"Olika fittor är fascinerande "

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man hittar bilder på nakna kändisar har de ofta en hårig slida jag gillar det kan vara mer upphetsande än en porrstjärna med en benen isär och en rakad slida.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
När man hittar bilder på nakna kändisar har de ofta en hårig slida jag gillar det kan vara mer upphetsande än en porrstjärna med en benen isär och en rakad slida.

Slida och fitta är inte samma sak. Ingen kvinna har något hår att raka i slidan.

Fitta är samlingsnamnet på hela härligheten med vulva, vagina, labia och klitoris som de flesta känner till. Slida är "barnspråk" för vagina.

Tycker du att fitta är vulgärt är ordet du söker "snippa".
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Slida och fitta är inte samma sak. Ingen kvinna har något hår att raka i slidan.

Fitta är samlingsnamnet på hela härligheten med vulva, vagina, labia och klitoris som de flesta känner till. Slida är "barnspråk" för vagina.

Tycker du att fitta är vulgärt är ordet du söker "snippa".
Fast slida är väl inte barnspråk? Googla på det, så skriver bl.a Wikipedia att det är nedre delen av kvinnans inre könsorgan som utgörs av en hålighet med öppning mellan benen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag ändrar till kändisars håriga fittor och porrstjärnors rakade fittor men annars tycker jag likadant.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Fast slida är väl inte barnspråk? Googla på det, så skriver bl.a Wikipedia att det är nedre delen av kvinnans inre könsorgan som utgörs av en hålighet med öppning mellan benen.

Där jag jobbar kan man använda det när det är barn som är patienter. Är det vuxna tar man den korrekta benämningen.
Kanske var hårt att kalla det barnspråk, men vuxna män som talar om helheten kallar det fitta när man inte är på jobbet ;)
 
Toppen