tänkt så, men skrev inte med för då blir det för mycket). Det spelar ingen roll. Tänk inte på vad du tror att hon tycker, känner och upplever, om dig. Utan försök bara, tända på henne, köra på och fråga henne efteråt vad hon tyckte.

Försök fantisera att detta är bara för dig. Nu är det du som ska få behag och du kan bara köra på. Du har fått tillåtelse, kör på bara. Försök "kåta" upp dig själv med snuskiga tankar. Sen tillslut så kommer nog dessa psykiska spärrar att släppa.

Så för att sammanfatta.

*Kåta upp dig själv.
*Tänk att det är du som ska få njutning.
*Inga negativa tankar. Bli bara kåt.

Lycka till nu :)



Själv, är bäste dräng.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
alltså grabbar... jag tycker så synd om er, och samtidigt kan jag inte låta bli att le lite... detta är ett typiskt fall av "it's all in your head". Om man är tillsammans med en tjej som man gillar, varför i hela världen skulle det vara så enorm panik om ståndet sviker? Det kommer väl fler tåg, eller? Huvudsaken är faktiskt inte att man kan ha sex, utan att man faktiskt tycker om varandra. Ger man resten tid, så löser det sig också.

Vilken diskussion egentligen. Och vilka porrideal ni besitter emellanåt. Alla killar har stånd alltid och dessutom är de inte oskulder. Alltså, hallå, var ärliga. Det är med sex som med det mesta... övning ger färdighet. Och ärlighet varar längst. I förlängningen skapar ni problemet själva, tror jag. "Ååh, jag kan inte berätta att jag är oskuld, jag måste vara bra i sängen, annars gillar hon inte mig" Det är de kraven som i första rummet ger er problem, istället för att kläcka ur sig saker och ting och att man lär sig tillsammans.

all you need is love
 
Toppen