Olika chatrum för onani

Status
Stängd för vidare inlägg.

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Jag blir kåt av att visa rumpan och rövhålet för kåta män som runkar till den under spännande camsex , använder det lite som både substitut och hjälp i jakten på att lyckas träffa någon i verkligheten. Tycker att det kan vara väldigt mysigt och pirrigt att bli beskådad naken medan man ser någon njuta av det! Cammar rumpan om någon vill spruta på den :) skriv till mig om ni vill runka för mig, jag tycker om äldre män.
Ska man signa upp till whereby.com eller delar ni på ett chatrum där flera går in i som gäster? Hur funkar det? Gillar sidan! :) Den ser bättre ut än alla dessa enkla och ibland jobbiga chatrouletter jag annars letar sällskap på!
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Om rummet bara är till för att runka tillsammans så kan jag skapa ett eget för er som vill camma med mig och njuta av röv. Jag kommer att spontant kika in i runkrummet lite då och då framöver och nosa efter kuk, hoppas stöta på er där, annars träffas vi i mitt eget lilla sexrum! Fråga mig för länk och förslag till mötestid!
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Vad är det för sida???
Upptäckte den via den här tråden. Väldigt bra, reklamfri, stabil och smidig! Man skapar ett konto och sedan ett eget chatrum, bara man har länk dit så kan andra trilla in när som (även som gäster utan konton!) Jag blev förvånad över hur smidigt det är att mötas där, och att uppleva spänningen av att vänta in någon främling om rummet är tomt! Tydligen så är det många som känner till rummet (förmodligen via den här tråden) för jag har vid flera tillfällen fått oväntat sällskap inom loppet av några minuter då jag kikat in!
Jag han dock knappt säga hej till mannen som jag senast fick sällskap av, innan det knackade på dörren, så det blev ett hastigt avslut vilket kändes frustrerande och genant... Så hoppas han(du) läser detta, *lämnade inte på grund av dig* det är bara att kika in då och då så kanske vi ses igen, annars kan du skriva till mig för jag provar gärna med dig igen när tillfälle ges! Kapaciteten på ett gratisrum är 4 deltagare, hade en liten "trekant" med två runkade män där tidigare idag vilket var nytt och spännande för mig, det var pirrigt!
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Fick precis uppleva en väldigt porrig camstund med två äldre män förbi 40 med pigga stånd! Otrolig avslutning med synkade sprut! Jag berättade att jag är bottom och frågade om de ville toppa mig och komma på min rumpa, och de ville de båda, så jag svankade upp med rumpan och putade villigt i kameran. Jag vinkade med rövhålet och bad om kuk, de båda kukarna växte medan männen runkade ordentligt, efter en stund bad de mig att runka min kuk tillsammans med dem. Tre kåta kukar på cam och vi alla säger hur härligt det är... Plötsligt utbrister den ena mannen: "sprutvillig" varpå jag skyndar upp med rövhålet, särar på skinkorna och ber om en cumshot vilket kåtar ikapp även den andra mannen och det hela avslutas med en dubbel cumshot där båda deras kukar avlöser varandra mot mitt villigt pulserande rövhål, de kommer i ett par ordentliga sprut av kuksaft! Vi tackar varann och lämnar. Så pirrigt att få dela detta med er, hoppas att ni läser detta! ... Och att vi ses igen en annan gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen