Olika kåt

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Har tänkt lite över det här med kåthet. de varierar himla mkt på mig faktist...ibland är jag så kåt att vad som helst kan få mig kåt..och ibland äter jag t.o.m när jag kollar på porr..visst jag accepterar att folk är olika kåta..det måste ju vara så. undrar vad det beror på föresten? troligen uppväxt och förutsättningar. är 16 nu och har min första flickvän nu sen 2 månader tillbaka..jag tänkte alltid innan att jag inte skulle bli en sån som jämt ville ha sex och tjatade på sin flickvän..men ibland önskar jag inget hellre än att hon var lika kåt och sugen som jag..det spelar faktist rätt stor roll för mig när allt kommer till kritan..tyvärr...hur känner ni om det här? har sexet stor betydelse i ett förhållande?

yeah!!

avve

Medlem
Kön
Man
Ha ha, här kommer en liten tråkig ? historia.
Har nu två barn, 5 och 2 år. Min sambo ville inte ha sex alls mellan dom två barnen, och lilltjejen blev till av en slump, bara tur ?
mao, jag har nästan inte haft sex på 5 år. Någon gång ibland typ varannan månad max. Otrogen ? faan vad jag är sugen ! men handen och lite cam är nog det bästa.
Låter som att jag har tråkigt, men jag vill inte byta bort mina barn för mera sex !
kör hårt.

mickeglad120

Ny medlem
Kön
Man
håller helt med. Visst, sex är kul, men intet mot barnen ändå. Fast det bästa är förstås om de två enheterna går att kombinera, eller hur?

micekglad120

Lund24

Medlem
Kön
Man
stackars dig avve... Det är verkligen min mardröm... Har haft sambo i fyra år nu och sexlivet går upp och ner... ibland flera ggr i veckan och ibland inget på 3 veckor... bävar för att bli äldre, skaffa barn och losa sexlivet... Jag skulle nog känna mig lurad på nåt sätt. Att det man hade i början inte längre finns. Fy fan... problemet de flesta tjejer har är att de inte snackar om saker och ting. Har man inget sexliv tillsammans är ngt fel, men det tar 20 år att dra det ur de... oftast.

Så ta nu mitt råd tjejer! Om nåt är fel så snacka för f-n om det, tro inte att gubben listar ut det på egen hand för det händer inte! Han sätter sog nog hellre som Avve eller mig med cammen och nån brud som vill leka!

vattuman

Medlem
Kön
Man
Vad damerna inte förstår är att om man som kille i ett långt förhållande inte får den närhet och ömhet våra medfödda behov kräver, för vi killar måste inte ha haft en helt perfeckt dag för att klara av lite njutbar sex. I längden när självförtroendet är helt i botten och du omedvetet skriker efter sexuell uppmärksamhet så kanske du av en slump träffar på någon som signalerar om känslor du helt glömt bort, hon kanske ser det som sambon helt förträngt att du har, Ja då blir det farligt.....som sagt snacka me varandra, innan de går snett ;)

Toppen