Olagligt?

Kuken

Medlem
Kön
Man
Tror ni att någon skulle anmäla en kvinna som gick naken i sin lägenhet? Knappast... Folk som anmäler sånt här är bara ruttna jävla feministfittor som tror att alla män är våldtäktsbenägna psykopater.
Okej om det är en barnfamilj som bor mitt emot, men annars ser jag inget som helst hinder. Låt dem komma och förklara i rätten vad det är som är så förargligt med en naken kropp i det egna hemmet annars.
Jävla trams!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
vad är det för jävla regler iaf. dom dör väll inte precis av att se en kuk. vad är det som är så farligt med det? som om dom inte sett någon förut weller att dom får dåliga vibbar eller vad? sjuka regler. fan bara kolla bort om man inte gillar det mans er.

yeah!!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
I mitt egna hem gör jag precis vad jag vill, och det inkluderar definitivt att springa omkring naken. Dessutom är det ju inte alls så mycket insyn in genom ett fönster som man tror. När jag går omkring naken i köket och min granne sitter på balkongen mitt emot, ja, då känns det lite som om jag kanske ska ta på mig något. MEN, om jag tittar in i köket mittemot så inte sjutton ser jag någonting, ser ju knappt om det är någon där eller ej. Så jag tror knappast att han ser mig övehuvudtaget, vilket är ganska intressant...:)

Sen kanske det kan anses vara förargelseväckande om man trycker sig mot rutan i princip, men annars. Tvivlar skarpt på detta!!!
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Det är skillnad på att visa sig och att visa sig. I sitt eget hem så kan man i princip göra vad man vill. Sitter jag i mitt kök och runkar med öppna persiener så är givetvis chansen att någon ser som tittar in genom fönstret. Men folk skall ju heller inte titta in genom mitt fönster, så om de trycker på med förargelseväckande beteende så kan du kontra med att de gör "intrång på privat mark"...eller stör "husefriden"...Däremot så tror jag nog att man kan åka dit för det om man som Rödluvan säger..trycker kuken upp efter rutan i full medvetandenskap om att Agda 80 står där ute och kollar på....det finns vissa skillnader
 
Kön
Man
Det anses med all sannolihet som det men jag tycker fan att personen som står och glor in får skylla sig själv.

Får jag bli din granne istället?? *ler*

To heaven and back again
 
Toppen