okunnig

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
en fråga:oops:
Upplever att man kan se på en mans pung om han är ung eller gammal, är det så???
 
Kön
Man
en fråga:oops:
Upplever att man kan se på en mans pung om han är ung eller gammal, är det så???

Vilken märklig fråga. Jag blir naturligtvis mest nyfiken på varför du undrar...

Ingen aning faktiskt, trots att jag ser gammelpungar ofta i jobbet. Faktum är att jag bara ser gammelpungar, bortsett från min egen.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vet:oops:

när jag är på nudistbad ser man ju en del..

och ju äldre män är så hänger pungen .blir som kvinnans bröst med tiden.

och varför jag frågar är...många här inne och ibland känns det som bilden nte överensstämmer med åldern som är .

förstår du mina funderingar nu????

( jag känner mig generad, vilket jag INTE gjort på ett tag..men bjuder på det)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Tycker det kan stämma, särskillt på pensionärer kan pungen hänga bra långt ner. Måste va jobbigt och sätta sig på den av misstag hahah.
Tycker dock att min nästan inte hänger nått fast jag är snart 35 :cool:
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
en fråga:oops:
Upplever att man kan se på en mans pung om han är ung eller gammal, är det så???

Vore det inte enklare att titta på hans ansikte om du vill se om han är gammal?
Tycker att det är att gå över ån efter vatten att kolla in pungen för att se hans ålder. :)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
en fråga:oops:
Upplever att man kan se på en mans pung om han är ung eller gammal, är det så???

Vore det inte enklare att titta på hans ansikte om du vill se om han är gammal?
Tycker att det är att gå över ån efter vatten att kolla in pungen för att se hans ålder. :)[/quote


HAHAHAHAHAHA kul du

men OM du läste det jag skrev...
Så visar ingen ansikte HÄR inne..bara kuken
 
Kön
Man
en fråga:oops:
Upplever att man kan se på en mans pung om han är ung eller gammal, är det så???

Vore det inte enklare att titta på hans ansikte om du vill se om han är gammal?
Tycker att det är att gå över ån efter vatten att kolla in pungen för att se hans ålder. :)


Hahaha det var dagens bästa.

I vilket fall, javisst hängfaktorn är där, men det är nog mest när gubbar gubbslöar på gubbars vis. När de blir kåta borde de ju dra ihop sig en aning, eller som i mitt fall i vårdsammanhang med diverse kanske lite obehagliga inslag, blir de bulliga och, tycker jag, lite sådär brockiga, som om det fanns fostervatten därinne eller flytande brosk eller svajande sjögräs eller nåt hahaha va fan nu spårar jag ur
 
Kön
Man
vet:oops:

när jag är på nudistbad ser man ju en del..

och ju äldre män är så hänger pungen .blir som kvinnans bröst med tiden.

och varför jag frågar är...många här inne och ibland känns det som bilden nte överensstämmer med åldern som är .

förstår du mina funderingar nu????

( jag känner mig generad, vilket jag INTE gjort på ett tag..men bjuder på det)

Ja alltså, det är nog inte förrän i sextio-årsåldern eller nåt som den börjar hänga.... Finns det nåra 60+ här?
 
G

Guest

Gäst
[...] lite sådär brockiga, som om det fanns fostervatten därinne eller flytande brosk eller svajande sjögräs eller nåt hahaha va fan nu spårar jag ur

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
 
G

Guest

Gäst
Ja ursäkta, men det var för roligt för att inte kommentera. ;)
Angående din fundering där om att man kan se på en pung huruvida bäraren är ung eller gammal tror jag inte håller i längden. Man kanske kan säga att mäns pungar hänger mer och mer med tiden, på samma sätt som kvinnors blygdläppar/bröst hänger med tiden. Samtidigt kan en pung på en 21åring vara slapp och hängig ena studen och pansarpung den andra, liksom för 50åringen..

..man kanske bara kan komma till slutsatsen att människors kroppsdelar säckar ihop och hänger mer och mer med tiden?
 
G

Guest

Gäst
Vilket borde betyda att du har rätt till en viss del, man bör kunna se skillnad på ålder, rent pungmässigt om det är stor ålderskillnad :)
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
För att ge min syn på det hela... min pung känner av temperatur, gäller alla, när den är varm så blir pungen "slapp" och när den är kall så drar skinnet ihop sig. Min pung har knappt plats för kulorna när den drar ihop sig ordentligt men hänger en del när den är riktigt varmt. Upplever nog att det är skillnad på hänget i varmt tillstånd jämfört med när jag var yngre.
Så enligt min egen pungerfarenhet så stämmer det du säger (tror jag)... i varmt tillsånd alltså ;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
en gammal arbetskamrat till mig brukade säja "Du vet att har blivit gammal när klockorna är längre än repet".... Det verkar finnas en sannig där. Här kan jag inte hitta en förändring men jag har lite tid kvar....
har dock sett många gånger på gammla karlar att det kan hänger reelt. Men då prata vi 60++
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
en gammal arbetskamrat till mig brukade säja "Du vet att har blivit gammal när klockorna är längre än repet".... Det verkar finnas en sannig där. Här kan jag inte hitta en förändring men jag har lite tid kvar....
har dock sett många gånger på gammla karlar att det kan hänger reelt. Men då prata vi 60++


LOL!!! Den har jag aldrig hört innan...!!! "Du vet att har blivit gammal när klockorna är längre än repet..." :cool: :D :D

Det måste vara dagens sanning..! :D:D


Skeda

( jag känner mig generad, vilket jag INTE gjort på ett tag..men bjuder på det)

Skeda generad??? Den dagen trodde jag aldrig skulle komma..!! :D
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Skeda generad??? Den dagen trodde jag aldrig skulle komma..!! :D[/quote]

Nej inte jag heller;):oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Vicken lustig tråd.. :D Jag tror inte man kan se på pungen om bäraren är ung eller gammal. Då är det nog lättare om man ser personen i ansiktet? :D

Min pung, o alla killars reagerar jättemycket på temperatur. När det är kallt (som vid ett kallbad) krymper den mycket, för att dra bollarna närmare kroppen och värmen. När det är varmt blir den rymligare så att bollarna hänger friare. Allt detta för att hålla rätt temp i bollarna, och säkra fortplantningen.

Skillnaden är stor, min pung blir dubbelt så stor när den är varm gentemot kall. Kanske ännu större... :p

New balls please :D
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Vicken lustig tråd.. :D Jag tror inte man kan se på pungen om bäraren är ung eller gammal. Då är det nog lättare om man ser personen i ansiktet? :D

Min pung, o alla killars reagerar jättemycket på temperatur. När det är kallt (som vid ett kallbad) krymper den mycket, för att dra bollarna närmare kroppen och värmen. När det är varmt blir den rymligare så att bollarna hänger friare. Allt detta för att hålla rätt temp i bollarna, och säkra fortplantningen.

Skillnaden är stor, min pung blir dubbelt så stor när den är varm gentemot kall. Kanske ännu större... :p

New balls please :D

vist kan man, tar kort av din pung och så träffas vi igen om 50 år och jämföra. Jag är övertygad att du kommer att instämmer då :D
 
Toppen