Olika sätt att onanera för att ge olika orgasmer.

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
En väninna och jag satt och diskuterade Handjob igår. Och hon frågade mig då om det finns olika orgasmer hos killar. Vilket jag tycker det finns beroende på hur man gör. Jag kan tillexemple få benen att vika sig på mig om jag först och länge smeker kuken från roten och till ollat sakta och länge tills rejäl försats kommit. Sedan långa och sakta drag och inte sluta handen om kuken så hårt. Om jag slutligen håller handen precis bakom pungen och när jag känner ryckningar och snabbt gör darrningar med handen så går orgasmen ut i hela kroppen. Det har hänt att jag tuppat av.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Att edga ger för mig en mycket skönare orgasm, antingen edga under en session på några timmar men är inte dumt att edga x antal gånger under några dagar. Edga i samband med att verkligen vara i nuet utan yttre störningsmoment så man riktigt kan ge sig hän till att känna efter är riktigt härligt. Ett snabbrunk med efterföljande tömning står sig ganska blekt i jämförelse.
 
Last edited:

VSOP

Medlem
Kön
Man
Vet inte om själva orgasmen eller tekniken gör störst skillnad.
Mer handlar det om hur länge man kåtat upp sig, hur länge kuken varit hård och hur porrig situationen är.

Har halsknullat några sissys och då kan jag vara rätt slut när det väl är dags att spruta.

Ett snabbt runk till porr för att tömma är inte alls lika skönt.

Men långrunk till porr och kåtsnacka med andra är alltid härligt!
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Att edga ger för mig en mycket skönare orgasm, antingen edga under en session på några timmar men är inte dumt att edga x antal gånger under några dagar. Edga i samband med att verkligen vara i nuet utan yttre störningsmoment så man riktigt kan ge sig hän till att känna efter är riktigt härligt. Ett snabbrunk med efterföljande tömning står sig ganska blekt i jämförelse.
Håller verkligen med om att ett snabbrunk står sig slätt slätt i jämförelse. För mig skapar det bara mer lust att fortsätta onanera efter ett kort tag.
 
Toppen